Kim Tuominen

WinZip purkuohjelma kysymyksiä?

17 viestiä aiheessa

On ilmainen.

Itselläni tuo use folder names on ollut automaattisesti päällä, ettei ole tarvinnut mitään asetuksia muuttaa.

Kun olet asentanut WinZip:in, klikkaa oikealla hiirennäppäimellä pakettia, jonka haluat purkaa ja valitse sopiva vaihtoehto (pura tiedostot suoraan samaan kansioon, alakansioon .zip-paketin nimellä, tai jonnekin muualle).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On ilmainen.

WinZip on kyllä maksullinen mutta se toimii jonkun aikaa ilmaiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

WinZip on kyllä maksullinen mutta se toimii jonkun aikaa ilmaiseksi.

Itselläni on tuo ollut jo useamman vuoden koneella, enkä ole mitään maksanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, sama homma täällä WinRarin kanssa, elikä tarjoaa osto-mahdollisuutta, mutta toimii aivan hyvin ilman ostamista. (suosittelen tuota WinZipin sijaan)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erinomainen vaihtoehto (ja kaupanpäälle ilmainen) on 7-zip. Osaa purkaa ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, DMG, HFS, ISO, LZH, LZMA, MSI, NSIS, RAR, RPM, UDF, WIM, XAR ja Z. Pakkaa: 7z, ZIP, GZIP, BZIP2 ja TAR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jos vielä laajemmin haluaa sen toimivan, niin sitten Universal Extractor.  Se sisältää kaikki edellä mainitut plus muutamia lisää.  Ja on täysin ilmainen.  Noin lähes vuoden kokemuksella; Suosittelen !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, sama homma täällä WinRarin kanssa,  (suosittelen tuota WinZipin sijaan)

minulla on WinRar onko siinä valmiiksi päällä se Use Folder names?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

minulla on WinRar onko siinä valmiiksi päällä se Use Folder names?

Kyllä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

voisiko joku vielä kertoa miten sillä winrarilla puretaan? :D

Oletetaan, että sulla on paketti.rar niminen tiedosto työpöydällä. Paina paketti.rar kuvakkeen päällä hiiren oikeaa nappulaa ja valitse Pura kansioon paketti\. Purkaminen kestää 0,1s - n+1s, jonka jälkeen työpöydälle ilmestyy paketti niminen kansio. Jos pakatun tiedoston nimi on esimerkiksi pentin_kalakuvat.zip, niin paina Pura kansioon pentin_kalakuvat\...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletetaan, että sulla on paketti.rar niminen tiedosto työpöydällä.

se on zip tiedosto, mutta miten saan sen muutettua rar tiedostoksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

se on zip tiedosto, mutta miten saan sen muutettua rar tiedostoksi?

voi winrarrilla zipinkin purkaa ihan samaan tapaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei minulla lue kun painan oikeaa hiiren painiketta niin suomeksi mitään että pura kansioon paketti??

eikö sitä voi mitenkään sillein purkaa kun käynnistän WinRarin ja sieltä jostain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei minulla lue kun painan oikeaa hiiren painiketta niin suomeksi mitään että pura kansioon paketti??

eikö sitä voi mitenkään sillein purkaa kun käynnistän WinRarin ja sieltä jostain.

Laitas kuvaa siitä paketista jota yrität purkaa. Saattaisi selventää tilannetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Extract files... tai sitten Extract files to folder jne..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi sen sieltäkin tehdä. extract on avainsana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään