Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

[OT] Vieläkö pitää paikkaansa, että kaksi mädäreistä on Finskin omia ja loput on leasing-vehkeitä (Tästä siis luin TM:stä jossa OH-LGG:n täysrempasta juttua)? Hoidetaanko kaikkien huollot kuitenkin samanlaisella sopimuksella vai vaikuttaako tuo leasing-sopimus myös noihin maalauksiin? [/OT]

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/4/2006 at 07.03, Mikko Isoviita kirjoitti:

[OT] Vieläkö pitää paikkaansa, että kaksi mädäreistä on Finskin omia ja loput on leasing-vehkeitä [/OT]

Tuoreimmassa Air Transport Worldissa olevan listauksen mukaan kaikki MD11 ovat leasing-koneita. Eikös Finnairilla ole/on ollut oma firma näitä liisauksia varten.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/4/2006 at 15.40, Juha Paulavuo kirjoitti:

Tuoreimmassa Air Transport Worldissa olevan listauksen mukaan kaikki MD11 ovat leasing-koneita. Eikös Finnairilla ole/on ollut oma firma näitä liisauksia varten.

 

Ilma-alusrekisterin mukaan LGC:n ja LGD:n omistaa Finnair Aircraft Finance Ltd, muut viisi konetta amerikkalaiset leasingyhtiöt.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/4/2006 at 15.55, Harri Koskinen kirjoitti:

Ilma-alusrekisterin mukaan LGC:n ja LGD:n omistaa Finnair Aircraft Finance Ltd, muut viisi konetta amerikkalaiset leasingyhtiöt.

 

Ilmeisesti ATW listaa kaikki koneet, jotka eivät ole suoraan operoijan omistuksessa leasing-koneiksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/4/2006 at 16.34, Janne Mäntymäki kirjoitti:

Tuon täytyy olla Photarilla tehty. :o

 

Johan kesti kauan  :laugh: Odotin että tälläinen väite olis tullut viidessä minuutissa  :thmbdn:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/4/2006 at 21.42, Tuisku Heikkinen kirjoitti:

Aika vaikea. Liikaa pyöriä päätelineillä...  :)

 

Joo, sehän siinä. :) Ilmeisesti Intiassa kaikki kiitotiet ei ole ihan huippukunnossa ja tuolla on haettu parempaa kestävyyttä...?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/5/2006 at 15.44, Juha-Matti Lavonen kirjoitti:

Blue1:n entinen MD-90 SE-DMH näyttää nykyään tältä:

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5786105

 

Neckermann Reisen on yksi Euroopan suurimpia matkatoimistoja. Toimii ainakin Saksassa, Belgiassa ja Hollannissa. Joitain vuosia sitten huhuttiiin yhtiön mielivän myös Suomen markkinoille, tiedä sitten vieläkö on kiinnostusta.

 

Toki Neckermann on paljon muutakin ...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/6/2006 at 23.17, Jaakko Kuusisto kirjoitti:

Onks toi se Rosenlewin-papan rassi :thmbup:

 

Rosenlewin papalla taitaa nykyisin olla samanlainen mutta kahdella G1000:lla varustettuna.  8)

 

 

  Lainaa

Noita paparazzeja on kyllä nykyään joka paikassa  >:(

 

Tulitte tuli siivelle harrastamaan soidinmenoja niin pitihän se kuvata  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/7/2006 at 06.07, Sami Virkkula kirjoitti:

Rosenlewin papalla taitaa nykyisin olla samanlainen mutta kahdella G1000:lla varustettuna.  8)

 

Onkohan pappa kuitenkaan oikea nimitys kuvaamaan nuorempaa Rosenlewia, joka sen koneen siis omistaa? ::) Isänsä ei näytä enää nykyään omistavan kuin osuuden purtsikasta...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  8/7/2006 at 06.36, Mikko Maliniemi kirjoitti:

Onkohan pappa kuitenkaan oikea nimitys kuvaamaan nuorempaa Rosenlewia, joka sen koneen siis omistaa? ::) Isänsä ei näytä enää nykyään omistavan kuin osuuden purtsikasta...

 

Minä en aloittanut tuota.  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään