Juuso Leppä

Ongelma anysee digiboxin kanssa

10 viestiä aiheessa

Moro.Joululahjaksi sain kyseisen boksin tietokoneeseen.Ongelma on seuraava.Kanavia ei löydy,mutta Strength palkki pyörii yli 75%,mutta Quality palkki pysyy nollassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitas ihan alkuun lukea se manuska läpitte siitä. Se on aika varmasti ratkaiseva tekijä tässä ongelmassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eri foorumeilla kerrottiin hommattavaksi parempi antenni,kuin vakio.Olisiko mitään hyvää sisäistä antennia vai laittaa katon harava antennista johto boksiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro, ensiksikin oletko kuinka lähellä lähetysasemaa ja käytätkö normaalia kotiantennia siihen? Minulla itselläni on myös juuri ennen Joulua hankittu Anysee E 30 plus ja antenniversiona, vaikka kuulumme Helsingissä kaapeli talouteen HTV, oli minulla helpompaa virittää tuollainen pikku lisäantenni ikkunaan kuin vetään 25 metriä asunnon toiselta laidalta antennipiuhaa. Hyvin mulla pelaa mut strength= täys 100 ja quality yli 80, jos ei noin ole on turha odottaakaan kuvaa. Tosiaan se manuska on paras lukea huolellla ja asennuskin on mentävä justiin ohjeiden mukaan. Ja tarkista vielä onko laite juuri sinun tarpeisiin sopiva, eli antenni vai kaapeli. Molempia myös löytyy, siis tarkoitan et sama laite käy molempiin. On hivenen kalliimpi kuin tavalliset. Jos myös asennat ohjelmat uudestaan, poista se vanha asennus ensin lisää poista sovelluksen kautta tehtävienhallinnasta. Ja ennen kaikkea tarkista kaikki nuo että laite on sopiva ja noudata sennusohjeita kirjaimellisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro.Joululahjaksi sain kyseisen boksin tietokoneeseen.Ongelma on seuraava.Kanavia ei löydy,mutta Strength palkki pyörii yli 75%,mutta Quality palkki pysyy nollassa.

Homma menee noissa silleen että mieluiten molemmat arvot on 100% laatu voi ehkä olla vähän alle, kuin minulla 79-82% tuohon vaikuttaa jopa sälekaihtimien asento, noillakin arvoilla välillä tulee sekunnin mittaisia kuvan pikselöitytymisiä (ts.shakkilautailmiö). Jos auki paranee muutaman pykälän ja silleen. Ehkä laite olisi kuitenkin viisainta liiittää talon omaan antenniin jos suinkin mahdollista, ainakin kannattaa testata se siinä ensin. Edelleen kuitenkin kannattaa se asennus tehdä justiin sen ohjeen mukaan, asenna ohjelmisto enste ja liitä laite koneeseen vasta kun ojelmaopas käskee ja sitten jatkat asennuksen loppuun asentamallla ajurit. Sen jälkeen teet ohjelma haun ohjeiden mukaan ja jos kaikki on mennyt käsikirjoituksen mukaan homman pitäis pelittää ihan ok.  :thmbup: Toivotaan et onnistuupi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todattakoon et kannattaa aina katsoa onkos tuolle saatavilla uudempaa ajuria/ohjelmistoa ;)

Niinpä, tuokin ohjeissa mainitaan unohtui vaan kertoo. Minulla homma pelitti ihan pakkauksen mukana tulleilla ohjelmilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt toimii,kun laittoi olohuoneen digiboksin antenni johtoon sellasen adapterin ja siitä tulee johto tähän tietokoneen digiboksiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt toimii,kun laittoi olohuoneen digiboksin antenni johtoon sellasen adapterin ja siitä tulee johto tähän tietokoneen digiboksiin.

Sekin auttaa huomattavasti, mulla on boxi kiinni taloyhtiön antennissa ja ei ole mitään ongelmia signaalin kanssa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään