Sami Qadri

FSX ja nehalem

6 viestiä aiheessa

Terve

Minun uusi nehalem kokoonpano on jo melkein valmis ja kiinnostaisi nyt jo näin etukäteen tietää ihmisten kokemuksista tämän uuden teknologian ja FSX:n kanssa.

Kokoonpanoni on seuraavanlainen:

Evga X58 SLI emo

i7 920 @ 4ghz

6gb adata 1600 mhz ddr3

Evga gtx 280 ftw (ei vielä saapunut)

Windows home premium 64bit

Jne. Jne.

Vanhaa näytonohjainta käyttäen kellotin prosessorin reilussa 10 minuutissa 4ghz naurettavan helposti. Testien perusteella todella vakaa systeemi. Gtx 280 saapuu luultavasti parin viikon kuluttua. Minkälaista performannssia luulisitte tämän koneen takaa löytyvän? Kuuntelen mieluusti kokemuksianne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ainakaan suurempaa muutosta huomannut FSX:ssä verraten edellistä E8400. En tiedä johtuuko näyttiksestä, mutta ensiviikolla se selviää minullekkin kun tulee 2x HD4870 1gt koneeseen Crossfire kytkentään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, eikös se ole että FSX ei sentään Core i7 prossuista saa otettua sitä mehua niin paljon irti...Vai?

Juuh, niikait sitten. Mietinkin että pitääkö tässä vielä kikkailla miten, mutta kuitenkin ihan sulavasti pyörii FSX. Olkoot toistaseks.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tehokas quadi vielä tällä hetkellä päihittää i7:t FSX:ssä. Saas nähdä kun saavat järkevämpia i7:ja kauppoihin ja ihmisten hintoihin  :)

Sanos muuta, itse siinä alkuhypetyksessä parisen viikkoo sitten tilasin ja koko helahoitoon, eli emo, prossu ja muistit..Niihin meni päälle 900€. Et kyl se kirpas vähäsen tuola takaraivossa...Mutta oottakaahan uusia AMD Phenom II, kuulostaa aika lupaavalta ensitestien mukaan. Hinnat niissä tuskin tulee olemaan yhtäkovat kuin i7

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään