Sami Virkkula

Mumbaissa paukuteltu

5 viestiä aiheessa

Ärsyttää tuo mikä nyt on lööpeissä et "Yksi suomalainen loukkaantunut"..Siis voi vee.... Ilmeisesti on ihan sama kuoleeko 10-100 000 ihmistä toisella puolella maailmaa. Mut et yksi SUOMALAINEN  loukkaantuu.. Voi herttileijaa...Toki olen isänmaallinen  mut joku raja...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ärsyttää tuo mikä nyt on lööpeissä et "Yksi suomalainen loukkaantunut"..Siis voi vee.... Ilmeisesti on ihan sama kuoleeko 10-100 000 ihmistä toisella puolella maailmaa. Mut et yksi SUOMALAINEN  loukkaantuu.. Voi herttileijaa...Toki olen isänmaallinen  mut joku raja...

Kyllä minua kiinnostaa tietää se, onko suomalaisia loukkaantunut tai menehtynyt. Kansallisesti sillä on enemmän merkitystä kuin tiedolla muun maan uhreista.

Mielenkiintoista tässä tapauksessa on se, että seitsemän terroristia on kotoisin tai asunut Englannissa. Eloonjäänyt terroristi oli kai syntynyt englannissa. Ei varmaan ole hommat ihan kunnossa siellä päin, kun jatkuvasti saadaan rekrytoitua nuoria terroristeiksi toiselle puolen maailmaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, tarkoitukseni ei ollut provosoida; Mutta eikös tuollapäin se lapsikauppa ja sitäkautta lapsisotilaat ole ihan arkea? Suomessakin lakkautettin vapaaehtoinen  armeijapalvelus kun EU sen kielsi. Toista saattaa olla noissa köyhemmissä maissa.

Kyllä se itseäkin kiukuttaa kun lapsia käytetään aikuisten välien selvittelyyn mutta minkäs teet?  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään