Timo Poikela

Verkkokauppa.com ostoksia

25 viestiä aiheessa

Moro!

Nyt uutta telkkua tilailemassa verkkokaupasta, tälläinen ongelma tällä kertaa:

Oulun myymälän hyllyssä 1 kpl.

Myymälässä olevia tuotteita ei voi tilata netistä.

Eli miten tuollaisn saisi pk-seudulle? Kun ei ole muuten myynnissä kuin Oulussa ja tehtaalla  :-\

Terv,

Timppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hakemaan tai jos joku tuttu sieltäpäin roudaisi mukanaan?

Ilmeisesti nuo eivät ole todellisia vaihtoehtoja, eli käsittääkseni vain tilaamaan ja odottamaan uutta erää saapuvaksi.

Tai sitten katseet muihin kauppoihin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko käynyt Verkkokauppan myymälässä kysymässä ko. telkkaria? Voisin uskaltaa väittää, että joko a) he kuskaavat telkkarin Helsinkiin tai b) tilaavat uuden vastaavan tehtaalta. Näin ainakin toimii kaikki tietämäni rahaa janoavat, liiketoimintaa harjoittavat yritykset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonih...

Eli tilailussa telkku, ja postituksena kotiinkuljetus. Nyt kun tilaan perjantaina, tuleeko tuote vasta maanantaina, vai eroaako kotiinkuljeltus? Esim, tulisiko se aikasemmin?

Terv,

timppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonih...

Eli tilailussa telkku, ja postituksena kotiinkuljetus. Nyt kun tilaan perjantaina, tuleeko tuote vasta maanantaina, vai eroaako kotiinkuljeltus? Esim, tulisiko se aikasemmin?

Ei todellakaan tule aikaisemmin. Hyvä jos tulee vielä maanantainakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonih...

Terv,

timppa

Kannattaa tilata jenkeistä niin saat nopeammin  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, tilasin sitten Keltainen kuljetus 14, eli maanantaina klo. 14 mennessä pitäisi olla pihalla  :thmbup: Eli postin pojat eivät nyt sitten sit hauduta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tullukkaan. Vasta nyt rupesivat "käsittelemään" tilauksen lähettämistä eli hyvä jos tulee edes keskiviikoksi  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tullukkaan. Vasta nyt rupesivat "käsittelemään" tilauksen lähettämistä eli hyvä jos tulee edes keskiviikoksi  :-\

No yllätys !!! ::) Itse olen asettanut Verkkokauppa.comin henkilökohtaiseen boikottiin. Viimeiset kolme tavaraa, jotka olen tilannut, ovat jääneet lopulta toimittamatta. Siellä luvattiin toimitusajaksi 2-3 viikkoa. Lopulta noita ei tullut edes kolmen kuukauden odottelujen jälkeenkään.

Kehotan muitakin harkitsemaan ko. puljun boikotoimista. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No yllätys !!! ::) Itse olen asettanut Verkkokauppa.comin henkilökohtaiseen boikottiin. Viimeiset kolme tavaraa, jotka olen tilannut, ovat jääneet lopulta toimittamatta. Siellä luvattiin toimitusajaksi 2-3 viikkoa. Lopulta noita ei tullut edes kolmen kuukauden odottelujen jälkeenkään.

Kehotan muitakin harkitsemaan ko. puljun boikotoimista. >:(

Joo, boikotissa on... Tästä oli jo aiemmin kirjoitusta. Esim Belgiasta tilasini Track-ir:än perjantai illalla ja seuraavana maanantaina oli lähetti paketin kanssa oven takana....

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,76148.msg880597.html#msg880597

risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuukaus niillä meni tuoda pmdg ja sitten kun ei kuulunut edes sen jälkeen niin peruutin tilauksen... Jopa amerikasta olis tullu nopeemmin  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuukaus niillä meni tuoda pmdg ja sitten kun ei kuulunut edes sen jälkeen niin peruutin tilauksen... Jopa amerikasta olis tullu nopeemmin  :thmbdn:

Juuri näin. Sivuilla luvataan tiettyä toimitusaikaa, mutta viikosta toiseen tulee ilmoituksia:" Seuraavia tuotteita odotamme edelleen...". Ja kun asiasta reklamoi, saa vastaukseksi: "Jos ei kiinnosta ostaa meiltä, hanki sitten muualta". Noh, niin teinkin, ja tyytyväinen olen ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nähtävästi tuuripeliä - itselläni on yleensä toimitustavarat tulleet nopeammin kuin arvioivat tilausta tehdessä. Samoin takuuvaihdot on menneet nappiin. Ja suostuivat jopa vaihtamaan tavaraa, jota ei olisi tarvinnut (yrityksen tekemä postimyynti)

Mutta kukin tavallaan  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja noilla ei oo vissii mitään palautusoikeutta...?

Tottakai on. Lakikin sen määrää. Itsellä ei ole koskaan tullut palautuksia verkkokauppa.comiin, mutta rikkinäisen tuotteen vaihto oli todella helppoa ja nopeaa. Ainut mitä olisin kaivannut, oli lappu jossa olisi pahoiteltu että tuote oli rikki. Mutta käytännössä asialla ei ole merkitystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Te boikotoijat hei -  toki teillä on oikeus boikotoida ihan vapaasti, mutta kiinnostaa silti perustuuko se yhteen viivästyneeseen tilaukseen ja sen perusteella päätätte että firma on paska? Vai onko kyseessä ihan pidemmältä ajanjaksolta selvästi usein pieleen mennyt tilaus? Kyllä joka firmalla joskus menee toimitus pieleen ja ehkä se nyt vain on juuri sattunut teidän kohdallenne.

Mulla on jokainen tilaus Verkkokaupasta (5kpl) ylittänyt odotukset niin tiedotuksen, toimituksen, hinnan kuin palautusehtojenkin osalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Te boikotoijat hei -  toki teillä on oikeus boikotoida ihan vapaasti, mutta kiinnostaa silti perustuuko se yhteen viivästyneeseen tilaukseen ja sen perusteella päätätte että firma on paska? Vai onko kyseessä ihan pidemmältä ajanjaksolta selvästi usein pieleen mennyt tilaus? Kyllä joka firmalla joskus menee toimitus pieleen ja ehkä se nyt vain on juuri sattunut teidän kohdallenne.

Mulla on jokainen tilaus Verkkokaupasta (5kpl) ylittänyt odotukset niin tiedotuksen, toimituksen, hinnan kuin palautusehtojenkin osalta.

Silloin, kun on tavaraa hyllyssä asiat on hoitunut suhtkoht ok, mutta jos ei oo, ja montaa tuotetta ei ole, viivästykset ovat usein tolkuttoman pitkiä. Itse olen tilannut. ostanut muualta, eikä ole tarvinnut juuri odotella, vaan on saanut kaikki komponentit kerralla ostettua/tilattua. Yksittäisen osan tilaaminen käy vielä suhtkoht ok, mutta jos aiot rakentaa koko koneen, niin aina saa venata jotain osaa.

Aikoinaan homma pelasi mielestäni huomattavasti paremmin ja pääsääntöisesti käytinkin ko liikettä.

risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori, tarkotin palautusta jos tuotteessa ei ole mitään vikaa, että onko esim. 30 pv palautusoikeus jos tuote ei miellytä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikoinaan homma pelasi mielestäni huomattavasti paremmin ja pääsääntöisesti käytinkin ko liikettä.

risto

Yksi syy on varmasti se että kyseinen pulju on nykyisin suuren yleisön suosiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli kyseessä mikä tahansa nettikauppa, jos tuotteen kohdalla lukee, ettei sitä ole varastossa, voi varautua samantien kuukausien odotukseen vaikka tiedoissa lukisikin esim. 2-3 päivää.  :P Tukkurien ilmoittamat toimitusajat eivät ilmeisesti pidä koskaan paikkaansa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kai kuluttajansuojalaki koskee myös kyseistä firmaa. (ja postimyyntilaki, vai mikäseoli...)

Kyllä lain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus koskee etämyyntiä, jota tämäkin on. Normaaleja kaupan ostoksia se ei puolestaan koske, vaikka usein kyllä näin kuulee puhuttavankin. Pitää kuitenkin huomioida että mm. avatut CD:t ja DVD:t eivät kuulu palautusoikeuden piiriin, vaikka ne olisikin nettikaupasta. Onneksi monilla kaupoilla on oma hyvän asiakaspalvelun piikkiin menevä palautusoikeus :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, saivatpa tv:n tänne kerrankin jopa aikaisemmin kuin luulin. Mutta sen olen huomannut, että jos netissä lukee että on vaikka 25kpl hyllyiilä, niin tavarat tulevat kyllä nopeasti. Jos siinä taasen lukee esim. tuotteina vapaana: -1 kpl, niin toimitusaika saattaa olla viikkoja, pahimmassa tapauksessa kuukausia  :-\

Huom! Oma näkökulma!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin on aina toiminut. Sunnuntaina tilasin uuden tulostimen ja tänään se oli postissa. En tosin ole tilaillut tuotteita, joita ei ole varastossa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään