Tero Partanen

Migreeni ja medikaaliluokat

51 viestiä aiheessa

Karoliina, hyvä. En usko, että nyt kokonaan tuon tekstin lukemallakaan ymmärsin väärin. Saatan silti olla väärässä, mutta uskon, että naivius löytyy nyt sieltä toisesta päästä.

Enpäs taida uskoa että oletko ollenkaan selvillä mistään taustoista? Tutkineet Ilmailulääkärithän eivät ole niitä jotka hakijoita ovat perusteettomasti hylänneet, vaan Ilmailuhallinto. IH hylkää toistuvasti AME:n puoltamia lausuntoja. Minä en paasaa ilmailulääkäreistä yleensä, ilmailulääkärit, kuten lääkärit yleensä ovat kelpoammatinharjoittajia (olen kahdella eri lääkärillä käynyt ilmailulääkärintarkastuksessa (toinen Tampereella, toinen Helsingissä), mutta tämä koko juttu henkilöityy yhteen tai korkeintaan kahteen henkilöön jotka tekevät eri suntaisia päätöksiä kuin itse tutkinut AME, ja jotka toimivat samaan malliin IH:n sisällä kuin Kelan lääkärit Kelassa, mutta päätöksiltään Kelan/vakuutusyhtiön lääkärien vastakohtia, mutta sama laulu - papereihin ei tutustuta ollenkaan jne. Voit hengittää rauhassa, kumpikaan ei ole saman niminen kuin sinä ei etu eikä sukunimeltään. Kannattaa ymmärtää konteksti, jotta ei tarvitse inttää montaa kertaan, kun kontekstin ymmärtämällä toivottavasti ymmärrät että perusasioista ollaan kuitenkin samaa mieltä. Turha väittää että omenat on hyviä usko nyt, jos molemmat ovat sitä mieltä että omenat ovat hyviä, mutta ne kitkerät ovatkin greippejä, ja koko ajan on ollut puhe näistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään