Mikko Maliniemi

Airliners.netistä poimittua

7 441 viestiä aiheessa

Niin onkin ;D. Lähetin jo pyynnön tuon jälkimmäisen poistamisesta.

Tuo ensimmäinen kuva alunperin hylättiin syyllä 'bad info', kun olin erehdyksessä laittanut 'USA - Navy (USA - Navy)' enkä 'Untitled (USA - Navy)' kuten piti. Ihmettelinkin, että menipä korjattu kuva nopeasti läpi, mutta olivatkin varmaankin hylkäyksen jälkeen itse korjanneet nuo tiedot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikkenlaista sontaa ne tuonne hyväksyy. Kokokin on 683*1036pix

Hyvähän se on saada kuvansa tuonne läpi, jos on itse A.netin Head Screeneri... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvähän se on saada kuvansa tuonne läpi, jos on itse A.netin Head Screeneri... ::)

Eikös se kuitenkin ole niin, että ei hänkään sentään omia kuvia voi screenata?

Ja on se muuten kumma. Heti, kun on vähän erilaisempi kuva, niin alkaa armoton whinetys ja muulloin morkataan, että miten on vaan tylsiä sivukuvia ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se kuitenkin ole niin, että ei hänkään sentään omia kuvia voi screenata?

Ja on se muuten kumma. Heti, kun on vähän erilaisempi kuva, niin alkaa armoton whinetys ja muulloin morkataan, että miten on vaan tylsiä sivukuvia ;D

Kärjistettynä: Taitaa vallita sama politiikka kuin paperitehtaalle kesätyöläisten valinta. :P

Kaveri on aina kaveri. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kärjistettynä: Taitaa vallita sama politiikka kuin paperitehtaalle kesätyöläisten valinta. :P

Kaveri on aina kaveri. ;)

No, onhan siellä varmasti sellaistakin. Onhan se selvä, että kaveria suositaan... Mutta sitä en usko, että sillä olisi varsinaisesti mitään tekemistä sen kanssa, että tuo kuva on mennyt läpi. Hyvä kuvahan se on. Erilainen, mutta ihan jees...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään