Vieras

Yksinpurjehdus

6 viestiä aiheessa

http://www.hs.fi/urheilu/muut/purjehdus/artikkeli/Pelastajat+p%C3%A4%C3%A4siv%C3%A4t+loukkaantuneen+yksinpurjehtijan+luokse+Etel%C3%A4merell%C3%A4/1135242223001

Siinä sitä on melkoinen sissi! Reisiluu ja kylkiluita poikki ja silti pystyy vielä toimimaan ja suht tyynesti odottelemaan apua veneessään. Tuskinpa noissa veneissä nyt ihan morfiinia on vakiovarusteena?

Muutenkin nostan hattua noille hurjille jotka yksin lähtevät ylittämään valtameriä purjeveneellään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mikä tuosta nyt tekee sitten kovan sissin ? Kuka tahansa, joka olisi vastaavassa tilanteessa, toimisi varmaan samoin - jopa sinäkin (ehkä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.hs.fi/urheilu/muut/purjehdus/artikkeli/Pelastajat+p%C3%A4%C3%A4siv%C3%A4t+loukkaantuneen+yksinpurjehtijan+luokse+Etel%C3%A4merell%C3%A4/1135242223001

Siinä sitä on melkoinen sissi! Reisiluu ja kylkiluita poikki ja silti pystyy vielä toimimaan ja suht tyynesti odottelemaan apua veneessään.

Noh, enpä nyt menis vannomaan tuosta tyyneydestä ja sissiydestä, olen itse ollut siinä käsityksessä uutisoinnin perusteella, ettei tähän purjehtijaan ole juuri kontaktia saatu onnettomuuden jälkeen. Ts, siellä se on nököttänyt ja odottanut kun vaihtoehtojakaan ei ole ollut. Onnettomuushetkellä on varmaan joku endorfiiniryöppy poistanut kipua sen verran, että henkilö on hetken aikaa ollut toimintakykyinen ja on päässyt sentään hyttiin ja vielä ilmoittamaan ongelmista.

ps. mun mielestä on aika itsestäänselvää odotella tuossa tilanteessa apua sen sijaan, että lähtisi esim. uimaan mantereelle.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ps. mun mielestä on aika itsestäänselvää odotella tuossa tilanteessa apua sen sijaan, että lähtisi esim. uimaan mantereelle.. :P

Tätä minäkin hieman tavoittelin tuolla postauksellani. Kun ei ole vaihtoehtoja, niin tekeekö sitten siinä tilanteessa oleminen "sitkeäksi sissiksi" ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

^^^Tuli homeopaatista mieleen.

Vaihtoehtolääketieteen kannattaja rekisteröi asuntolaivansa Irlantiin. Nimeksi tuli "Home O'Paatti".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä minäkin hieman tavoittelin tuolla postauksellani. Kun ei ole vaihtoehtoja, niin tekeekö sitten siinä tilanteessa oleminen "sitkeäksi sissiksi" ?

No, tietysti jos sen noin ajattelee, eipä siinä tietenkään muutakaan voinut. Ehkä tuo on minun tapani nostaa hattua sille että tuostakin henkisesti ja fyysisesti haastavasta tilanteesta selvittiin. Ainakin se kuullostaa kunnioittavammalta kuin kutsua kaveria vaikka "vaikeiden olosuhteiden onnettomaksi uhriksi".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään