Jaakko Kuusisto

Jumbon autokaasu (Oli: Air Finland...)

136 viestiä aiheessa

Olisin kuitenkin syvästi harmistunut, mikäli nämä jäisivät viimeisiksi herra K. Rotvosen kirjoittamiksi kommenteiksi tällä foorumilla, sääntöjen puitteissa toki.

Jos mies ei pysty sanomaan sanottavaansa omalla nimellään, niin ei hänellä mitään sanottavaa olekaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tehän saatte olla tuota mieltä. Minä en, eikä ihan jokainen muukaan. Ehkäpä nimimerkin takaa kirjoittamiseen on jokin erityisen perusteltu syy. En tiedä. Selviää, jos on selvitäkseen.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ot] Piristävä puukirveiden heittely ja sanailu sallittakoon - varsinkin tällaisessa vapaassa keskustelussa, mutta silloin kun on tosi kyseessä, asiat on tuotava esille niin, etteivät erimielisetkään heti hiilly. Kuinka moni näkijä onkaan pilannut oman asiansa liian kukkoilevalla tyylillä (kuinka monta äitiä enemmän olisikaan Ignaz Semmelweiss pelastanut, ellei olisi ollut niin koppava wanhoja kohtaan). [/ot]

Näkijöistä ja Wanhoista puhuen, tässä ketjussa se mahtava tiedollinen anti on tullut sieltä, missä nämä asiat ovat ammatin arkea.

Nyt kuitenkin tiedän, mitä vastaan, jos minulta kysytään esimerkkiä aiheesta, joka kirvoittaa ihmisistä pinnalle Suuria Tunteita, kuni itsenäisyyspäivä, uskonto, autoilu tai Suomi-Ruotsi-maaottelu ikään:

Se, hyvät kuulijat, on Jumbon Autokaasu  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äijä puhuu pelkää skeidaa. Jos ei kykene tai voi puhumaan omalla nimelllään niin jotain on pielessä, . Kaikentietäjä on kusipää ja täyttä ymmärrystä vailla. Hänen ns väittelynsä ja tyylinsä vei pohjan koko jutulta... Olihan tuhmasti sanottu  ;D

Minusta tässä sun paatoksessa ei taas ole mitään tolkkua.

Kartsan jutut oli aika kaukaahaettuja, jep, mutta ei se silti minusta anna kenellekään oikeutta heittää tuota läppää, mitä sinä heität. Voit lentää vaikka avaruusalusta, mutta täällä saattaa joskus joutua keskusteluihin myös muunkinlaisten ihmisten kanssa. Eikä sitä pitäisi ehkä ottaa ihan noin vakavasti?

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tehän saatte olla tuota mieltä. Minä en, eikä ihan jokainen muukaan. Ehkäpä nimimerkin takaa kirjoittamiseen on jokin erityisen perusteltu syy. En tiedä. Selviää, jos on selvitäkseen.

Niin voi olla.

Enitän tässä on rupenyt ärsyttämään se, että ihmiset jotka tietävät enemmän tai ehkä kuvittelevat tietävänsä vihjailevat vain siitä että tietävät mutta eivät kerro käytännössä yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hänen kieltämättä joskus hieman ärsyttävä tyylinsä vetää kansaa kuin pässiä pulkassa tietäen kaiken aikaa olevansa oikeassa lähtöhetkestä saakka on toki kohteeksi joutuneen kansan mielestä raivostuttavaa, mutta sivusta seurattuna välillä äärimmäisen nautinnollista. Ajatuksia naivismin verhoon kätkettyjen lauseiden takana kannattaa joskus lukea oikein huolella.

Niin... tuolle käytöksellehän on olemassa montakin eri nimeä, mutta huolimatta siitä millä nimellä sitä kutsutaan, se ei ole hyväksyttävää käytöstä saati kohteliasta muita kohtaan.

Täällä on varmasti useampiakin keskustelijoita, jotka voivat viedä muuta porukkaa halutessaan kuin mätää kukkoa oman erityisosaamisensa puitteissa käytävässä keskustelussa... harvemmat kuitenkaan niin tekevät ja tuskin tekisivät vaikka keskustelisivat nimimerkeillä... turhanpäiväinen verbaalimasturbointi ei useimmille meistä kuitenkaan anna kovin hyviä kicksejä ainakaan kovin pitkäksi aikaa.

Kuten ehkä olen jossain aiemminkin todennut niin en tiedä lentämisestä mitään, ja en edes halua tietää siitä niin paljon kuin kuskin on tiedettävä, mutta lentotekniikasta tiedän jotain ja varsinkin järjestelmien puolelta... se mitä kykenin vajavaisilla kyvyilläni ja tiedoillani ymmärtämään Hra Rotvosen verbaalimasturbointia ei avannut minulle hänen kontoribuutiotiotaan lentotekniseen keskusteluun. Lähinnä näytti että kaveri tahallaan hämmensi lentämisen ja lentotekniikan rajaa ja vei keskustelua alueelle jolla hän itse pystyi tuottamaan suunnattoman määrän palstan täytettä siten että ei kuitenkaan joutunut keskustelemaan asioista joita ei tunne tai ymmärrä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, minulle taas tuli mieleen, eikö lentokoneessa ole lentokaasu, autoissahan autokaasu majailee, ottakaa vaan tosissanne näin ennen joulua, näettepä aattona että joulupukki on olemassa. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä kyseessä oli samanlainen provo kun "paremmintietäjän" jutuissa? Ajattelitko sitä?

Eipä tullut mieleen, koska ei vaikuttanut miltään "provolta".

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, minulle taas tuli mieleen, eikö lentokoneessa ole lentokaasu, autoissahan autokaasu majailee, ottakaa vaan tosissanne näin ennen joulua, näettepä aattona että joulupukki on olemassa. ::)

Välikaasu tulee taas hernesvellin jälkeen ja tuoksuu .

...............muuten olen sitä mieltä, että "Karthatkos on hävitettävä".

Mites sitten suunnistat, kysyn vaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kuitenkin tiedän, mitä vastaan, jos minulta kysytään esimerkkiä aiheesta, joka kirvoittaa ihmisistä pinnalle Suuria Tunteita, kuni itsenäisyyspäivä, uskonto, autoilu tai Suomi-Ruotsi-maaottelu ikään:

Se, hyvät kuulijat, on Jumbon Autokaasu  :thmbup:

Joo.  ;D  Loistava juttu...

Tätä keskustelua on ollut todella mielenkiintoista lukea. Tietämystä on tuotu esille roppakaupalla sekä omalla nimellä että savuverhon takaa. Tietysti omalla nimellä esiintyminen tällaisella erikoisalan foorumilla olisi kohteliasta olivatpa säännöt samat kaikille tai eivät. Nähdäkseni eräät ovat hiiltyneet tässä melko helposti, mikä ei ole hyvä asia sekään.

Toivokaamme, että muistakin aiheista loihe myöhemmin "ilmoille" yhtä syvälle pureutuvia keskusteluja kuin tästä.

t. Pekka R.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään