Mikko Maliniemi

Ketju sekalaisille kuville

1 188 viestiä aiheessa

^

60e/m2. Eipä se kummonen homma ollut. 7 tuntia kesti roiskia laastit, laatoittaa ja saumata kun kaveri teki ja se tekee noita työkseen. Eli kyllä siinä aikaa menee, jos ei osaa. Laatta painaa kanssa syntisesti, joten tarkkana saa valuman kanssa olla. Lopputulos on kyllä mun mielestä järkyttävän täydellinen.

Juku! Tuommonen se ois kyllä itellekin laitettava!

297566_10150296324877270_523232269_7586654_3516511_n.jpg välitilan neliöt vois mennä aika yksiin sun keittiön kanssa!

Täällä vastikään uusittiin kylppäri (heti kun muutettiin uuteen)

311911_10150317945577270_523232269_7717711_953278731_n.jpg

Koko helahoitokaluste peilikaappeineen maksoi 80e, joku mummu myi pois, kun ei tykänny modernista  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää oli pakko hankkia heti kun näin kuvan :-[ Ei sinne kyllä sitä mun haaveilemaa vodkapulloa tullut :'(

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää oli pakko hankkia heti kun näin kuvan :-[ Ei sinne kyllä sitä mun haaveilemaa vodkapulloa tullut :'(

Onneksi kuitenkin tuo toinen erinomainen tuote eli Sriracha!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehei, väärä merkki! ;D Ite ostin syksyllä Taylor Maden Burner 2.0 rautasetin, on kyllä toiminut aivan mahtavasti mitä on talvi treeneissä tullu testailtua :thmbup:

Ysäri-mizunot toimii parhaiten. 8) Tietty taso pitää säilyttää. Jos tänä kesänä saisi vaikka pelattua ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkähän pitäisi akvaariokuvia ottaa? Kuvailen Nikon D3100:lla, jossa on perus 18-55m putki, joka tulee mukana. Kesäksi ajattelin ostaa suotimia ja putkia mutta nyt toistaiseksi mennään perusputkella kuitenkin. Tämä on mielestäni paras, mitä olen saanut otettua nyt. ISO3200, 1/160, f3.5. Tai ainakin omaan silmään se näytti parhaimmalta kun olen eri asetuksilla kokeillut. Onko akvaariokuvaukseen mitään suositeltavia asetuksia, joilla sitä kannattaa yrittää? Niin ja noita kasveja tulee viikon päästä lisää niin että riittää, ettei aleta valittamaan ;D

Ja täällä kuva isompana http://postimage.org/image/dfn5oicqp/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joonalle: Jos jalustaa löytyy, ja akvaariossa mikään ei liiku kuvaushetkellä sen suuremmin, kannattaa aukkoa pienentää, ja ehkä herkkyyttäkin laskea.. Esim F8 piirtää jos huomattavasti mukavempaa jälkeä, kun tuo F3.5. Jalustana voit käyttää vaikka tuolia, jos ei muutakaan löydy... Valkotasapainoakin kannattaa tarkkailla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatketaan tota Studio kuvausta. Tosin minun osalta keittiön pöydällä...

Tarkennukset nyt ei ole oikeen kohallaan ja onko vähän liian tummia nämä?

Kumma linssi tuo Vivitar 75-205mm. Tarkentaa yhtä lähelle kuin tuo nikkorin kittilinssi 18-55mm :thmbup: Painoahan sillä on aivan elukkana, mutta onpahan jotain mistä pitää kiinni. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikein päteviä ruutuja, mutta nyt on tainnut käydä pieni källi kuvankäsittelyssä, kun katuvalot ovat violetteja? Vai onko tämä kenties uutta tyylisuuntausta kaupunkisuunnittelun saralta? :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikein päteviä ruutuja, mutta nyt on tainnut käydä pieni källi kuvankäsittelyssä, kun katuvalot ovat violetteja? Vai onko tämä kenties uutta tyylisuuntausta kaupunkisuunnittelun saralta? :D

Aina sitä oppii jotain uutta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avainkuva on jotenkin tosi nätti ja tunnelmallinen. Just oikee valaistus tollaseen kuvaan. Mutterikuva ei toimi läheskään mun mielestä yhtä hyvin.

-Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No onpas Ilarilla pirtsakka kuva. Erinomainen. Tarttis taas itsekin ruveta vääntelee tälläsiä.  :thmbup: Innostus kyllä kasvaa kun kattoo noita Ilarin kuvatuksia. Se on vaan hitto kun on saanu päähänsä, että uudella rungolla sitten joskus niin ei jaksa ruveta vanhalla. Vaikka vanha ottais siinä missä uusikin, mutta se on pään sisällä.

-Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään