Tuomas Filppula

Keskustelua Amazing racesta.

157 viestiä aiheessa

Eli kertokaapa omia suosikeitanne ja ihan yleisiä mielipiteitä kyseisestä ohjelmasta. Itse olen seurannut jo kaksi tuotantokautta (Toinen on tämä joka juuri nyt menee.) ohjelma on yksinkertaisesti rautaa!  ;D ja veikkaan, että Flo ja Zach voittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tusinaviihdettä, kuten kaikki selvitytyjät ja miljoonat erilaiset sinkkuohjelmat ym. ym.

Äläs nyt. Myönnän, että Selviytyjät ovat ns. tusinaviihdettä, mutta Amazing race ei mielestäni ole niin paha tusinaviihde pläjäys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

tosiaan olen katsonut ja tykännyt kovastikkin. Olen katsonut kaikki jaksot kaikilta tuotantokausilta (siis mitä on tv:stä tullut). Tänä vuonna toivon sen Demokraatti/republikaani -parin voittavan (Ken & Gerard). Ja kaikkein huonoin pari joka saisi pudota mahdollisimman nopeasti on Teri & Ian (se vanhahko pari). Ne kiistelee koko ajan: Ian (mies) haukkuu vaimoaan koko ajan. Lisäksi Ian ei itse tee mitään vähänkään vaikeaa/vaarallista Roadblock -tehtävää vaan kaikki Terille ja sitten se valittaa kun ei Teri onnistu... Ken & Gerard ottavat kisan rennosti ja se on oikea asenne. Muut ottavat se enemmän tai vähemmän liian tosissaan (pahimpana Teri & Ian). Lisäksi toivoisin sen perkeleen kolmiodraaman loppumista.... >:(:P

EDIT: Niin ja välillä sarja vaikuttaa vähän käsikirjoitetulta. Se ärsyttää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekkin olen aina silloin tällöin katsonut minua noissa selvityjä ohjelmissa ärsyttää se kun aina joku puhumassa selän takana toisesta pahaa tuo on ärsyttävä äänestetään porukalla se pois minä en vain jostain syystä tykkää tuollaisesta mentaliteetistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on muuten aivan loistava ohjelma. Tosi kiva katsoa ja olla mukana nojatuolimatkalla. Mä en kyllä kauheasti usko että tuota voidaan käsikirjoittaa, tai ainakaan sitä ei voida mitenkään lavastaa kun ollaan kokoajan julkisissa tiloissa ja ympäri maailmaa. Omasta mielestä kyllä ne ihmekaksoset voisi tippua jo hyvän sään aikana. Ärsyttäviä tyyppejä... Ja voittaa voisivat Flo ja Zack... Olisi muuten varmaan todella kivaa olla ohjelmassa kilpailemassa, ainakin jos sitä oikeasti ei ole käsikirjoitettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokainen tuotantokausi on tullut katsottua ja jokaisen jakson katson aina kun on mahdollisuus. Miksi ei katsoisi, näkyyhän siinä lentokoneitakin ihan mukavasti. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokainen tuotantokausi on tullut katsottua ja jokaisen jakson katson aina kun on mahdollisuus. Miksi ei katsoisi, näkyyhän siinä lentokoneitakin ihan mukavasti. ;D

Se on suuri plussa, siksi minä pyrin kattomaan mahdollisen monta jaksoa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selviytyjät -sarjassa usea kilpailija on näyttelijä ja käsikirjoitus on tehty tuohon ohjelmaan. Tämä oli yhdessä paljastusohjelmassa jollain britti/jenkkikanavalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Amazing Racessa eivät ne kilpailijat ole karsiutuneet jakson lopussa, joiden haastatteluja näytetään ohjelman aikana. Tämä vain pieneksi vinkiksi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hemmetin hyvä ohjelma! Derek ja Drew sais voittaa ja Drew:n ja Flo:n juttu vois edetä vähän pidemmälle... No on Ken and Gerard ihan kivoja kanssa.

Mutta eniten pidän ohjelmasta matkustelun ja hyvien tehtävien vuoksi :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkuun sitä katseli pelkästään matkustusohjelmana mutta sarjan edetessä (ja kilpailijoiden väsyessä) se on muuttunut ennemminkin ihmissuhdedraamaksi (mikä tekee ohjelmasta vielä mielenkiintoisemman).

No jännitystä siitä kuka voittaa ei minulla enää ole kun malttamattomana kävin ko ohjelman weppisivuilla katsomassa lopputuloksen (jonka tässä nyt kuitenkin jätän kertomatta ;))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka ihmeessä voitte olla Flon ja Zackin puolella??? Flo on ärsyttävä valittaja (varsinkin edellisessä jaksossa oli aivan kamalaa) ja lisäksi flirttailu Drewn kanssa on todella surkeaa, varmaan Zackilla tosi hauskaa. He saisivat pudota seuraavaksi. Teri ja Ian myös nopeasti pois. John Vito ja Jill tai Ken ja Gerard voittoon. Derek ja Drew ovat myös ihan ok.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä kanssa Flo ja Zack sais pudota, ei Zackin takia vaan Flo:n, koska viime jaksossakin se luovutti jo ennen maalia. Muutenkin se itkee kokoajan ja valittaa kaikesta.

Olen katsonut Amazing racea sen edellisen tuotantokauden joka tuli maikkarilta viime vuonna, seuraavan joka tuli subilta kesällä ja nyt tämän. Ihan kelpo sarja, matkustelu tekee siitä mukavan. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että tämän vuotisessa kisassa ei ole lennetty niin paljon kuin edellisissä, vai?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika rankasti tässä kisassa pyöritään akselilla Eurooppa - pohjois-Afrikka. Tarina voisi kyllä viedä hieman lineaarisemmin maailman ympäri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Amazing Racea on tullut katsottua aina ensimmäisestä tuotantokaudesta lähtien ja mielestäni oikein loistava sarja. Matkustelua, tehtävien ratkaisuja ja vähän lepoa, tuo uppoaa! Tämä kertaisen kilpailun toivon "ihmekaksosien" Derek:n ja Drew:n voittoa ja seuraavaksi saisivat Flo ja Zach pudota.

Mun mielestä kanssa Flo ja Zack sais pudota, ei Zackin takia vaan Flo:n, koska viime jaksossakin se luovutti jo ennen maalia. Muutenkin se itkee kokoajan ja valittaa kaikesta.

Juuri näin, siinäpä tuli sanottua minkä takia tuo "pariskunta" saisi lähteä takaisin kotio!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä ohjelma se on, ihan viihdettä. Oon seurannut kaikki tuotantokaudet. Mun suosikit ja veikkaukseni finaaliin pääsijöistä ovat John Vito daaminsa kanssa ja Ken & Gerard kolmas pari... Kaksoset?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tosi jännää realityohjelmaa haluatte, niin katsokaa Apprenticen 3 tuotantokautta. Tällä hetkellä kaikki ns. epäkypsät ihmiset on karsittu joukosta pois, ja kilpailu on hurjaa. Trumpin hiukset eivät olet aidot!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suuressa maailmassa on jo menossa seitsemäs race. Tämä, meillä esitettävä on vasta kolmas:

VAROITUS! JUONIPALJASTUS!

Hyvä että varoitit, meinasin jo automaattisesti klikata mutta piti painaa stoppia nopeasti ;D

Ja tällä palstalla ei sitten keskustella ratkaisuista, säilytetään jännitys loppuun saakka :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen AR jäi väliin mutta tätä nyt tulevaa on tullut kateltua aika paljon.

Mietin vaan että luuleeko kilpailijat maksavansa kaikki ostoksensa Euroopassa USA:n Dollareilla, kun niitä niille aina jaetaan ;D vai marssivatko porukat kuvaustauolla rahanvaihtopisteeseen keskellä vuoristoa ? :P

Jotenkin kyllä välillä haiskahtaa käsikirjoitetulta jotkut tilanteet tuossa sarjassa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mark Brunettin formaattiin perustuvat muistaakseni kumpikin, Survivor ja Amazing Race. Kuten tässä threadissa jo aikaisemmin todettiinkin, olikohan myös E-entertainment! ohjelmassa viime viikolla, että Survivor on käsikirjoittettu niin en ihmettelisi vaikka myös Amazing Race olisi myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa viimeisessä jaksossa pisti silmään se että kun porukat soitteli omaisille niin niitten kotona oli kamerat kuvaamassa. Eli kyllä aika käsikirjoitetulta formaatilta haiskahtaa :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö ne nyt ainakin päivän tarkkuudella tiedä koska ne soittaa, että saavat kamerat koteihin?

By winnig this leg of race you got Kodak easyshare digital camers whitch you can enjoy after the race, ei kyllä yhtään käsikirjoitettua (kestovitsi). Ja muistaspa edellisestä tuotantokaudesta kuinka joku tiimi sai aikahyvityksen tuotantoteknisistä syistä.

Mutta hyvä sarja, parasta tosi-Tv:tä mitä töllöstä tulee. Paras oli kun team 911 pidätettiin sen jälkeen kun taksikuski vei ne jonnekkin jumalan selän taakse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään