Alex Kontio

Suomalaiset ottivat kaksoisvoiton Tour De Ski:stä

11 viestiä aiheessa

Jes!  :santa: Eipähän käytetty doupingiä, ja kyllä se nyt on todistettu, että raudastahan meidät Suomalaiset on tehty! :D:thmbup:

Hyvä Virpi!

Hyvä Aino-Kaisa!

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...Eipähän käytetty doupingiä..

Vielä on purkkiin kusemisia jäljellä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, urheiluhullu kun olen, niin tottakai olen kiertuetta seurannut. :) En ennen kiertuetta tosin uskonut että Virpi voittaisi koko homman.  ::)

Itse en usko että dopingia enää käytetä suomalaisessa kilpahiihdossa, mutta eihän ikinä voi olla varma Lahden 2001 skandaalin jälkeen.. :-\

Mutta, onnitteluni Virpille ja Aikulle! :thmbup:

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en usko että dopingia enää käytetä suomalaisessa kilpahiihdossa, mutta eihän ikinä voi olla varma Lahden 2001 skandaalin jälkeen.. :-\

Kaikki käyttää, jotka huipulla tykittelevät.  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki käyttää, jotka huipulla tykittelevät.  :santa:

Kun"meidän Hartsakin" jäi kiinni Lahdessa, niin kyllä siinä ropisi loputkin hiekat silmistä sen suhteen että ollaan urheilussakin niin puhdasta kansaa, vaikka muut palasi pelejään.

Kyllä se varmasti on niin että kilpaurheilussakin menestyksen makuun haikailevat juoksevat kilpaa testaajien kanssa tässä "tuotekehittelyssä". Eikä se katso kansallisuuksia.

Ja onhan näitä vääriä mielikuvia vielä maailma pullollaan, mm. kotimaisen rakentamisen laadusta, jne, jne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomalaiset suhtautuvat liian tunnepohjaisesti dopingin käyttöön. Nämä Lahdessa kärynneet sankarit tuskin koskaan saavat kansalta tekojansa anteeksi. Kyseessä on kuitenkin vain urheilu ja sen säännöt, mitään rikollistahan Lahdessa ei vuonna 2001 tapahtunut. Menetelmä oli sallittu, mutta aine väärä. En hyväksy dopingin käyttöä, mutta yritän suhtautua asioihin käytännöllisesti.

Jotenkin on sellainen kutina että hiihto sen jälkeen puhdistunut merkittävästi, toki aina löytyy sellaisia puupäitä kuten Kaisa Varis. Yleisurheilussa mömmöjen veto on luultavasti paljon yleisempää, ainakin pikamatkoilla ja voimalajeissa. Niissä aineissa lääkevalmistajat tuntuvat olevan testaajia jatkuvasti edellä, eihän THG-hormoniakaan olisi löydetty ilman vasikointia.

Sinänsä on hassua että vääränlaisen yskänlääkkeen nauttimisesta saa tasan saman rangaistuksen kuin vetämällä kaikkein tiukinta kasvuhormonia. Kannattaa joskus köydä katselemassa kiellettyjen aineiden listaa, sieltä löytyy yllättävän paljon ihan tavallisen oloisia lääkkeitä jotka on luokiteltu kielletyiksi. Voin omalta osaltani tunnustaa, että jos testaajat olisivat tulleet oikeaan aikaan paikalle niin käry olisi käynyt, olin nimittäin ottanut vääränlaista flunssalääkettä joka luokiteltiin kielletyksi. Onneksi olen vain kuntourheilija niin säästyin julkiselta häpeältä...  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin on sellainen kutina että hiihto sen jälkeen puhdistunut merkittävästi, toki aina löytyy sellaisia puupäitä kuten Kaisa Varis. Yleisurheilussa mömmöjen veto on luultavasti paljon yleisempää, ainakin pikamatkoilla ja voimalajeissa. Niissä aineissa lääkevalmistajat tuntuvat olevan testaajia jatkuvasti edellä, eihän THG-hormoniakaan olisi löydetty ilman vasikointia.

Kun katselee tuloslistoja niin on se ainakin suomalaisilla mieshiihtäjiltä vähentynyt.  :P

Tottakai valmistajat on aina testaajia edellä, eihän ole mitään testattavaa jos ei ole ainetta. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nämä Lahdessa kärynneet sankarit tuskin koskaan saavat kansalta tekojansa anteeksi.

Uskoisin että Kuitunen on saanut jo anteeksi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään