Mikael Tynkkynen

Lappeenrannan kävijöitä

1 177 viestiä aiheessa

Tänään kävi Sweitsiläinen Legacy Lappeenrannassa :thmbup:

HB-JED

[ attachment removed / expired ]

Vähän suttuisia kuvia, kuten yleensä :P

E: joo minä kuvailin päädyssä sitä. Tänään kanssa, mutta ei syntynyt mitään julkaisu kelpoista :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt joku jolla on huomenna vapaappäivä, käy kuvaamassa tun Eurocybrian kun minun pittää olla kuolussa :-\

Asiasta kolmanteen...

Kun ilta baltic saapuu, pistä kivi 06 päädyssä olevan viimeisen tolpan perustus murikalle, ja kamera siihen mukavasti nojaamaan, valotus ajaksi joku 15s ja aukko tilanteen mukaan ;)

Camera makes something like this 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eurocypria Boeing 737-800 5B-DBX laskeutui tänään kaupungin päältä eli kiitotielle 24.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervettuloa Juuso foorumille :thmbup:

Kävipä hyvä tuuri tänään! Koulusta piti lähteä hammaslääkäriin vähän enne klo 14:00 jotenka pikainen tarkastelu monttuun, jonka jälkeen kentälle. Ja minähän kerkesin :o

Kuvat on kuin maalauksia konsanaan, mutta ei annetä sen häiritä ;D Kaiken lisäksi oli koulussa väärä kakkula mukana, joten kuvat ovat aika laajoja... Juusolla sen sijaan on kyllä ihan loistava kuva ;)

No, siinähän se...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonniin, terve taas!

Ryynäri kävi tänään aavistuksen harvinaisemmalla kalustolla :thmbup:

Kivasti pöllytti vettä kiitotiellä ja tiivistikin heti kun tuli pilvestä näkyviin :thmbup:

EI-DCL

Komea väritys 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ryanair ja airBaltic ovat kyllä oivasti herättäneet tuon Lappeenrannan kentän eloon :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään kello 6.30 soimaan ja kentälle kuvailemaan aamun toimintaa.

Aamuvuoro pesulla ennen lähtöä

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Primeran saapuessa aurinko oli noussut jo mukavasti

[ attachment removed ]

Vanha tuttu OY-PSD

[ attachment removed ]

Kohti etelän lämpöä

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienot kuvat. Pisti silmään tuo vasemman siiven "suuttimesta" tai paremminkin siivekkeen kärjestä tuleva vana, näkyi täällä kenttää lännempänä nousun jälkeenkin. Taisi olla jäänpoistolitkuja...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienot kuvat. Pisti silmään tuo vasemman siiven "suuttimesta" tai paremminkin siivekkeen kärjestä tuleva vana, näkyi täällä kenttää lännempänä nousun jälkeenkin. Taisi olla jäänpoistolitkuja...

Varmaankin tuo on tuota tiivisitys vanaa, eikä jään esto litkuja, koska se ei tilannut litkuja siippeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosi jännää, että tiivisti koko nousun ajan muutaman kilsan kentästä pelkästään vasemman siiven siivekkeen kärjestä...  ??? joku muu tuohon liittyi, kun pelkkä ilman kosteuden tiivistäminen. Nousussa ei kovin usein nää pitkää tiivistämistä tietystä kohtaa siipeä. Harmittaa kovasti, kun tässä Ruoholammen tasalla ei ollut kamerat pelivalmiina lähdön aikana, sanotaanko että oli muuta tekemistä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei peeveli kun ei onnistu nyt ollenkaan :( Säädöt on aina päin takapuolta, eikä kuvista tule näin ollen yhtään mitään. Aikainen uudenvuoden lupaukseni on nyt tästä päivästä, että säädän, säädän ja säädän kunnes olen varmasti tyytyväinen laatuun. Niin pieni kakkulakin, että joutuu "Zoomaamaan" ihan kamalasti ennen kuin näkee kuvan kohteen oikean laadun, mutta tottahan se on, syy on yksin minun eikä tuon Tamronin :P

Tossa kuitenkin nyt tuo aamun primera :-[

[ attachment removed ]

Tässä siis ylipalanut kuva jonka valaistusta on "sumennettu" Gimpillä

E: Juuson kuvissa sen sijaan ei ole todellakaan mitään valittamista :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä viikko meneekin tornissa, sillä olen siellä TETissä. Mahti paikka :thmbup:

Jopa kuvaaminen alkaa taas pikkuhiljaa onnistumaan ::)

Säädin kamerasta valkotasapainoa ja pimeä kuvat ovat nyt paljon paremman näköisiä

Parit eilis illan Balticista

[ attachment removed ]

taidetta :-[

[ attachment removed ]

Ryanair

[ attachment removed ]

Tiukempi rajaus

[ attachment removed ]

Keulii!

[ attachment removed ]

Vielä on parannettavaa, mutta  pikkuhiljaa tulee parannusta kuviin ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No todellakin on parantamisen varaa, ainakin parissa kuvassa, mutta noi parit kuvat Ryanairista on kyl ihan nättejä.

Jos saan sanoa suoraan, en hirveesti huutelis, jos ite ei saa yhtään parempia..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos saan sanoa suoraan, en hirveesti huutelis, jos ite ei saa yhtään parempia..  :P

Tai ainakaan, jos ei osaa minkäänlaista parannusehdotusta tai -vinkkiä antaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No todellakin on parantamisen varaa, ainakin parissa kuvassa, mutta noi parit kuvat Ryanairista on kyl ihan nättejä.

Hyviähän noi on! Harjoittelu tekee mestarin! ;)

Kakkoskuva on aika hauska :thmbup:!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyviähän noi on! Harjoittelu tekee mestarin! ;)

Kakkoskuva on aika hauska :thmbup:!

Eh, no tattista vaan :-[

Asiasta kolmanteen: Miten "pannaus" onnistuu kaikista parhaiten? Käsivaraltako kuvaatte vaiko jalustalla kohdetta seuraten :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiasta kolmanteen: Miten "pannaus" onnistuu kaikista parhaiten? Käsivaraltako kuvaatte vaiko jalustalla kohdetta seuraten :-\

Itse pannaan ihan käsivaralla, 1/15-60sec on aika hyvä, korjatkaa jos oon menossa väärää polkua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä viikko meneekin tornissa, sillä olen siellä TETissä. Mahti paikka :thmbup:

Olen positiivisen aidosti kateellinen... ja kivat kuvat, vaikkeivat olekaan valokuvauksellisesti vallankumouksellisia!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla