Mikko Maliniemi

Ketju sekalaisille kuville

1 188 viestiä aiheessa

Niin lähellä, mutta ei kuitenkaan :)

:( ........  No, hauska mainos kuitenkin  :thmbup:

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Risto Suomi.

Kuvassasi oleva koira, on mitä melkoisella varmuudella se Jukka Sipilän ehdottama"tanskalainen pihakoira"

Todellakin nätti rotunsa edustaja ja hieno valokuvakin. Näitä on aika vähän jopa näyttelyissäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Epäilin tuota Jukan ehdotusta "huuleksi", mutta toden totta tuollainen rotu on olemassa, kun itse vielä tarkistin.

Kuvaus ulkonäöstä, samoin, kuin luonteesta (Rotumääritelmän mukaan pihakoira on valpas, älykäs, eloisa ja seurallinen) täsmää hyvin.

terv. risto suomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieman erikoisempi tapa matkustaa.  ;D

[ attachment removed / expired ]

Kuvattu Hyrynsalmen S-Marketin pihasta. Nordkapp:ssa oli käyny mutkan ja vissiinki palailemassa Saksaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iloista 60-lukua muutaman kuvan verran  :D Otetaan 2 suomalaista, 2 norjalaista, 2 tsekkoslovakialaista, 2 jugoslavialaista ja 2 ranskalaista opiskelijaa ja lähdetään pienelle piknikille Schwarzwaldin metsään kesällä 1969. Etsitään sopiva niitty ja asetutaan taloksi. Tunnelman nostattamiseksi nautitaan hyvää mutta halpaa paikallista valkoviiniä.

Tunnelman piristämiseksi nautitaan lisää hyvää mutta halpaa paikallista valkoviiniä  ;)

Tunnelman piristämiseksi pudotetaan Asahi Pentax vain 2 kertaa vahingossa maahan. Nautitaan lisää hyvää mutta halpaa paikallista valkoviiniä  ;)

Tarinan opetus 1: Schwarzwald oli Länsi-Saksassa  8)

Tarinan opetus 2: japanilaiset 60-luvun kamerat olivat kestävää laatua  8) Kamera tosin kuoli ja meni kameroiden taivaaseen pudottuaan mereen Mayotte-saaren vesillä vuonna 1977. Mutta se on ihan toinen tarina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rotkossa, varsinaisessa laguunissa kelluva kylmälaite efhk:lla. Oli tuolla purkkia, pulloa ja sohvaakin tarjolla jos jotain kiinnostaa. Kalakanta koostuu ahvenista sekä kaalimatopörriäisistä(lue:juhannusturilaisista)Hah oli tylsää taas ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rotkossa, varsinaisessa laguunissa kelluva kylmälaite efhk:lla. Oli tuolla purkkia, pulloa ja sohvaakin tarjolla jos jotain kiinnostaa. Kalakanta koostuu ahvenista sekä kaalimatopörriäisistä(lue:juhannusturilaisista)

Tämä olla mahdollisesti vanha kaivos (ei olla luolaa) ja syvyys 6,5 metriä. Pohjalla olla myös auto, TV, tietokone osia, roskaa, kassakaappi (rosvo rikkonut), polkupyörä etc.

Seinä ja kivissä paljon reikiä. Kaloja en olla nähnyt ja kivien välissä löytää 5-8 cm kokoisia rapuja...

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä olla mahdollisesti vanha kaivos (ei olla luolaa) ja syvyys 6,5 metriä. Pohjalla olla myös auto, TV, tietokone osia, roskaa, kassakaappi (rosvo rikkonut), polkupyörä etc.

Seinä ja kivissä paljon reikiä. Kaloja en olla nähnyt ja kivien välissä löytää 5-8 cm kokoisia rapuja...

Cathy

Siis ethän Cathy tuolla sukeltamassa ole käynyt? Kuulostaa epätoivoiselta :-[

Olen toki itsekin joskus muinoin kaikenmaailman patoaltaissa käynyt sukeltamassa mutta totesin sen melko äkkiä niin tylsäksi puuhaksi että lopetin. Tosin siellä ei ollut edes niitä autonromuja eikä kassakaappeja.......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis ethän Cathy tuolla sukeltamassa ole käynyt? Kuulostaa epätoivoiselta :-[

Kyllä  ;D ja 2 kpl.  Minä olla "epätoivoinen" Suomen vesi näkyvyys ja yrittää etsiä kirkas vesi......

Aidosti minun ystävä viedä tämä paikka sukeltamaan kun olla sopiva lähellä meidän koti.......

Olen toki itsekin joskus muinoin kaikenmaailman patoaltaissa käynyt sukeltamassa mutta totesin sen melko äkkiä niin tylsäksi puuhaksi että lopetin. Tosin siellä ei ollut edes niitä autonromuja eikä kassakaappeja.......

;D Minä olla myös Porkkalaniemi tekemässä sukellus ja tämä alue olla huono näkyvyys ja ei löytää edes rapua......

Cathy *-*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä  ;D ja 2 kpl.  Minä olla "epätoivoinen" Suomen vesi näkyvyys ja yrittää etsiä kirkas vesi......

Aidosti minun ystävä viedä tämä paikka sukeltamaan kun olla sopiva lähellä meidän koti.......

;D Minä olla myös Porkkalaniemi tekemässä sukellus ja tämä alue olla huono näkyvyys ja ei löytää edes rapua......

Cathy *-*

Niinhän  se tietysti on että sitä on käytävä siellä mihin pääsee. Tuossa joku vuosi sitten kaveri yritti houkutella täällä että "lähdetään sukeltamaan". Minä siihen että ei millään jaksais lähteä ajamaan rannikolle asti kun se on ainakin se viis tuntia ajoa.

Kaveri siihen että ei hätää, hän tietää paikan paljon lähempänä, jolloin totesin että järvisukellus on Texasissa jokseenkin turhaa puuhaa kun nähtävää tosiaan ei ole ( tekojärviä kaikki ). Vain eipä ollut järvisukelluskaan kaverin mielessä vaan.... arvaatteko missä?

Olisi pitänyt kuulemma lähteä vanhaan ohjussiiloon sukeltamaan .

Totesimme intressiemme eroavaisuuden ja poistuimme kumpikin omille teillemme  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinhän  se tietysti on että sitä on käytävä siellä mihin pääsee.

Kyllä  :)

Olisi pitänyt kuulemma lähteä vanhaan ohjussiiloon sukeltamaan .

Totesimme intressiemme eroavaisuuden ja poistuimme kumpikin omille teillemme  :-\

Ohjussiilo olla mukava lisäys divelog  ;D

Minä käydä yksi kerta myös sukeltamassa Kuopio kaupunki keskusta alla  :P

(Tämä olla vanha "shelter")

Kaikka erikoinen sukellus pitää kokeilla  ;)

Cathy *-^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjussiilo olla mukava lisäys divelog  ;D

Minä käydä yksi kerta myös sukeltamassa Kuopio kaupunki keskusta alla  :P

(Tämä olla vanha "shelter")

Kaikka erikoinen sukellus pitää kokeilla  ;)

Cathy *-^

No sitten eikun tilaamaan lentoliput HEL-AMS-DFW ja pari-kolme tuntia ajoa länteen, Midlandiin 

http://www.texasdiver.com/tdiver.pl?sites.abilene.valhalla_silo

Vanha Atlas siilo joka on nykyään sukelluskäytössä. Saat sukeltaa minunkin puolestani  ;D

Meikäläinen on sen verran poispilattu aikoinani kun opettelin Filippiineillä sukeltamaan, että jotain nähtävää kyllä täytyisi olla. Ja toisaalta sen verran klaustrofobinen että kovin ahtaisiin paikkoihin en kyllä menisi ( enkä laillisesti PADI Advanced Diver lisenssillä saisikaan ).

Kaikki kunnioitus tokikin niille joilla pää kestää hylky- tai luolasukeltamisen. Meikäläistä ei ole sitä varten tehty  ::) 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sitten eikun tilaamaan lentoliput HEL-AMS-DFW ja pari-kolme tuntia ajoa länteen, Midlandiin 

Sinä maksaa lentoliput?  :P;D

http://www.texasdiver.com/tdiver.pl?sites.abilene.valhalla_silo

Vanha Atlas siilo joka on nykyään sukelluskäytössä. Saat sukeltaa minunkin puolestani  ;D

Minä katsoa Sinun linkki ja olla sopiva minulle (Lämpö olla hieman kylmä ilman drysuit ;))

Tämä kuva mukainen: http://www.texasdiver.com/images/mp-valhalla_1.jpg

Mahdollisesti myös sukeltaa dressing area ?

Meikäläinen on sen verran poispilattu aikoinani kun opettelin Filippiineillä sukeltamaan, että jotain nähtävää kyllä täytyisi olla.

Suomessa olla upeat hylyt  ;)

Ja toisaalta sen verran klaustrofobinen että kovin ahtaisiin paikkoihin en kyllä menisi ( enkä laillisesti PADI Advanced Diver lisenssillä saisikaan ).

"Penetration" sukellus tarvita lisä koulutus ja Sinun koulutus saada sukeltaa vain tämä siilo.....

Kaikki kunnioitus tokikin niille joilla pää kestää hylky- tai luolasukeltamisen. Meikäläistä ei ole sitä varten tehty  ::) 

Kiitos kohteliaisuus. Onneksi minä olla pieni koko ja easy tehdä "Penetration dive"  ;) ja rakastaa hylkysukellus.....

Cathy the tiny diver ^-^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jännää "koodia" tuo kartturin nuotisto. Mutta varsin rivakasti ja tökkimättä ainakin ammattimiehet sitä lähes katkeamattomasti papattavat samalla kun kuski runnoo niskat jumiin hyppyreissä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jännää "koodia" tuo kartturin nuotisto. Mutta varsin rivakasti ja tökkimättä ainakin ammattimiehet sitä lähes katkeamattomasti papattavat samalla kun kuski runnoo niskat jumiin hyppyreissä  ;D

Jep! Rintasen Marko nuo tuohon on raapustellut.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus käy näin...

Niinpä! Liekkö noiden minun harakanvarpaiden tulosta, että taustalla on Toyotan katto kasassa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Torstaina 9.9 järjestettiin ilotulituksen sm-kilpailut Helsingissä.

Tässä muutamat kuvat:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään