Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

A.netissä noussut haloo kun jollain on paljaat jalat esillä busineksessa tai ylipäätänsä koneessa.

 

 

http://www.airliners.net/open.file/1040255/L/

 

 

Onko tuossa jotain outoa? Onkohan joillekin lentokone julkisena kulkuvälineenä noussut hieman liian korkealle jalustalle kun matkustaja ei muka saisi olla jalat paljaana koneessa. ???

 

http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/2755698/

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No Shirt, No Shoes, No Service.

 

Maan tapa rapakon takana ainakin... Harvassa paikassa saa mitään palvelua jos ei ole kenkiä jalassa ja/tai paitaa päällä.

 

BTW, mitä noi diskovalot tekee lentokoneessa? :P Tuning by Boeing?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

* Bambi :  http://www.airliners.net/open.file/1039592/L/

 

* kuin lintu :  http://www.airliners.net/open.file/1039607/L/

 

* Binterin logojetti :  http://www.airliners.net/open.file/1039639/L/

(mikähän mahtaa olla  CDGn kuvaustilanne nykysin, kuvia sieltä on alkanut taas näkyä)

 

* ASAn logojetti :  http://www.airliners.net/open.file/1039683/L/

 

* kauneus on katsojan silmässä (D-JET) :  http://www.airliners.net/open.file/1039665/L

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taitaapi olla kameran asetukset pielessä  :laugh:

 

En usko. Taitaa olla tämmöiset valaistukset tuloillaan "muotiin", mikäli uskoa monia promokuvia.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joskus pitää käydä vähän tuurikin. En usko, että ko. kuvaaja osasi noin hyvin ennakoida valon osumisen potkureihin. Varsinkin, kun koneen asentoa ei voi tarkasti etukäteen tietää...

 

Paikallaan tuo kone taitaa olla vielä tuossa kuvassa. Varmaan käynnistyksen aikana ihan reippaasti aikaa etsiä sopiva paikka...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Edellisiin viitaten. Onko se kuulemani legenda totta, että Finskin kympillä olisi joskus 70/80 -luvulla tehty kiitotiellä "käkkärikäännös". Tosin liukkauden veden tai jään aiheuttamana, tahattomasti.

Tästä oli muistaakseni juttua joskus kauan, kauan sitten jossain lehdessä, missä oli jonkun vanhan kymppikapun haastattelu.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kaveri on vissiin ylittänyt ärsytys kynnyksen "Hot Photo" etuilu verukkeella, ja saanut sitten palautetta tuutin täydeltä, jos kysymyksessä on ko yksilöstä eka kuva tietokannassa niin voisi olla edes sellanen kuva josta rekisteri käy ilmi... (no on siitä jotain pientä vihnettä nokkateline luukussa), no eihän tossa varsinaisesti ole mitään vikaa....mun makuun sen rekkarin kyllä pitäis olla luettavissa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vaikka tässä paljon onkin samoja piirteitä PC-12:n ja TBM-700:n kanssa, niin mistä se johtuu, että tästäkin huokuu venäläisyys? :P

 

http://www.airliners.net/open.file/1043386/L/

 

 

On muuten sairaan siisti tämä Lufthansa Flight Trainingin Cheyenne LH:n retroväreissä:

 

http://www.airliners.net/open.file/1043263/L/

 

Vertailuksi vanhat maalit:

 

http://www.airliners.net/open.file/0642982/L/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vaikka tässä paljon onkin samoja piirteitä PC-12:n ja TBM-700:n kanssa, niin mistä se johtuu, että tästäkin huokuu venäläisyys? :P

 

http://www.airliners.net/open.file/1043386/L/

 

Oisko toi kulmikkuus, joka tuo venäläisyyden mieleen :P Noita itänaapurin koneita ei pahemmin "länsirekisterissä" näy. Tietysti jokunen JAK-52, ym. löytyy

 

EDIT : eikä tuokaan ole länsirekkarissa :-[, firman nimi hämäs. Mites olis pojaat, kuka ostaa ekana venäläisen ultran :

http://www.airwar.ru/enc_e/la/kasat.html

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään