Arne Wallen

Itse itselleni

7 viestiä aiheessa

Eli jännittää suunnattomasti näin ennen joulua, viime viikkoina olen saannut itseltäni meiliä.Olen tarjonnut replica Rolexeja ym. arvokelloja itselleni, samaten korttipeleihin olen itseni kutsunut.

Hassu juttu, minulla on jo kello ja korttia en jostain syystä koskaan ole innostunut lätkimään?

Posti tulee tosiaan itseni lähettämänä s-posti laatikkooni, no eipä tuo ole suuri murhe, tuleeko teille muille vastaavanlaista?

Aidosti kiinnostukseni kohteita en ole itselleni vielä tarjoillut. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minäkin mainostan ihan itse itselleni korttipelien ja kellojen lisäksi mm. monenlaisia potenssilääkkeitä. Joku alter ego ilmeisesti yöllä kirjoittelee niitä mainoskirjeitä kun niitä on aamulla postissa.

Viime syksyn Espanjan matkan jälkeen olin jopa pelannut korttia netissä ja maksanut siitä omalla luottokortillani 800 euroa. Ite en kyllä muista mitään. Ollut ilmeisen epäonninen korttikierros kun noin paljon meni rahaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, muutamia tuollaisia on tullut vastaan.  :P

Ehkä joskus pääsemme sellaiseen systeemiin, ettei lähettäjänimeä voi väärentää.

Ah, se muuten oli hieno päivä, kun kun rikollisten käyttämä kalifornialainen McColo-yhtiö tiputettiin pois internetistä asianmukaiseen coloon.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minäkin mainostan ihan itse itselleni korttipelien ja kellojen lisäksi mm. monenlaisia potenssilääkkeitä. Joku alter ego ilmeisesti yöllä kirjoittelee niitä mainoskirjeitä kun niitä on aamulla postissa.

Viime syksyn Espanjan matkan jälkeen olin jopa pelannut korttia netissä ja maksanut siitä omalla luottokortillani 800 euroa. Ite en kyllä muista mitään. Ollut ilmeisen epäonninen korttikierros kun noin paljon meni rahaa.

Harmin paikka, potenssilääkettä en vielä ole itselleni tarjoillut, tarve taas ihan eri juttu.Single Malt ym. ilmailuun liittyvä taas ei jostain syystä tarjousten muodossa minulle ilmaannu. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytyäni keskustelua pankin, poliisin ja pokerifirman kanssa todettiin kuitenkin, että en minä sitä virtuaalipokeria ollut läiskinyt, vaan joku oli ilmeisesti kopioinut korttini Espanjan reissulla. Säästyi nekin rahat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytyäni keskustelua pankin, poliisin ja pokerifirman kanssa todettiin kuitenkin, että en minä sitä virtuaalipokeria ollut läiskinyt, vaan joku oli ilmeisesti kopioinut korttini Espanjan reissulla. Säästyi nekin rahat.

Kaverini kävi vastaavanlaisen keskustelun kun tuo herra mastercard lähetti laskun Lontoosta ostetuista valokuvaustarvikkeista, kaveri niin tumpelo ettei edes pystyis vaihtamaan filmiä digikameraan.Eikä sinä vuonna edes Lontoossa poikennu. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä joskus pääsemme sellaiseen systeemiin, ettei lähettäjänimeä voi väärentää.

Ehkä me olemme jo systeemissä jossa lähettäjän nimeä ei voi väärentää. Postihan tulee sinun omasta postilaatikostasi omaan postilaatikkoosi ???.

Toimisipa Luottokunta samoin. Lähettäisi laskut omasta postilaatikosta omaan laatikkoonsa ::).

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään