Tuomas Filppula

Keskustelua Amazing racesta.

157 viestiä aiheessa

Teri & Ian tai Ken & Gerard, Flo alkaa taas jotain parkumaan :D Paras oli kyllä kerran kun Flo luovutti ja Zach yritti loppuun asti, ja siitä eteenpäin jokaisella etapilla Flo on narissut Zachille siitä kun se ei yritä, naurattaaa vieläkin :D Ilkeä akka kun mikä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi maikkarin ohjelma Matka ei ole Amazing race. Tässä suomen Matka ohjelmassa on vain 8 henkilöä jotka ovat mukana loppuun asti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Väärälle parille meni tuo voitto siinä mielessä, että Flo ei sitä todellakaan ansainnut. Tuo voittohan oli ihan täysin Zachin ansiota, että pystyi pitämään ne mukana kilpailussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Väärälle parille meni tuo voitto siinä mielessä, että Flo ei sitä todellakaan ansainnut. Tuo voittohan oli ihan täysin Zachin ansiota, että pystyi pitämään ne mukana kilpailussa.

Juu, Flo ei ansainnut, mutta Zach kyllä, kipukorvauksena....ihmettelen vieläkin miten mies on kestänyt tuota ämmää, normaali mies olisi joko vankilassa tai mielisairaalassa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, Flo ei ansainnut, mutta Zach kyllä, kipukorvauksena....ihmettelen vieläkin miten mies on kestänyt tuota ämmää, normaali mies olisi joko vankilassa tai mielisairaalassa :P

Salettiin se ämmä käyttää ne rahat 3/4 osalta ja Zachille jää muutama satanen.. ;D>:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tekivät kyllä Zach ja Flo peliliikkeen Vietnamissa. Mielestäni kyllä Ken ja Gerrard tai Ian ja Terri olisivat voineet voittaa.

Koskahan nähdään tuo neljäs kausi suomessa ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, Flo ei ansainnut,

Kyllä tuolla Flon vartalolla ansaitsee. Olin ja olen aina nuorten nättien naisten puolella, vaikka ne vähän(enemmänkin)valittaisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just aloinkin etsimään tätä viestiketjua! Taitaa olla aika vanha jakso, koska tässä vielä lennellään Swiss Airilla, jota ei ole ollut n. kolmeen vuoteen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä vuonna tämä AR on tehty ?

Mukana tietenkin kiintiö homot ja mustat sekä perheet  :P  ;D

Ainakin tiedossa taas paljon lentokoneita  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsken näkyi Lufthansan ja KLM:n jumbot! :P Olen kaikki kaudet katsonut, on aika hyvä ohjelma.

Että on tullut sitten waretettua kaikki kaudet, mitä suomessa ei oo näytetty ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jostain olen lukenut, että vierailevat jollakin jo kuvatuista kausista myös Suomessa. Eli kenelläkään sattumoisin tietoa, että onko tämä tuotantokausi vai jossain myöhemmässä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jostain olen lukenut, että vierailevat jollakin jo kuvatuista kausista myös Suomessa. Eli kenelläkään sattumoisin tietoa, että onko tämä tuotantokausi vai jossain myöhemmässä?

Ei se kai vielä tämä tuotantokausi ole..  ??? ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavaa että tulee edes yhtenä päivänä jotain muuta kun tylsää Big brothessia :P. Amazing Race on kyllä mahtava ohjelma, itse olen katsonut joka ikisen jakson. Kiva aina katsoa kun mennään lentokonella välillä muualle ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä katsoin edellisen Amazing Racen alusta loppuun ja jännää oli koko ajan.

Mutta, monesko tuotantokausi tämä nyt on jota MTV3:lla näytetään ?

Seiska siis ilmeisesti uusin ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään