Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2008 Ei auta kiistää enää, jäin kiinni kentän laidalta itse teossa. Seuraava setti on viime sunnuntailta ja eiliseltä. Laatu ei nyt päätä huimaa minunkaan mittapuulla, mutta hauskaa on ollut kentän laidalla palella. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kävi pejpe hakemassa Etelä-Saimaan lukijamatkalaisia Bankogiin. OH-LBV [ attachment removed ] Sinne män. [ attachment removed ] Tornin juurella tämä C182 odottelee kevättä. Onkohan kone jäämässä tänne pidemmäksikin aikaa? [ attachment removed ] Sitten eilisen kuviin. Tango ilmeisesti tulikin etuajassa, jäi lasku kuvaamatta. Nyt lähdössä Helsinkiin. [ attachment removed ] Ja sama Sesna uudestaan. [ attachment removed ] Et silviisii. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2008 Terve! Hyvät kuvat. Sai kyllä tulla jotain vaihtelua noihin bojoihin. Teemu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2008 Sai kyllä tulla jotain vaihtelua noihin bojoihin. Mitäs niiden tílalle pitäisi tulla..? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2008 Mitäs niiden tílalle pitäisi tulla..? Airbusseja... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2008 Terve! Hyvät kuvat. Sai kyllä tulla jotain vaihtelua noihin bojoihin. Teemu Nii-i! Eihän täällä juuri muita koneita pyörikään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2008 Satuitko Mikael kuvaamaan viikonloppuna Ostravaan lähteneen CCA:n rahtisaabin? En ole yhtään kuvaa ko. koneesta näillä nurkilla vielä nähnyt ja nytkin konetta purettiin ja lastattiin aika tarkkaan piilossa hallin suojissa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2008 Satuitko Mikael kuvaamaan viikonloppuna Ostravaan lähteneen CCA:n rahtisaabin? En ole yhtään kuvaa ko. koneesta näillä nurkilla vielä nähnyt ja nytkin konetta purettiin ja lastattiin aika tarkkaan piilossa hallin suojissa. Enpä ollut tuolloin paikalla. Olisko tietoa onko tulossa myöhemmin käymään Lappeenrannassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2008 Tornin juurella tämä C182 odottelee kevättä. Onkohan kone jäämässä tänne pidemmäksikin aikaa? Kone löysi tänään uuden kodin Pietarin läheltä. Nevsky Aeroclubin edustajat lensivät koneen iltapäivällä Venäjälle. Kerhon nettisivut ja samat sivut Googlen automaattikäännöksenä englanniksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2008 HyvEjä kuvEja! Toista - ihan toista - se oli ennen, kun piti yrittää yö- ja mittarikelpuutuksia. Tornissa valvoi "Happo" Halinen. Matti Turunen "johti", vaikka juuri mitään johdettavaa ei ollutkaan ja aikansa kuluksi hävisi shakissa lempivastustajalleni, joka EI ole erikoinen shakkihirmu. Matin Katri sitten - paljon ennen K-kauppoja keksi Pirkka pihtauslinjan ja eikun vähäiset perhehopeat jakoon ja lienevät puhevälit edelleen uudelleenrakentamatta. Karaokelevyiltä löytyy 6-A-1 biisi, johon olen omavaltaisesti rakentanut lennonjohtaja Matti Turunen & ex-KH yhteensopivat sanat: Anna mulle taivaan tähden, onhan nyt jo pimeää. Anna mulle aamuruskoon, silloin uskon emäntään. Anna mulle rohkeasti, kyllä jaksan huomiseen. Anna edes vähän, rakkautta tähän, yksinäiseen sydämeen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 31, 2008 Lupaavasti lähestyvä kesä on tainnut tehdä jo tehtävänsä, kun kaikenlaiset lentolaitteet oli saatu tänään liikkeellä. Päivän erikoisin vieras taisi olla tämä Embraer EMB-135BJ Legacy, joka tässä tekee lähtöä Sveitsiin. Mökkikauden aikana koneen voinee bongata useamminkin näillä kulmilla. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 14, 2008 Tällainen sakemannien Cessnatin lojui kentällä tänään. D-ECBX [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2008 Tältä päivältä: ScanWingsin OH-BAX [ attachment removed / expired ] Seamax keulii [ attachment removed / expired ] Redigokin kentällä kävi, mutta missasin sen täpärästi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2008 Tällainen sakemannien Cessnatin lojui kentällä tänään. D-ECBX [ attachment removed / expired ] Tuo ko. Cessna on sakemannien rekisteristä huolimatta Venäläisomistuksessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 11, 2008 Tällainen tyylikäs kopteri lojui kentällä loppuviikosta. Tunnuksia en missään kohtaa havainnut. ??? Osaisiko joku kertoa hieman tästä tyypistä, meikäläinen kun ei oikein noista koptereista ole perillä. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 11, 2008 Eurocopterin käsialaa: EC120, siihen minun tietoitenikin jää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2008 Eurocopterin käsialaa: EC120, siihen minun tietoitenikin jää Vallan pitkälti samannäköinen kuin minkä kyydissä olin Grand Canyonia kiertelemässä tuossa alkukesästä. Maverick Helicopters (http://www.maverickhelicopter.com/) lentää hyvinkin vastaavan liveryn koptereilla, ja firman muukin värimaailma näytti aika pitkälti tuolta. Oisiko joku ostanut niiltä yhden ylimääräisen pois kuleksimasta? /Samuli Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2008 Vallan pitkälti samannäköinen kuin minkä kyydissä olin Grand Canyonia kiertelemässä tuossa alkukesästä. Maverick Helicopters (http://www.maverickhelicopter.com/) lentää hyvinkin vastaavan liveryn koptereilla, ja firman muukin värimaailma näytti aika pitkälti tuolta. Oisiko joku ostanut niiltä yhden ylimääräisen pois kuleksimasta? /Samuli Onpa kyllä hämmästyttävä yhdennäköisyys. ??? Tosin tuo firma tuntuu lentelevän EC130-koptereilla. Kävin eilen katsomassa ja vielä kopteri pötkötti kentällä ja vaikka kuinka koitin tihrustella, niin en edelleenkään havainnut minkäänlaisia tunnuksia koneessa, eikös siinä jotkut edes täytyisi olla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2008 Jos kentällä lojuu, ei tarvii, mikäli lentää tarvii jonniinmoiset. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2008 Jos kentällä lojuu, ei tarvii, mikäli lentää tarvii jonniinmoiset. Tuskinpa sitä on sinne auton peräkärrylläkään kuskattu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2008 Terviset kaikille"aidan sisäpuolelta" Joo kopterilla oli tunnus EI-ZOB tullessa,seuraavana päivänä ne oli poistettu. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2008 Eurocopterin käsialaa: EC120, siihen minun tietoitenikin jää Tarkka tyyppi on Irlannin rekisterin mukaan Eurocopter 102B Colibri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2008 Tarkka tyyppi on Irlannin rekisterin mukaan Eurocopter 102B Colibri Silloin Irlannin rekisterissä on virhe. Kyllä se on EC-120B. Ainakaan itse en ole koskaan kuullut Eurocopter 102:sta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2008 Terviset kaikille"aidan sisäpuolelta" Joo kopterilla oli tunnus EI-ZOB tullessa,seuraavana päivänä ne oli poistettu. ??? Olisikohan tuo sitten siirtymässä Suomen rekisteriin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2008 Olisikohan tuo sitten siirtymässä Suomen rekisteriin? Tai itänaapuriin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 20, 2008 Tai itänaapuriin. Hyvin paljon mahdollista, kun EFLP:llä alkaa näkyä muutenkin Venäläisten lentolaitteita jo melko paljon. Sinänsä ihan piristävä lisä kentälle välillä, tuleepahan mielenkiintoisia konetyyppejä lisää. Onko muuten tietoa tai kuvaa(?), mitä se punavalkoinen Saksan rekisterissä ollut Mooney Bravolta näyttänyt lentolaite teki siinä pääasematasolla viikonloppuna(itse asiassa en tiedä onko se vieläkin siinä kun en oo nyt siinä käynyt). Jotenkin arvelisin, että se on Venäläisten vehkeitä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla