Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Oiskohan tuo joku kuvankäsittelytemppu.

Ei vaan pitkässä valotuksessa käytetty salamaa, millä saatu potkurit "pysähtymään"...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaan pitkässä valotuksessa käytetty salamaa, millä saatu potkurit "pysähtymään"...

Tai alotettu valotus ennen moottorin käynnistämistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin tuolla kuvankäsittelytempulla sitä, että jos siinä olisi kaksi kuvaa päällekäin. Koska kone "sidottu" maahan niin voisi kai ihan hyvin ottaa yhden kuvan lavat seis asennossa ja toisen täysillä kierroksilla. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin tuolla kuvankäsittelytempulla sitä, että jos siinä olisi kaksi kuvaa päällekäin. Koska kone "sidottu" maahan niin voisi kai ihan hyvin ottaa yhden kuvan lavat seis asennossa ja toisen täysillä kierroksilla. 

Miksi tehdä noin vaikeasti, kun se on helpompi tehdä em. tavoilla?  :)

Potkurin terävät ääriviivat huomioden Olli lienee tässä tapauksessa oikeassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omituista kitinää!  :thmbdn:

Minusta on omituista, että kaveri ei ole edes esitellyt itseään täällä vaan postailee pelkästään linkkejä omiin kuviinsa keräilläkseen niille hittejä. Tuossakaan laskutelineen lähikuvassa ei ollut mitään erikoista tai ainutlaatuista, jolla kuva olisi ansainnut linkkinsä tässä viestiketjussa. Vastaavia kuvia on ollut linkitettyinä jo aiemminkin. Pitäisikö jokainen tuollainen kuva linkittää tähän ketjuun?

Same in English: I think that it is strange that the guy has never introduced himself at this forum, but just posts self plugs to his photos to collect hits for them. There is nothing special or unique in that close-up photo of the landing gear that would have deserved the link in this thread. Similar photos have been linked already earlier. Should every photo of that kind be linked in this thread?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta on omituista, että kaveri ei ole edes esitellyt itseään täällä vaan postailee pelkästään linkkejä omiin kuviinsa keräilläkseen niille hittejä. Tuossakaan laskutelineen lähikuvassa ei ollut mitään erikoista tai ainutlaatuista, jolla kuva olisi ansainnut linkkinsä tässä viestiketjussa. Vastaavia kuvia on ollut linkitettyinä jo aiemminkin. Pitäisikö jokainen tuollainen kuva linkittää tähän ketjuun?

Same in English: I think that it is strange that the guy has never introduced himself at this forum, but just posts self plugs to his photos to collect hits for them. There is nothing special or unique in that close-up photo of the landing gear that would have deserved the link in this thread. Similar photos have been linked already earlier. Should every photo of that kind be linked in this thread?

Eikö se ole ihan sama haluaako kertoa kaikkien lasten nimet, syntymäajat, ex-vaimot, perheen auton ja sen huoltohistorian vai ei? Toiset laittaa kuvansa kuvapuolelle, toiset näyttää kuvansa jettinettilinkkeinä ja kai senkin pitäisi olla ihan normaalia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä noi Jeroesin kuvat on ihan nättejä ja ei kai sillä ole vitunkaan merkitystä, onko oma kuva vai jonkun muun. Kyllä on vaikea elämä kun noin pieneen asiaan pitää kiinnittää huomiota.

PS. Minkälainen kuva ansaitsee linkkinsä tässä viestiketjussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaihteeksi ihan karmea rajaus. Hyi v*

No ei tuossa rajauksessa mielestäni mitään vikaa ole, mutta kuvasuhde vituillaan? Ainakin näyttää kuin olisi painunut kasaan vaakasuunnassa.. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selitä mulle että mitä karmeeta tossa on mun mielestä hieno kuva.

Minun silmään aivan järkyttävä. Ihan liian oikealla pääpaino koneesta.. (vasemmalla liikaa tilaa) Itse olisin rajannut kokonaan oikean siiven pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selitä mulle että mitä karmeeta tossa on mun mielestä hieno kuva.

Mun mielestä kanssa yllättävän nätti kuva. Ehkä hieman vaivaa kun siivestä puuttuu puolet (tuntuu toispainoiselta kuvalta) mutta ehdottomasti parempi näin kuin niin, että siipi näkyy kokonaan, wingletit merkkaavat kuvan reunat (näyttää vitun rumalta) tai sitten siipi olisi leikattu pois kokonaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään