Teijo Niemelä

Finnairin uudet A330:set (Oli Re: Lentoyhtiöuutisia - Finnair)

278 viestiä aiheessa

Ja Ouluun 30.3-2.4 AY375/376.

Onko tarkempia tietoja tiedossa milloin lentää? Tuona aikana kaikki nuo lennot 375/376 vai jonain tiettyinä päivinä pelkästään tjsp?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tarkempia tietoja tiedossa milloin lentää? Tuona aikana kaikki nuo lennot 375/376 vai jonain tiettyinä päivinä pelkästään tjsp?

Finnairin aikataulun mukaan kaikki noina päivinä lennettävät AY375/376 lennetään uudella bussilla. Eli kone saapuu Ouluun aina 06:55 ja lähtee takaisin 07:50.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro. Onkos kellään tietoo että millon toi finskin A333 tulis suomee? Ennen sitä ensilentoo.

Arvioitu laskeutumis aika klo 23.23, ay8961

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvioitu laskeutumis aika klo 23.23, ay8961

Tuli paikalle 905 noin 23.30...

-jukka 8)

Ps. Upea on sisältä. Vaalea väri minun mielestäni sopii. Makuja on tietysti monenlaisia, kuten ihmisiäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttääpä hyvältä tuo 333-kabiinin uusi vaaleampi värisävy, oikein tyylikästä.  Tiedotteen mukaan koko laivaston kabiinit uudistuvat noin kahdessa vuodessa.

Harmaa, tylsä, vanhanaikainen. Tällaisia adjektiiveja uusi sisustus minulle tuo mieleen  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harmaa, tylsä, vanhanaikainen. Tällaisia adjektiiveja uusi sisustus minulle tuo mieleen  :thmbup:

Itse tykkäsin, mukavan rauhallinen. Ei ainakaan samanlaista kissanoksennusta kuin Austrianin kabiinin värit, jotka järkytyksekseni näin ensi kertaa pari viikkoa sitten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mieli muuttuu kun ensimmäisen kerran astut koneeseen, se on meinaan todella mukavan oloinen ja freesi. Pölyallergikot ja astmaatikot arvostavat ihan varmasti ja toivottavasti pysyvät puhtaina niinkuin on luvattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mieli muuttuu kun ensimmäisen kerran astut koneeseen, se on meinaan todella mukavan oloinen ja freesi. Pölyallergikot ja astmaatikot arvostavat ihan varmasti ja toivottavasti pysyvät puhtaina niinkuin on luvattu.

Toivottavasti, niin ei tarvitse tuntea häpeää kansallisesta lentoyhtiöstämme  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hesarin mukaan lento Osakaan kestää n. 11 tuntia. Tarkoittaako siis välitankkauksineen?  Mitäs piditte muuten kuvavalinnoista?  Minä ainakin ihmettelin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hesarin mukaan lento Osakaan kestää n. 11 tuntia. Tarkoittaako siis välitankkauksineen? 

AY:n reittilennot ovat tällä hetkellä kaikki suoria, normaalisti ei edes teknisiä välilaskuja, tankkauksia yms. Aikataulun mukaan HEL-KIX kestää 9h35min, KIX-HEL 10h10min.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mukava setti minun mielestä.  ::)

Setti? Kyllä minulla on varmaankin eri versio Hesarista. Yksi kuva moottorista ja toinen kuva laskutelineestä - siinä koko setti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Setti? Kyllä minulla on varmaankin eri versio Hesarista. Yksi kuva moottorista ja toinen kuva laskutelineestä - siinä koko setti!

Oikeassa taidat olla, jos sulla on paperiversio, mutta taisi Mikko tarkoittaa tätä HS:n nettilehteä kommentillaan...... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AY:n reittilennot ovat tällä hetkellä kaikki suoria, normaalisti ei edes teknisiä välilaskuja, tankkauksia yms.

Tosiaan: Koneen lentosäde on 5650 nm ja HEL-KIX on 4177 nm. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään