Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Se on kiinni koneesta. Jos tuossa olisi vaikka nintendo, niin eipä se näyttäisi läheskään noin hienolle.

EDIT: Tässä vielä vertailun vuoksi side-shot nintendosta: http://www.airliners.net/open.file/1236481/M/ Eip ole niin upea, kuin tuo lentokone kuva.

Tuo on vertailukuvana vähän huono, kun tuohon Tupolev-kuvaan tuo yöaika ja -valaistus lisää "dramatiikkaa".

Mutta samaa mieltä siitä, että Tu-154 on kyllä ryhdikkäämmän näköinen kuin yksikään Airbus. Joku venäläinen, jolle Tupolevit ym. itärauta on sitä peruskauraa, saattaisi tietysti olla eri mieltä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka itse olenkin vahva M11:n ystävä, niin en mitenkään saa A343:a näyttämään rumalta. Itse asiassa täysin päinvastoin, kaunis se on mistä suunnasta tahansa vaikka ei tunnu ilmaan nousevankaan ja äänetkin on mitä on.. mihin liittyen, harva nyky(matkustaja)kone aiheuttaa sellaista kananliha- efektiä kuin nouseva M11 :thmbup:

A380 on melkoinen möhköfantti, en siitä oikein vieläkään osaa sanoa näyttääkö se hyvältä vai kauhealta. Pitäisi kai livenä nähdä ennekuin pystyy päättämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida Teemu olla enään Avro pilotti.

En tiedä mikä on mutta ainakin oli.

Ei taida olla Blue1 paljon vaihtoehtoja ylentyä muutakuin MD-90 taikka sitten hän on siirtynyt Finnairin tai johonkin muuhun yhtiöön

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vaikka itse olenkin vahva M11:n ystävä, niin en mitenkään saa A343:a näyttämään rumalta. Itse asiassa täysin päinvastoin, kaunis se on mistä suunnasta tahansa vaikka ei tunnu ilmaan nousevankaan ja äänetkin on mitä on.. mihin liittyen, harva nyky(matkustaja)kone aiheuttaa sellaista kananliha- efektiä kuin nouseva M11 :thmbup:

Täytyy olla samaa mieltä, etenkin tuon viimeisen kohdan suhteen. Henk. koht. olen noiden kahden koneen suhteen yhtä lailla molempien ystävä, mutta MD-11:sta on henkilökohtaisempi suhde, kun on pari kertaa kuitenkin päässyt sen kyytiin aikoinaan. ;)

Mutta hieman aiheeseen...

Tämän olemassaolo oli minulle yllätys.

http://www.airliners.net/open.file/1238766/M/

Onko muuten mikä se syy, että tuo kone oli Islannin rekisterissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään