Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Niinpä. Onneksi se ei ole minulta pois, että joku ei ymmärrä, että on olemassa muunkinlaisia kuvia lentokoneista, kuin tyyppikuvia :P

No mä en taas tykkää tollasista noin sekavista kuvista. Tollakin siivet solmussa ja kaiken näköstä rojua takana ja ..  ??? Jos olis pelkkä kone tossa ja noi äijät niin sitten olis ihan jees mutta takanakin vielä ties mitä roskaa ja.. Hyvä kun erottaa ton koneen sieltä roskan seasta  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mä en taas tykkää tollasista noin sekavista kuvista. Tollakin siivet solmussa ja kaiken näköstä rojua takana ja ..  ??? Jos olis pelkkä kone tossa ja noi äijät niin sitten olis ihan jees mutta takanakin vielä ties mitä roskaa ja.. Hyvä kun erottaa ton koneen sieltä roskan seasta  ;D

Say no more  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä roskaa siel on?  ;D Mun mielestä kans toimiva kuva.. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tainnu osalta porukkaa unohtua että koneiden ympärillä on elämääkin. Ja siitä elämästäkin saa hienoja kuvia. Hawkeye kuva on HIENO. Niitä toimintaa sisältäviä kuvia toivoisi joskus lisää.  :)Tyyppikuvia on mapit väärällään.

Sippo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja onhan tuossa hieno kone päästetty huonoon kuntoon :'(

Olisikohan tuossa kuitenkin kyseessä maalausta edeltävien pohjatöiden jälkiä? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli varmaan mielenkiintoinen surina tuosta... :P Buzzzzzz

Itseasiassa kyllä. Paikkojemme kohdalla ikkunan sisempi muovisuoja(mikälie) oli löysästi kiinni ja piti surisevaa ääntä moottoreiden ollessa käynnissä. Ikkunaa piti painaa kevyesti, jolloin ääni lakkasi ;D Buzz oli nimensä veroinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katos pirulaista. Kiva kun uusivat painttinsa!  :thmbup:

Äh, mun mielestä toi näyttää samalta kuin ne n muuta punavalkoista yhtiötä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun noi lentää kuopioonkin niin tuokin ois kiva saada käymään.

No vähän epäilen että ei kuopijoon ihan heti tuu sellasta ryntäystä että toi tulis siellä käymään..  ;D Hesassa voiskin joskus hyvällä tuurilla käydä.. onhan ne kolomeseiskallakin täällä jo käynyt :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heissan! Ja nyt samalla Air Baltic-höpinästä eroon ja takaisin alkuperäisen aiheen raamien sisäpuolelle. Etusivulla kuva hienosta ja äänekkäästä koneesta, laskeutumassa ja hienot vuoret takana. Tosin tuo "hiekka" näyttää FS:n aavikolta.

;D

http://www.airliners.net/photo/Aeroflot---Russian/Ilyushin-Il-96-300/1345475/L/

Ja sama laskussa:

http://www.airliners.net/open.file?id=1326371&size=L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään