Guest AnssiMajamäki

Reissukertomus-Cook Islands

12 viestiä aiheessa

Eka viesti foorumille!

Olen tähän mennessä vain katsellut upeita kuvia tällä sivustolla. Tattis niille, jotka tänne on jaksanu laittaa kuvia enemmänkin meidän muiden ihailtavaksi. Vietin tuossa kuukauden reissussa Cook-saarilla ja päätin kantaa oman korteni kekoon ilmailuvalokuvien saralla. Ne joilla riittää enemmän asiantuntemusta voi tarkentaa koneitten numeroita sunmuuta.

Trippi starttasi yllättäen EFHK:lta. Tämä ei ollu kyyti mutta muutakaan kuvaa ei tästä etapista ollut. Finnair A340.

[ attachment removed / expired ]

Matka vei aluksi Lontooseen jossa Virgin Atlanticin Miss Behavin´ teki lähtöä jonnekin.

Omasta kyydityksestäni vastasi Cathay Pasificin 747 joka tässä kaartaa kohti Hong Kongin kenttää.

Samanlainen menopeli vei seuraavaksi Aucklandiin jossa törmäsin korean väriseen jumboon. (pahkasika huumoria on kulutettu- anteeksi)

Seuraava lento veikin sitten jo Cook-saarille. Kuvassa Rarotongan kansainvälinen lentokenttä. Ja kukot muuten kieku....joka päivä, aamu neljästä alkaen.

Tämä oli erikoinen tapaus. Itävallan kaverit oli maailmanympärimatkalla ja kulkulaitteena Austrian Airlines A320(?)

Tämä SAABi kyyditsi minut ja muut Aitutakin saarelle. Air Rarotonga SAAB 340.

Baseleg 32. Aitutakin motuja ja pääsaari jossa kenttäkin sijaitsee.

Komia pyrstö.

Toinen Air Rarotongan päätyökaluista. Embraer EMB110P1 ´Bandeirante´. Vähän jouduin lunttaamaan yhtiön sivuilta.

SAAB laskee.

SAAB nousee.

Reissu kun taittui loppua kohti, oli aika poistua Aitutakilta. Tällä kertaa Bandeirante heitti Rarotongalle.

"Mahtava" kotikutoinen laajakulma.

Nousussa. Alle jäävät mahtavat löysäily-/melontapaikat.

Sitte kun sato ni sato. Rarotongalta lähdössä Aucklandiin Air NewZealandin ´triplaseiskan´ takapenkillä.

Tässä kuvassa on renkaita.

Toiveekkaana odotin näkeväni superjumbon, mutta vaikka lafka täsmää ei tämä tainnut olla se.

Eikä tämä. Tämä kyllä vei miehen jo Heathrowille jossa sitten löysin....

...tämän palleron.

Toivottavasti jotkut nauttivat myös minun kuvistani. Kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen Air Rarotongan päätyökaluista. Embraer EMB110P1 ´Bandeirante´.

Törkeen hieno kuva!!  :thmbup:

Eikä muutamissa muissakaan valittamista ollut ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nousussa. Alle jäävät mahtavat löysäily-/melontapaikat.

Tämä oli mahtava kuva! Pistä lisää jos löytyy...ja tere tulemast forumille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä oli mahtava kuva!

Niin oli! :thmbup:

Aijai, kyllä täältä loskan ja kylmän keskeltä tekis niin mieli tuollaisiin maisemiin...

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavat reissukuvat :thmbup:. Ja tervetuloa vaan foorumille täältäkin! Tuo "vasen alakulma bandeirante" on muuten yksi parhaista kuvista pitkään aikaan 8).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos jätkät. Täällähän on ystävällinen vastaanotto. :thmbup:

Kyllä hyville kuville aina vastaanottoa on...... mutta ethän tuota näy olevan ihan ensimmäistä kertaa asialla  ::)

Mukavia erilaisia kuvakulmia ja rajauksia. Lassea kompaten tuo rupeli-koolinki-maisemakuva on kyllä hiano.

Teretulemast

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eka viesti foorumille!

Olen tähän mennessä vain katsellut upeita kuvia tällä sivustolla. Tattis niille, jotka tänne on jaksanu laittaa kuvia enemmänkin meidän muiden ihailtavaksi. Vietin tuossa kuukauden reissussa Cook-saarilla ja päätin kantaa oman korteni kekoon ilmailuvalokuvien saralla. Ne joilla riittää enemmän asiantuntemusta voi tarkentaa koneitten numeroita sunmuuta.

Teretulemast vaan! Jos jaksat, niin voisit pistää ketjun jatkoksi vielä pari kuvaa itse kohteesta? Alkoi kiinnostamaan reissukohteena, kun maisemat näyttäisivät olevan aika eeppistä luokkaa...

//basse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teretulemast vaan! Jos jaksat, niin voisit pistää ketjun jatkoksi vielä pari kuvaa itse kohteesta? Alkoi kiinnostamaan reissukohteena, kun maisemat näyttäisivät olevan aika eeppistä luokkaa...

//basse

Terve Joonas, tässä pyytämäsi muutama foto saarilta. Itse olin Aitutaki nimisellä saarella. Suosittelen, jos kauniit maisemat ja leppoinen elämänrytmi kiinnostavat. Lennot olivat hieman hintavat, mutta asuminen suht edullista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla