Tomi Uutela

Koneesta tuli mykkä..

5 viestiä aiheessa

Tervehdys,

Minua on tässä ihmetyttänyt kun en saa läppäristä mitään ääntä irti. Ei windowssin käynnistysääniä, ei yhtään mitään, ei peleissä eikä videoissakaan. Mitkään vaimennukset eivät ole päällä mitä olen ohjauspaneeleista sun muualta löytänyt, samaten kaikki volyymi sliderit ovat täysillä. Biossin kävin myös tutkimassa että äänikortti on sieltä enabloituna. Laitehallinnassakin kaikki näyttäisi olevan ok. Olisikoha kenelläkään mitään käsitystä mikä saa koneen yllättäen mykäksi? Kone oli ulkomaan reissulla mukana ja tuolla määränpäässä äänet vielä toimivat, nyt kotona huomasin että mitään ei kuulu koneen omista kaiuttimista eikä kuulokkeista.

Tomi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos ajureiden uudelleen asentamista kokeillut? Katsonut järjestelmän laitehallinnasta onko laite käytössä tms?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äänikortista kaiuttimille ja kuulokeliittimeen menevä piuha vaurioitunut?  Kokeile vähän ravistella konetta ennen kuin avaat, jos sillä tokenisi pieni kosketushäiriö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

Minua on tässä ihmetyttänyt kun en saa läppäristä mitään ääntä irti. Ei windowssin käynnistysääniä, ei yhtään mitään, ei peleissä eikä videoissakaan. Mitkään vaimennukset eivät ole päällä mitä olen ohjauspaneeleista sun muualta löytänyt, samaten kaikki volyymi sliderit ovat täysillä. Biossin kävin myös tutkimassa että äänikortti on sieltä enabloituna. Laitehallinnassakin kaikki näyttäisi olevan ok. Olisikoha kenelläkään mitään käsitystä mikä saa koneen yllättäen mykäksi? Kone oli ulkomaan reissulla mukana ja tuolla määränpäässä äänet vielä toimivat, nyt kotona huomasin että mitään ei kuulu koneen omista kaiuttimista eikä kuulokkeista.

Tomi.

Minulla oli sama ongelma, joka korjaantui itsekseen. Ääniä ei kuulunut mistään, mistä piti. Vaihdoin sitten virtalähteen näyttiksen päivityksen vuoksi. Äänet palautui samalla! Yritin silloin myös hieman kolauttaa konetta, jos siellä olisi ollut kosketusvika, mutta ei auttanut...Mystisiä nuo tietsikat ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tutkin tosiaan laitehallinnan läpi sun muut, ei siellä pitäisi olla mitään... Mutta kokeilen asentaa tuon äänikortin uudestaan vielä ja jossei se auta niin tuo kosketushäiriö voisi olla sitten yksi vaihtoehto, kiitos kommenteista.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään