Mikko Maliniemi

Ketju sekalaisille kuville

1 188 viestiä aiheessa

Keravanjoen kaljakellunta on mopokokoontumisten ohella toimintaa jonka voisi kriminalisoida välittömästi!! Touhussa ei ole järjen häivääkään. Ja mikä sotku jää jäljelle...

T: Tommi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Argh, kertokaa mikä ihme tekee tuon vihreän kajon auringon ympärille. Tuota näkee nykyään ihan printtimediassakin, kiinnostaisi tietää mistä se tulee..

(oli pakko ottaa kuvalainaus, modet poistakoon jos katsovat aiheelliseksi)

/Samuli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä mutta jotenkin omaan makuun käy paremmin ilman kolmiota..

Mutt näistä makuasioista on kai turha kiistellä  ;D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä mutta jotenkin omaan makuun käy paremmin ilman kolmiota..

Mutt näistä makuasioista on kai turha kiistellä  ;D

Itse asiassa, nyt kun sanot, niin paras taitaisi olla tuo käännetty kolmiolla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näen sieluni silmin Ilarin kuvan valtavana kanvaksena jonkin funkkistalon seinällä.......hieno kuva ja ehdottomasti se kolmio tuomaan balanssia kuvaan :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitti ideasta muuten, voisi vaikka teettää canvas-kuvan tosta. Voisi tulla aika hieno.  :thmbup:

Suosittelen noita canvas-taulujen teettämistä! Ovat todella vakuuttavia livenä, teetin omasta maisemakuvastani 150-leveän canvas-taulun olohuoneeseen ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen, vaikuttava livenä kaikkine yksityiskohtineen :)

Tässä vielä isompana, mistä kuvasta tuo on teetetty http://unzki.1g.fi/kuvat/fsn/empiresample.jpg/full

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö oo vähän hölmöä kun seinällä on hieno canvas-taulu jossa lukee harmaalla sun oma nimi? :)

Nojoo  ::) Hieno kuva!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo  :o Todella hieno toi Mikon kuva! Vissiin Nykistä otettu? Mikä putki, superlaajis?

Voisi olla aika hieno katseenvangitsija tollanen iso Canvas-taulu. Eirikuvalla 100x100cm 129,90 €.

Silleen tuttuja noi Canvas-taulut, kun tuli työssäoppimisjaksolla tilattua niitä asiakkaille yhdessä valokuvausliikkeessä.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö oo vähän hölmöä kun seinällä on hieno canvas-taulu jossa lukee harmaalla sun oma nimi? :)

Nojoo  ::) Hieno kuva!

Tuskin on toi nimi itse tuossa taulussa mikä on seinällä. Luulen että nimi on vain tuossa isommassa kuvassa tuosta taulusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin on toi nimi itse tuossa taulussa mikä on seinällä. Luulen että nimi on vain tuossa isommassa kuvassa tuosta taulusta.

Heh, kyllä mä sen tajusin :)

Ilari, kuva on näemmä otettu Empire State Buildingin näköalaterassilta etelän suuntaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, kyllä mä sen tajusin :)

Ilari, kuva on näemmä otettu Empire State Buildingin näköalaterassilta etelän suuntaan.

Kyllä mä sen arvasin mutta oli ihan pakko  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo  :o Todella hieno toi Mikon kuva! Vissiin Nykistä otettu? Mikä putki, superlaajis?

Kiitos. Juu, niinkuin kaima totesi, Empire State Buildingista otettu. Tuolla kuvaamisesta tekee haastavaa se, että jalustan käyttö on kiellettyä (niitä ei saa otettua ylös), joten tuollaisessakin valaistuksessa laadukkaan originellin kuvan ottaminen tuulisissa olosuhteissa on ikävän haastavaa :( Runkona 5DMKII ja linssinä 17-40, millejä varmaan 17-19mm tms ja GND-filtteri nokalla taivasta tummentamassa.

/Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kaima hemmetti, sun kuvas sai viimein ostohatun päähän ja tilasin muutamista omista kuvista noita canvastauluja seinille ripustettavaksi. Kalliiksi tuli tämäkin foorumi :)

Valitettavasti mulla ei oo sunlaisia lahjoja valokuvaukseen (tuo NYC-kuva on oikeasti ihan järjettömän hieno!), tämmöisen tilasin eteisen seinälle 120 leveänä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään