Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Tässä parit Beech 1900:t:

 

Pikkuisen jäätä kerjääntynyt nokkakartioon: http://www.airliners.net/open.file/0319589/L/

 

:laugh:http://www.airliners.net/open.file/0335987/L/

 

Pikku suomennos kuvatekstistä: Lentäjä ajattelee: "Voi arse, taas pitää lentää tällä Quebeckilaisella... Kuitenkin hyvä, että perämies tarkistaa ettei moottoreiden alla ole minkäänlaisia vuotoja, joten tuskin on mitään huolehdittavaa???" http://www.airliners.net/open.file/0516220/L/

 

Kiekot: http://www.airliners.net/open.file/1082400/L/

 

Takaa-ajo on alkanut: http://www.airliners.net/open.file/0012923/L/

 

Don't smoke! http://www.airliners.net/open.file/0428494/L/

 

Sehän on Unitedin Beech... Vai US Airin? http://www.airliners.net/open.file/0110589/L/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässäpä kerrassaan komea kuva, me likes!

 

Samaa mieltä, mutta tuo kone on kyllä muodoiltaan mielestäni ruma, no makuasia, ja kuvaahan tässä katsotaan kokonaisuutena, hyvin kyllä rusetit rullaa!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Terve!

 

Saapas nähdä tuleeko takaisin(todennäköisesti tulee)...Eli uppasin pari päivää sitten tällaisen..

 

Eli tällaisen Kenya Awaysin 767 kuvasin HKG:ssa ihan tsägällä.Lasin läpi...

 

No,ainakin MyAviationiin se sitten tulee aikanaan...

[ attachment removed / expired ]

A.nettiin meni ja helposti helposti ;)

http://www.airliners.net/open.file/1198720/L/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Rekisteritunnushaun avulla tuosta koneesta löytyy a.netissä kuvia kolmilla erilaisilla wingleteillä. Nuo olivat koneessa v. 2006, mutta v. 2007 kuvissa koneessa on taas "tavalliset" bussin pikkuwingletit. Tehtaan kokeiluja siis, luulisin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kokeilun tulos taisi olla, että eivät paranna polttoainetaloudellisuutta niin paljoa, että kannattaisi asentaa. Lisäpainon myötä säästö on +/- 0 verrattuna bussin nykyisiin pieniin wingletteihin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kokeilun tulos taisi olla, että eivät paranna polttoainetaloudellisuutta niin paljoa, että kannattaisi asentaa. Lisäpainon myötä säästö on +/- 0 verrattuna bussin nykyisiin pieniin wingletteihin.

Tätä en itse tiennytkään. Luin kyllä siitä, että aikovat kokeilla monia eri variaatioita mutta en sitten saanut tietooni lopullista päätöstä kuin vasta nyt. Mielestäni alkuperäinen wingtip-malli on kuitenkin paljon tyylikkäämpi :P.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään