Juha Tuominen

Uusi vuosi 2009

55 viestiä aiheessa

jep jep, itsellä on edessä melkoinen sisällissota, töissä Hämeenlinnan keskustassa... jos joku sattuu bongaamaan, saa nykiä hihasta, mutta varovasti... Mulla on varmaan keltaiset tai oranssit liivit päällä ja silloin pitää  nyppiä vaan varovasti :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noin 20 eurolla on ilotulitteita tänä vuonna ostettu. Se on jopa vähän enemmän kuin viimeisinä vuosina. ::) Onnellista uutta vuotta! :)

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei innosta tuo rakettien paukuttelu, kiinnostus suuntautuu johonkin ihan muuhun uudenvuodenyössä. Onhan niitä rakettejakin kiva katsella sivusta, mutta miksi pitää maksaa nähdäkseen oman paukkunsa (ja rahansa) haihtuvan taivaalle kun niitä näkee tuhansittain muitakin vastaavanlaisia. Ellei ole itse nikkaroitu joku keppi+dynamiitti-yhdistelmä, josta tuskin jää taas paljon muisteltavaa.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa ne rahat mennä järkevään sijoitukseen, pitäs tallentava digiboxi ostaa tuossa uudenvuoden kunniaksi.

Katsotaan perheen kanssa kun muut pistää rahaa menemään taivaantuuliin :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ellei ole itse nikkaroitu joku keppi+dynamiitti-yhdistelmä, josta tuskin jää taas paljon muisteltavaa.  ;D

Tota noin - tällaisilla lausahduksilla voi nykyisin saada tietynlaista huomiota.  :( Vaikka kyllähän tuo hymiö kertoo jotakin...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota noin - tällaisilla lausahduksilla voi nykyisin saada tietynlaista huomiota.  :( Vaikka kyllähän tuo hymiö kertoo jotakin...  ::)

No joo, joka tuollaisiin lausahduksiin kiinni tarttuu, voi ehkä katsoa myös itse peiliin :P

Ps. dynamiitin nalli ja sädetikku (kun oikeaa sytytyslankaa oli vain rajallisesti käytettävissä) oli 15v sitten kova sana. Sillä lähti peltinenkin postilaatikko kiertoon, kun kiinurilla tai tykinlaukauksella sai muovisenkin palasiksi vasta kovemmalla pakkasella  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minäkin tyydyn nestemäisiin paukkuihin ja katselen parvekkeelta kaupungin järkkäämää ilotulitusta. Mikäli vaan kunto kestää... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tottumuksesta en ostanut mitään raketteja, vaikka jossain vaiheessa teki melkein mieli sellaisiinkn. Käytin tuon rahan noihin nestemäisiin paukkuihin, ja katselin ilotulitusta parvekkeelta. Efekti oli yhtä hyvä...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytin tuon rahan noihin nestemäisiin paukkuihin, ja katselin ilotulitusta parvekkeelta. Efekti oli yhtä hyvä...  :)

Sama!! Parvekkeelta näkyy vallan komea tulitus, ei tartte omia silmiä laittaa alttiiksi vammoille. Siksipä se Whiskypullo onkin paljon parempi vaihtoehto.  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostinhan mä.  :-[

Tossa olis tollanen.  :)

[ attachment removed / expired ]

Yks viel! :santa:

EDIT: Ekat ilotulitekuvat eli kommenttia saa antaa!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ammuin 4 roomalaista ja 2 kiinaria ja myin loput.  :laugh: Ei innostanut. Ensi vuosi tulee olemaan raketiton varmaankin.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Ekat ilotulitekuvat eli kommenttia saa antaa!  :)

Tosi hyvät kuvat ekoiksi kuviksi!  :thmbup: Hieman rakentavaa kritiikkiä tässä samalla: Rajaus on minun makuuni hieman liian keskipainotteinen ja värejä voisi ilotulitekuvissa tuoda hieman rohkeammin esille, mutta nämä ovat vain makuasioita. Tekniikka on kunnossa ja siitä on hyvä ponnistaa!

..ja minunkin puolestani: Hyvää Uutta Vuotta 2009 kaikille forumin lukijoille!

Kommentteja näistä kuvista? Please?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun ISI pisti vähän raketteja ;)

Niin ja hyvää uutta vuotta foorumin poppoolle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiva kun on raketteja, mutta vielä kun ampujat muistaisivat korjata roskansa pois  >:( raketinjämiä saa väistellä vielä monta kuukautta uudenvuoden jälkeen... niihin pitäisi tulla jokin roskienkeräys pakko.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään