Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Ensimmäinen uusilla wingleteillä taitaa olla tämä: http://www.airliners.net/open.file/1043931/L/

No meille se heppu kyllä selitti ihan toista. Se sanoi, että nimenomaan tuo Jet Bluen kone on se, jossa ensimmäisenä on ollut wingletit ja että se on myös ensimmäinen wingleteillä toimitettava A320. Tosin se jannu oli ATR:n leivissä, joten saattoi kyllä puhua lämpimikseenkin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, onneksi oli vain airbussi  ;)

//T

Se missä mulle viimeksi sanottiin noin ei ollut mikään tusina dösä, mutta kerholla sitten lisää (ilman kuvia tietysti). ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.airliners.net/open.file/1055376/L/

En ole itse nähnyt vastaavaa kuvaa koskaan :o Mitä veikkaatte mitenkäs tuo vaurioitunut runko korjataan vai korjataanko ollenkaan ?

Pesemällä rungosta noet pois? ;D Tuosta kun ei voi sanoa, onko runko edes varsinaisesti vahingoittunut. Ja jos on, niin eiköhän tuollainen ole aivan korjattavissa. Alumiinia saa aina uutta :) Sen sijaan miettisin, että meneeköhän koko siipi vaihtoon...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FlightGlobalin sivuilta tuon löysin. Linkki on niin pitkä, että oli helpompi poimia pelkkä kuva.

Koneesta pudotuksen jälkeen tuolla James Bond-vehkeellä kuulemma pystyy liitämään 200 Km säteelle. 2 litraa Jet fuelia noissa keltaisissa siivenkärkisäiliöissä.

Löytyy FlightGlobalin sivuilta "Defence"-osastolta otsikolla "James Bond style jet pack" ...jne, jos joku haluaa katsoa tarkemmin, vaikkei siellä juuri enempää tietoa kerrota. Suunnitteluasteella oleva viritys.

http://www.flightglobal.com/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää runkokin kärsineen jonkin verran...

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5741193

Ylen uutisista poimittua:

LOS ANGELESIN lentokentällä on sattunut matkustajakoneen tulipalo. American Airlinesin Boeing 767 -koneen moottori syttyi tuleen tankkauksen aikana. Kukaan ei loukkaantunut. Kenttäalue jouduttiin osittain sulkemaan polttoainevuodon ja palojätteen takia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän väliin kysymys. Olen aiemmin hakenut A.netistä suomalaiskoneiden kuvia pistämällä hakusanaksi "OH-". Nyt tämä ei näytä onnistuvan. Onko hakukonetta muutettu näiltä osin? Yritin jo etsiä vastausta täältä että A.netistä siinä onnistumatta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän väliin kysymys. Olen aiemmin hakenut A.netistä suomalaiskoneiden kuvia pistämällä hakusanaksi "OH-". Nyt tämä ei näytä onnistuvan. Onko hakukonetta muutettu näiltä osin? Yritin jo etsiä vastausta täältä että A.netistä siinä onnistumatta.

Laita hakusanaksi OH-* ja viereiseen laatikkoon "registration", niin jo alkaa löytyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö? Pistin juuri minuutti sitten siihen tyhjään kohtaan hakusanaksi OH-PNA ja heti tuli sillä haulla näkyviin se yksi, ainoa PNA:n kuva, mikä a.netissä on. Missä vika?

Siis tarkennuksena: ei minun haussani tarvittu muuta kuin täyttää se yksi ainoa lokero ilman mitään lisäyksiä, ja heti toimi....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin juuri uudestaan,

photo search page:n "keywords"-kohtaan laittamalla pelkästään OH-CWO, ilman mitään muita lisäyksiä, ja taas toimi heti,

en ymmärrä miksei muilla toimi jos minulla toimii, mutta enhän minä muutenkaan näissä asioissa ole mikään välkky.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin juuri uudestaan,

photo search page:n "keywords"-kohtaan laittamalla pelkästään OH-CWO, ilman mitään muita lisäyksiä, ja taas toimi heti,

en ymmärrä miksei muilla toimi jos minulla toimii, mutta enhän minä muutenkaan näissä asioissa ole mikään välkky.

Kyllä se täysmittaiset rekisteritunnukset osaa hakea ilman lisäyksiä, mutta jos hakee kuten Jouni, eli pelkän maatunnuksen avulla, niin silloin täytyy laittaa se registration.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Roger, kaima.

Enpäs tajunnut, että Jouni mahdollisesti haki haullaan KAIKKIA Suomen rekisterissä olevien/olleiden koneiden kuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään