Karri Himberg

Kaksoiskappaleiden poisto kovalevyltä (MP3)

9 viestiä aiheessa

Terve!

Mulla on varmaan pari tuhatta kaksoiskappaletta kovalevyllä... aika rankka homma [DEL]-näppäimelle vai mitä?

Olsiko tuohon jokin softa, joka voisi hoitaa asian?

-k-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heräsikin kysymys:

En ole uskaltanut ajaa EasyCleanerillä tuota Duplicate-puhdistusta, kun en ole oikein tiennyt mitä se tekee. Tuleeko ongelmia, jos sen ajaa läpi ja poistaa ohjelman näyttämät duplikaatit ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä olet tehnyt oikean ratkaisun.Minä en suosittele ajettavaksi mitään duplikaattienpoistoa jos se ei ole todella luotettava ohjelma.Tuo EasyCleaner on jo kälysen vanha (päivitetty 2006).Yksiselitteisesti "älä aja sellaista",ei niistä tuplista mitään haittaa ole käytännössä.Tietokoneessa on ollut ja on edelleenkin tuplatiedostoja aivan käyttiksen normaalina toimintana.Niitä on minkään ohjelman äärimmmäisen vaikeata määritellä ,mitä missäkin tilanteessa tarvitaan.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä olet tehnyt oikean ratkaisun.Minä en suosittele ajettavaksi mitään duplikaattienpoistoa jos se ei ole todella luotettava ohjelma.Tuo EasyCleaner on jo kälysen vanha (päivitetty 2006).Yksiselitteisesti "älä aja sellaista",ei niistä tuplista mitään haittaa ole käytännössä.Tietokoneessa on ollut ja on edelleenkin tuplatiedostoja aivan käyttiksen normaalina toimintana.Niitä on minkään ohjelman äärimmmäisen vaikeata määritellä ,mitä missäkin tilanteessa tarvitaan.

Vexi

Kiitos Vexi! Jätetään siis nuo tiedostot rauhaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään