Jani Salo

3D Mark 03 tuloksesi ?

30 viestiä aiheessa

Width   1024

Height   768

Anti-Aliasing   None

Post-Processing   No

Texture Filtering   Optimal

Max Anisotropy   4

Vertex Shaders   Optimal

Force PS 1.1 in GT2 & GT3   No

Repeat Tests   Off

Fixed Framerate   Off

Comment   

3DMark Score   1784 3DMarks

GT1 - Wings of Fury   75,3 FPS

GT2 - Battle of Proxycon   10,4 FPS

GT3 - Troll's Lair   9,2 FPS

GT4 - Mother Nature   10,7 FPS

CPU Score   294 CPUMarks

CPU Test 1   27,8 FPS

CPU Test 2   6,1 FPS

Fill Rate (Single-Texturing)   930,3 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing)   377,5 MTexels/s

Vertex Shader   5,6 FPS

Pixel Shader 2.0   9,7 FPS

Ragtroll   5,7 FPS

No sounds   0,0 FPS

24 sounds   0,0 FPS

60 sounds   0,0 FPS

Omani on siis 1784 3DMarks

Ohjelman voi ladata osoitteesta http://www.futuremark.com/

Laittakaas tänne omat testituloksenne...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Se on mielestäni ihan se ja sama mitä tuo ohjelma kertoo,omat silmät on paljon parempi testaus väline!!

Siis tämähän on vaan minun näkemykseni asiasta,näitä ohjelmia kun käyttää niin viritellessä muutaman lisäframen toivossa jää esim. lentäminen kovin vähiin ;D

T:Harri

P.S No hard feelings.........

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla tuli tuon ohjelman ilmaisversiossa (eli ei voi säätää asetuksia) 5174 pistettä.

Kävin tuolla ohjelman sivuilla kattelemassa ja jotkut olivat samoilla raudoilla saaneet yli 6000 pistettä mutta minulta ei semmoiset optimoinnit oikein suju..

Athlon XP3200+ 2.2GHz

Club Radeon 9800XT 256Mt

1024Mt dual DDR ram

WinXP

edit: kuten Harri jo sanoikin niin tärkeintä on että FS tai mitä ohjelmaa eniten käyttääkään näyttää ja pyörii omasta mielestään tarpeeksi hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla tuli tuon ohjelman ilmaisversiossa (eli ei voi säätää asetuksia) 5174 pistettä.

Millä tarkalleen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin tuolla ohjelman sivuilla kattelemassa ja jotkut olivat samoilla raudoilla saaneet yli 6000 pistettä mutta minulta ei semmoiset optimoinnit oikein suju..

Ota AA pois niin siinä on optimointia kerrakseen. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, laitoin näytönohjaimen asetuksista kaiken pois niin sain 6283 pojoa.. Tosin tuokaan tulos ei siis kerro mitään kun yleensä en pidä kaikkia asetuksia pois päältä.. ::)

edit: hmm miltähän simu näyttää kun kaikki näytönohjaimen asetukset on pois päältä..

edit2: joo simu on kyllä ihan käyttökelvoton jos näytönohjaimessa ei ole säädöt päällä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei, laitoin näytönohjaimen asetuksista kaiken pois niin sain 6283 pojoa.. Tosin tuokaan tulos ei siis kerro mitään kun yleensä en pidä kaikkia asetuksia pois päältä.. ::)

edit: hmm miltähän simu näyttää kun kaikki näytönohjaimen asetukset on pois päältä..

Mutta millä niistä ohjelmista tuon testin teit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä sitten minkälainen pistelaskenta tuossa on. Tässä kotikoneessa tulee 6658, Mobility Radeonilla varustettu Centrinoläppäri antoi 950. Mutta eipä noilla pisteillä mitään tee, kyllä se KSEA ukkosmyrskyssä on paljon parempi testi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mullahan on sitten aivan surkea testitulos :o ??? :-\

Jani

Onko sulla näyönhojaimen asetukset hyvillä kuvanlaatuasetuksilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä sitten minkälainen pistelaskenta tuossa on.

Täysin merkityksetön jos ajatellaan pelinopeutta...esim. parhaimmat näytönohjaimet tuovat pisteitä ihan sikana lisää....oikeastaan ainoat asiat missä olen 3D Markin havainnut hyödylliseksi on kaatumaherkkyyden testaus, jos tuo menee läpi toimii pelitkin tod. näk. hyvin, ja sitten nuo testin sisäiset FPS-lukemat kun säätää koneesta vauhtia lisää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

9692

Tuli kesälomalla päiviteltyä konetta, kun ei ollut muutakaan tekemistä (eräs autoilija ajoi päälle ja rikkoi fillarin, ja minä sain hieman asfaltti-ihottumaa...):

Athlon 64 3400+

Radeon X800 Pro (cat 4.7)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täysin merkityksetön jos ajatellaan pelinopeutta...esim. parhaimmat näytönohjaimet tuovat pisteitä ihan sikana lisää....oikeastaan ainoat asiat missä olen 3D Markin havainnut hyödylliseksi on kaatumaherkkyyden testaus, jos tuo menee läpi toimii pelitkin tod. näk. hyvin, ja sitten nuo testin sisäiset FPS-lukemat kun säätää koneesta vauhtia lisää.

moi

Omat testini menivät kaatumatta läpi mutta edelleenkin esim. Far Cry kaatuu Blue Screeniin :-\

Myöskin Battlefield Vietnam heittää Windows Työpöydälle silloin tällöin...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Pumpataan tätä hieman ylöspäin!!

Niinkuin sanoin en juuri piittaa näistä ohjelmista,samat asetukset konetta boottaamatta tulokset aivan eriävät(ensin 5860 toisella 3850??)

Se mikä pelastaa on se demo,se on hieno(Jani olisit vihjannut niin kritiikki ei olisi ollut osaltani niin kitkerää!!)

Ota näistä selvää...

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaan aihe taas pinnalle. Tuossa juuri lueskelin nuo kaikki aikaisemmat artikkelit tähän topicciin ja tulin siihen tulokseen, ettei tämä minun Athlon XP 2400+ olekaan niin mopo kuin luulen. Tuossa hieman faktaa... ;)

[ attachment removed ]

Allekirjoituksessa on kokoonpano.

Ade

PS: Taustakuvan paikan ja konetyypin tietäjälle 3210:n vakiokuoret  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paikka: jossain Misty Fjords National Monumentin alueella Alaskassa

Kone: De Havilland Canada DHC-2 Beaver

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paikka: jossain Misty Fjords National Monumentin alueella Alaskassa

Kone: De Havilland Canada DHC-2 Beaver

Muita arvauksia?

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaan aihe taas pinnalle. Tuossa juuri lueskelin nuo kaikki aikaisemmat artikkelit tähän topicciin ja tulin siihen tulokseen, ettei tämä minun Athlon XP 2400+ olekaan niin mopo kuin luulen.

Tässä vertailuksi vähän uudemman koneen tulos, prossu AMD FX-55 ja näyttis Radeon X850XT

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaan aihe taas pinnalle. Tuossa juuri lueskelin nuo kaikki aikaisemmat artikkelit tähän topicciin ja tulin siihen tulokseen, ettei tämä minun Athlon XP 2400+ olekaan niin mopo kuin luulen. Tuossa hieman faktaa... ;)

Itse sain lähes samanlaisella kokoonpanolla 7471 pistettä. Kokoonpano tarkemmin AMD Athlon XP 2400+, AsRock K7S8XE, 1024MB DDR 333mhz, Hitachi Deskstar 40GB+80GB ja Gainward 6600GT 128MB Golden Sample.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö voitaisi vaihteeksi testata 3DMark 2005:llä? Siinä punnitaan jo vähän paremmin, miten koneet pyörittävät uusinta grafiikkaa.  8)

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö voitaisi vaihteeksi testata 3DMark 2005:llä? Siinä punnitaan jo vähän paremmin, miten koneet pyörittävät uusinta grafiikkaa.  8)

- Ville -

Ei pyöri kaikissa koneissa jos kone liian alitehoinen esim. oma kone.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

3DMark03  13152 markkia.Koneessa 3.4Ghz Northwood kelloilla 3.73Ghz nayttis Asus x850 XT PE ,agp-vaylassa.Vanha Northwood jaksaa viela pitkaan.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään