Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Mikähän piru siinä on, että just Jetphotos.netin sivuille en pääse millään? Koneen nettiasetuksissa tuskin on vikaa, sillä vanhalla pöytäkoneellakaan en loppuvaiheessa päässyt jp.nettiin. Tulee vain virheilmoitus "sivun lataamisvirhe". Pakko olla itse yhteydessä jokin lanka solmussa.. ??? Nyt täytyy tyytyä vain a.netin antiin. :)

Mulla kyllä toimii ihan normaalisti, vieläkö sulla on tämä ongelma?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla kyllä toimii ihan normaalisti, vieläkö sulla on tämä ongelma?

Joo siis kyllä minullakin nuo sivut toimii hyvin esim. työkoneella, mutta omalla ei sitten millään. Sivuhistoriat olen tyhjentänyt, evästeet poistanut ja kokeillut toisella selaimellakin, mutta ei vaan toimi. Kummallista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo siis kyllä minullakin nuo sivut toimii hyvin esim. työkoneella, mutta omalla ei sitten millään. Sivuhistoriat olen tyhjentänyt, evästeet poistanut ja kokeillut toisella selaimellakin, mutta ei vaan toimi. Kummallista.

IP blokattu, oot saanut banaania.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli samanlaista vikaa ivaon sivujen kanssa. Syy ei ikinä selvinnyt, tänään huomasin että pääsen sinne taas kun muistin sen lukiessa tuota sinun juttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuo 600 sarjalainenhan on täysin uusi kone Flybelle...

Mitenhän kone voi olla samaan aikaan uusi ja vanha, Nicke?  ;)

Erikoista, että Flybe ei ole mitään julkisuudessa kertonut asiasta, että tulisikin -600 sarjalaisia. Aiemmin tilatuista -500 sarjalaisista OH-ATP puuttuu, joka olisi viimeinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erikoista, että Flybe ei ole mitään julkisuudessa kertonut asiasta, että tulisikin -600 sarjalaisia. Aiemmin tilatuista -500 sarjalaisista OH-ATP puuttuu, joka olisi viimeinen.

Kyllä siitä olen jossain kuullut, että FinnComm aikana olisi jo tilattu -600 sarjaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tarkoitin että onko kone vanha vai onko uusi. Että esimerkiksi olisi jossain huollossa tai jotain... Mutta tätä nyt just

tarkoitin että uusi taitaapi olla :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paljonkos tommosen vehkeen akselipaino on tuossa nokassa?

Maksimi staattinen vajaa 40 tonnia ja jarrutuksessa (10 ft/s2) n. 70 tonnia, rahtiversiolla vastaavat 45 / 75 tonnia.

a380_pavement_loads_at_max_ramp.png

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ei tule -600 sarjalaisia kuuleman mukaan Flybelle. Ei kuulemma saa lentää edes samalla kelpuutuksella -500 ja -600 -sarjalaisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ei tule -600 sarjalaisia kuuleman mukaan Flybelle.

Näin ajattelinkin, mistä lie sitten aiemmin oli Henri Juhantila kuullut, että -600 sarjalaisia tulisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maksimi staattinen vajaa 40 tonnia ja jarrutuksessa (10 ft/s2) n. 70 tonnia, rahtiversiolla vastaavat 45 / 75 tonnia.

Aika paljon, kun Suomen teillä maksimi akselipaino on 11,5 tonnia. Lentokentillä taitaa olla aika huolella tehdyt pohjatyöt...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään