Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

  11/4/2007 at 19.01, Otto Nieminen kirjoitti:

Sissus siatana, lennän pidempiä lentoja B1900lla  ;D Ja kruiselevel on varmaankin 2000 ft  ;D Mitenkäs tuommoista lentoa lentävät tuollaisella jättiläisellä, eikö esimerkiksi Putte sopisi paremmin?  ???

 

Canberra on Aussien pääkaupunki ja Sydney taas suurin joten luultavasti paljon porukkaa (virkamiehiä yms.) matkustaa tuota legiä. Yli 160 vuoroa viikossa näyttäisi lennettävän noiden kaupunkien välillä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  11/4/2007 at 22.26, Niko Korpela kirjoitti:

Kuuluukohan tuokin Mr. Abramowich:in privaattikalustoon, jos haluaa lähteä vaikka shoppailemaan? :P

 

Eipä satu kuulumaan vaan on saudiarabialaisen VVIP-lentoyhtiön National Air Servicen kalustoa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  11/4/2007 at 19.01, Otto Nieminen kirjoitti:

Sissus siatana, lennän pidempiä lentoja B1900lla  ;D Ja kruiselevel on varmaankin 2000 ft  ;D Mitenkäs tuommoista lentoa lentävät tuollaisella jättiläisellä, eikö esimerkiksi Putte sopisi paremmin?  ???

Ei se etäisyys vaan se kysyntä...ja kyllä tommosella 140 mailin legillä kevyellä 767:lla menee tonne FL200 paikkeille varmaan helpostikkin :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  11/5/2007 at 08.35, Olli Vainio kirjoitti:

Ei se etäisyys vaan se kysyntä...ja kyllä tommosella 140 mailin legillä kevyellä 767:lla menee tonne FL200 paikkeille varmaan helpostikkin :)

Varmaan ollut Qantasin pukuhepuilla ympäristö etusijalla  ;D Itselläni on useimmilla koneilla aina jostain kuultu hyvä sääntö: 140nm = 14 000 ft, 100 nm = 10 000 ft  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  11/5/2007 at 12.28, Otto Nieminen kirjoitti:

Varmaan ollut Qantasin pukuhepuilla ympäristö etusijalla  ;D Itselläni on useimmilla koneilla aina jostain kuultu hyvä sääntö: 140nm = 14 000 ft, 100 nm = 10 000 ft  :P

Aika huonoja sääntöjä ja täysin koneesta ja painoista riippuvia, yleistys lennettävän matkan mukaan toimii huonosti.

 

Ja matalallahan sitä löpöä eniten palaa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
  11/5/2007 at 13.29, Niko Korpela kirjoitti:

 

No ei ole manipuloitu (paitsi konetta itseään oikeassa elämässä ::) ), kun kysestä koneesta on ainakin pari tyyppiä ottanut koko koneen näyttävän kuvan ja niistä on laitettu linkit tänne jo aikaisemmin. Taisin minä postata ihan ekana (http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,21830.msg807355.html#msg807355). ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään