Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Kylläpäs venäläiset lentoyhtiöt ovat alkaneet länsimaistaa kalustoaan viime aikoina.

 

Kai se pieni pakko, kun kotimaista kalustoa ei ole saatavilla. Taitaa TU-154M olla ainoa "itäkone", jolla saa lentää EU-maihin. Jaa, mikäs mahtaa olla esim. TU-204 tilanne?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kai se pieni pakko, kun kotimaista kalustoa ei ole saatavilla. Taitaa TU-154M olla ainoa "itäkone", jolla saa lentää EU-maihin. Jaa, mikäs mahtaa olla esim. TU-204 tilanne?

 

Näyttäähän noita Suomessakin ramppaavan jatkuvasti jos jonkinsorttista Tupoleviä ja Iljushinia...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itikankuurnimista, mutta eikos siina pitanyt olla n. suurinpiirtein samat moottorit kuin TU-95:ssa, eli n. tuplasti sama maara kwatteina?

 

Ts n. 2 * n. 10000 kw.

 

Vai muistanko taas ihan viereen?

 

Taidat muistaa.... Mil-10 moottorit ovat Solovyey D-25V, kun taasTu-95 on/oli Kuznetsov NK-12-moottorit, samat muuten kuin myös An-22ssa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taidat muistaa.... Mil-10 moottorit ovat Solovyey D-25V, kun taasTu-95 on/oli Kuznetsov NK-12-moottorit, samat muuten kuin myös An-22ssa...

 

Semmoista sattuu, suon anteeksi. Kiitti.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään