Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Ihan paperilta: OH-SVA ja OH-TTA olivat Tipsy Trainereita. Nipperiä ei taida löytyä.

 

Tätä minäkin epäilin. Paitsi että SVA ja TTA taisivat olla yksi ja sama kone ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Miksi ei kannata lentää pilven sisässä?http://www.airliners.net/open.file?id=0014553&size=M

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On varmaan moottoritkin aika entiset tuon jälkeen, ties mitä sinne lentää  :-\

 

Liekö tuolla enää niin väliä, sillä tuo oli kyseisen koneen viimeinen lasku ikinä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Liekö tuolla enää niin väliä, sillä tuo oli kyseisen koneen viimeinen lasku ikinä.

  :'( Eipä sillä sitten taidakkaan olla  :(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

  :'( Eipä sillä sitten taidakkaan olla  :(

Eikös tämä ollut paras mahdollinen viimeinen lasku? Pääsee museoon eikä joudu millekkään "hautuumaalle" :thmbup: Koneen ikä tuli täyteen niin kunniakas viimeinen lasku tuo oli ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös tämä ollut paras mahdollinen viimeinen lasku? Pääsee museoon eikä joudu millekkään "hautuumaalle" :thmbup: Koneen ikä tuli täyteen niin kunniakas viimeinen lasku tuo oli ;)

Juu oli, kuinkakohan kauan tuo Tsambou oli South Africania palvellut?  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös tämä ollut paras mahdollinen viimeinen lasku? Pääsee museoon eikä joudu millekkään "hautuumaalle" :thmbup: Koneen ikä tuli täyteen niin kunniakas viimeinen lasku tuo oli ;)

 

 

 

Hieman kunniakkaampi kiitorata olisi voinut olla.! Mutta näin ne vuodet kuluu, vanhat pois ja uudet tilalle!! :-\ :'(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

 

Hieman kunniakkaampi kiitorata olisi voinut olla.! Mutta näin ne vuodet kuluu, vanhat pois ja uudet tilalle!! :-\ :'(

 

Tuo kone ei ole lentänyt yli kolmeen vuoteen, sillä se on ollut varastoituna Johannesburgissa. Nyt se sitten lennettiin viimeiselle leposijalleen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

First flight date 04/06/1976. Toimitettu kyseiselle yhtiölle pari viikkoa myöhemmin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tshekin hallituksen uudehko leikkikalu: http://www.airliners.net/open.file/1082602/L/

 

Väritys muistuttaa hiukan Aeroflottia ja sitä uutta espanjalaista halpista. Koskas saadaan Suomen Ilmavaivoillekkin tuollaine A319CJ Tavjaa kuskaamaan ?

 

Olikos tuollaista feikkinä Ilmavoimien väreissä maalattuna ? Olisi kiva tietää miltä voisi näyttää. Vaikka sellainen LJ paintti aluksi  ;D

 

Jani

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Väritys muistuttaa hiukan Aeroflottia ja sitä uutta espanjalaista halpista. Koskas saadaan Suomen Ilmavaivoillekkin tuollaine A319CJ Tavjaa kuskaamaan ?

 

Olikos tuollaista feikkinä Ilmavoimien väreissä maalattuna ? Olisi kiva tietää miltä voisi näyttää. Vaikka sellainen LJ paintti aluksi  ;D

 

Jani

 

Eikös tuo Luftwaffe:n versio menisi HN:n rinnalla? http://www.airliners.net/open.file?id=1122994

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään