Kirjoitettu Tammikuu 13, 2009 OLK:n 207 Turbine Soloy "Onnikka" Pudiksen platalla juhannusviikolla -92 [ attachment removed / expired ] Poka kohta valmiina... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 14, 2009 Ja mitä olisi laskuvarjourheilu ilman Pilatuksen korviahiveleviä tuotteita. Ensin OH-POA Malmilla kauniissa syyssäässä 15/10/78. Näköjään koneesta pidetään edelleen hyvää huolta jenkeissä http://www.pc-6.com/history/341.htm [ attachment removed / expired ] Sitten siirrytään turboaikakaudella OH-POB.n myötä, joka tässä kiirehtii alas Malmille uuden pokan hakuun 5/5/1981. [ attachment removed / expired ] Uudet meikit ja uusi hyppykausi alkamassa 13/3/1983. [ attachment removed / expired ] On sillä vaan komea klyyvari. Kumma kun seisottavat konetta kauniina hyppypaivänä 8/5/1983. [ attachment removed / expired ] Myös OH-POB:n tarina jatkuu http://www.pc-6.com/history/651.htm Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 14, 2009 Kauniita ne on kun kaukaa katsoo . Kuopiolaisten konetta kestää varmaan kehua läheltäkin. OH-CWW ei ole vielä esiintynyt kuvissa, omat aika heikkolaatuisia ja toiset ei ole itse ottamia. Turkulaisilla näkyy olevan joku viehtymys sini-sini-valkoiseen väritykseen niin aikaisemmassa kuin nykyisesssä kalustossa. Mulla on CWW:stä paperikuva mutta sen skannaaminen tänne on nykyisellä vehkeillä vähän vaikeata. Lensin tuplawiskillä muutamia kymmeniä keikkoja Porissa ja se oli kyllä aika kiva peli lentää. Silloin oli vielä rahtiovet poissa ja vain pieni alumiininen tuulenohjain tilalla. Aika viheltäjähän se oli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2009 Nyt kun julkisuudesta sivussa pidettyä hanketta on jo valotettu täälläkin lienee aika kertoa siihen liittyviä hyviä uutisia. Toisen kuvan ilmeet kertonevat sen, minkä tähän jätän kirjoittamatta.... -M- [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2009 Toisen kuvan ilmeet kertonevat sen, minkä tähän jätän kirjoittamatta.... puuhamiehille! Ps. Sairaan siisti tarramittaristo. Mulla oli joskus kerrossänkylentokoneessani samanlainen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2009 Harrasteilmailussa on alkanut uusi aikakausi. Toiset tekee, toiset puhuu. Hienoa!! Upeaa!! Mahtavaa!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2009 Hyvä Panu ja Janne! Hienot leopardipenkit! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 16, 2009 Harvinaisempi hyppyhissi Räyskälästä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 16, 2009 Harvinaisempi hyppyhissi Räyskälästä Ensin meinasin, että onko se hul... eiku hyppääjä kenties itsetuhoinen Vaan sitten järki voitti ensi-intuition. Moottori ilmeisesti sammutetaan irtaantumisen ajaksi? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 17, 2009 Myöskin Räyskälästä, hyppyhissi tämäkin. Ottaa yhden hyppääjän kerrallaan, nousee riittävän ylös, eikä pidä pahaa meteliä ja siinä on hyppyovi! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 17, 2009 Tässä toinen kevytsarjan laite. [ attachment removed / expired ] Koneessa on näköjään hyppyovi molemmin puolin. Toivottavasti saman lennon aikana käytetään vain toista ovea EDIT: Pasi ehtikin ensin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 17, 2009 Pari yksityiskohtaa punaisesta hyppyhissistä [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 17, 2009 Tässäpä kuivaharjoittelut ennen hyppyä trikestä Pudiksella. Motti tosiaan sammutetaan ennen loikkaamista,jottei hyppääjästä tule siivutettua makkaraa... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2009 [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Hyppypäiväkirjani mukaan 08.11.1981 ja 20.-21.03.1982 hypättiin Malmilla tästä KARAIR'n Twin Otterista. Nämä kuvat ovat vuodelta 1982. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2009 Asialliset sadekelin kumit KOGissa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2009 Nimenomaan, tarkoitin aktiivisia. Ennen käytössä olleita tulee toistakymmentä mieleen suoralta kädeltä Mikko; aiempaan kysymykseesi, ei tietoa. Nyt kun aktiiviset on käsitelty?, niin jatketaanko aiemmin käytössä olleista? Täällä on kuvia jo ainakin; -CBA, -CCA, -POA, -POB, -SLK ja -CGZ Muita aikansa aktiiveja oli ainakin -CNJ, -CCM, -CNS, -JLK, -ULK, -CSB, -CSC, -FCK, -CFB, -CSG, -CGB, -CHE, -CTS, -CGF, Monta varmasti puuttuu, mutta haen niitä jotka ovat olleet aktiivisesti kerhon hyppyalustana. Ennenkaikkea listaa saa jatkaa ja kuvia lisätä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2009 Ylen elävässä arkistossa on pätkä laskuvarjotouhuista missä laskuvarjokerholla on muistaakseni parikin tähtimoottoricessnaa hyppykoneena. Hupaisa pätkä muutenkin, urhea toimittaja selostaa hyppynsä nauhurin kanssa alas asti - T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2009 Hupaisa pätkä muutenkin, urhea toimittaja selostaa hyppynsä nauhurin kanssa alas asti OT; näitä lukihäröjuttuja taas, vai selosti se urhea toimittaja hyppynsä alasti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2009 Ylen elävässä arkistossa on pätkä laskuvarjotouhuista missä laskuvarjokerholla on muistaakseni parikin tähtimoottoricessnaa hyppykoneena. Hupaisa pätkä muutenkin, urhea toimittaja selostaa hyppynsä nauhurin kanssa alas asti - T Ettei vain olisi ollut naapurin Kavo-sedän ohjelma "Taivaalta varjon varassa"? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Huomattakoon, että pitkin internettiä liikuskelee myös tällainen kuva. Liekö sitten mitään yhteyttä todellisuuden kanssa? [ attachment removed / expired ] Harri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Huomattakoon, että pitkin internettiä liikuskelee myös tällainen kuva. Liekö sitten mitään yhteyttä todellisuuden kanssa? [ attachment removed / expired ] Harri Tämä taisi olla ns. retorinen kysymys : ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 31, 2009 Tässä kuvat kolmesta vanhasta hyppyhissistä [ attachment removed / expired ] Lentohuollon -CSB Juhannusjuhlien yleisölennätyksissä Utissa -60-luvun puolivälissä. [ attachment removed / expired ] -CGB vesillä. Lappeenrannan sataman lähellä v.1992. [ attachment removed / expired ] Utin Laskuvarjokerhon v. 1989 USA:sta tuoma C206. Myivät sen v. -98 Englantiin. Ei käynyt muilla suomalaisilla omistajilla lainkaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 1, 2009 Lisää Comp Airia Turun kuvissa: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,49742.1600.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 16, 2009 Nyt kun aktiiviset on käsitelty?, niin jatketaanko aiemmin käytössä olleista? Täällä on kuvia jo ainakin; -CBA, -CCA, -POA, -POB, -SLK ja -CGZ Muita aikansa aktiiveja oli ainakin -CNJ, -CCM, -CNS, -JLK, -ULK, -CSB, -CSC, -FCK, -CFB, -CSG, -CGB, -CHE, -CTS, -CGF, Monta varmasti puuttuu, mutta haen niitä jotka ovat olleet aktiivisesti kerhon hyppyalustana. Ennenkaikkea listaa saa jatkaa ja kuvia lisätä SLK:lla oli aikoinaan -CSE, C-195 "Lepakkokone"ja Tampereella taisi olla -CSD, C-195 Ilpo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 16, 2009 C-195:sista Tampereella on ollut -CSB ja -CSC. Tomppa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla