Vieras

Finnair A319 EHAM - EFHK

30 viestiä aiheessa

Muuten varmasti hyvä video, mutta katsominen jäi juurikin musiikin takia ensimmäisen videon puoliväliin.

Moottorin äänet kun ainakin omasta mielestäni ovat todella oleellinen osa lentokonevideoita, varsinkin nousuissa ja laskuissa. Tosin, kyllä musiikkikin piristää, jos se on taustalla eikä peitä moottoriääniä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten varmasti hyvä video, mutta katsominen jäi juurikin musiikin takia ensimmäisen videon puoliväliin.

Moottorin äänet kun ainakin omasta mielestäni ovat todella oleellinen osa lentokonevideoita, varsinkin nousuissa ja laskuissa. Tosin, kyllä musiikkikin piristää, jos se on taustalla eikä peitä moottoriääniä.

Okkei, mitäs sit sanot tästä videosta?

Myös itse tehny.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on äänien kannalta jo paljon parempi  :thmbup:

Myös tuo kameran liikuttelu ja eri puolille katselu antoi perspektiiviä, hyvä!

Enkä myösään tarkoittanut teilata videoitasi edellisellä kommentillani, äänien puuttuminen vain vei halun katsoa muuten hyvän videon loppuun.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Thanks! Teen ensi viikolla uuden videon kun meen Düsseldorfiin.... Näytän sen sit myös kun on valmis ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä moottorien äänet ovat tärkeämpiä, kuin musiikki. katsele vaikka  flight levell 350.com sivustoa. Oli mukava kuitenkin katsella työstämiäsi video clipsejä uusia odotellessa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, ja ilman musiikintekijän lupaa?

Voisitko ystävällisesti viedä tämän offtopic tekijänoikeusnatseilupaskan omaan threadiin jos ahdistaa niin vitusti että jotku käyttää netissä videoissa toisten musiikkeja.

Kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisitko ystävällisesti viedä tämän offtopic tekijänoikeusnatseilupaskan omaan threadiin jos ahdistaa niin vitusti että jotku käyttää netissä videoissa toisten musiikkeja.

Kiitos.

En.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, ja ilman musiikintekijän lupaa?

Jotenkin on sellanen fiilis, että monesti se video on kuvattukin ilman lupaa (=kamera on ollut luvatta päällä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä minun pitäisi vaan poistaa koko mun youtube käyttäjän ja lopettaa koko v*tun kuvaamisen jos te aloitatte tolla tavalla puhumaan.

Yritin viellä olla asiallinen kun mä kirjoitin tuon. Olen todella pahoillani jos olette nyt loukkaantuneet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä minun pitäisi vaan poistaa koko mun youtube käyttäjän ja lopettaa koko v*tun kuvaamisen jos te aloitatte tolla tavalla puhumaan.

Yritin viellä olla asiallinen kun mä kirjoitin tuon. Olen todella pahoillani jos olette nyt loukkaantuneet.

Ei sitä kuvaamista välttämättä tarvii lopetella, mutta kannattaa jättää musiikit pois jos video ei ole tribuutti tai jostakin valokuvista koottu video.

Itse olen katsonut noi molemmat Airbus-videosi jo ennen kuin aloitit tämän säikeen. Ihan hyviä videoita molemmat.

Välillä tahtoo tällä foorumilla mennä jutut eri säikeissä offtopicin puolelle, myös minulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyviä videoita olivat! Tämän paikan kommentteja ei kannata ottaa niin itteensä. Mutta juu, minunkin mielestä musiikkia ei tarvitse tuohon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyviä videoita olivat! Tämän paikan kommentteja ei kannata ottaa niin itteensä.

Niin, siitä voi olla tietysti montaa mieltä, onko yhtiöiden sähkölaitekiellot perusteltuja vai ei, mutta lähtökohtaisesti niitäkin pitäisi käsittääkseni noudattaa eikä niitä ainakaan pitäisi evaluoida operatiivisessa toiminnassa omin päin. Toisaalta moni privaattipilotti pitää (luvattomasti) matkapuhelinta päällä lennolla, eikä se ole vielä tähän päivään mennessä aiheuttanut yhtään tunnistettua häiriötilannetta koneissa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huoh taas tätä porukkaa. Todella kiva että näitä videoita otetaan ja laitetaan. Tiedättehän, että nämäkin videot on laitettu teidän iloksi ja mielestäni oikea kiitos ei ole se, että kaivetaan kaikki negatiiviset puolet esiin. Monia videoita on poistettu tekijänoikeuksien takia yms, mutta se ei ole teidän ongelmanne onko luvat pyydetty tai ei.

Ja Harry; kivat videot.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisaalta moni privaattipilotti pitää (luvattomasti) matkapuhelinta päällä lennolla, eikä se ole vielä tähän päivään mennessä aiheuttanut yhtään tunnistettua häiriötilannetta koneissa..

Luvattomasti vahingossa? Itselläkin luuri on meinannut useaan kertaan jäädä päälle, mutta onneksi meidän tarkastuslistoissa puhelimien sulkeminen on mainittu muutamaan otteeseen ennen ilmaan lähtöä. Ja kyllähän tuo puhelin voi aiheuttaa häiriötä esim. radiolaitteisiin, niin että lähetyksestä tulee "rätisevää" samalla tavalla kuin pitäisi luuria vaikka mankan vieressä puhelun tullessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luvattomasti vahingossa? Itselläkin luuri on meinannut useaan kertaan jäädä päälle, mutta onneksi meidän tarkastuslistoissa puhelimien sulkeminen on mainittu muutamaan otteeseen ennen ilmaan lähtöä. Ja kyllähän tuo puhelin voi aiheuttaa häiriötä esim. radiolaitteisiin, niin että lähetyksestä tulee "rätisevää" samalla tavalla kuin pitäisi luuria vaikka mankan vieressä puhelun tullessa.

Ei vaan ihan tahallaan päällä. Itse kyllä tsekkaan sen poiskytkemisen viimeistään kun kaivan luureja esiin, jotka sattuneesta syystä ovat vähän keskimääräistä herkemmät tuolle matkapuhelimen purskeiselle lähetykselle. Noh, alkaa mennä vähän offtopiciksi.

(ja offtopicciin liittyen, eikö nämä "yleiset videot" olis parempi sijoittaa esimerkiksi ilmailuvalokuvauksen alle, joka on vähän lähempänä aihetta. Meinaan vaan, että jos yleiseen ilmailukeskusteluun tulee jokaisesta tälläisestä videoparista oma threadi, niin...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(ja offtopicciin liittyen, eikö nämä "yleiset videot" olis parempi sijoittaa esimerkiksi ilmailuvalokuvauksen alle, joka on vähän lähempänä aihetta. Meinaan vaan, että jos yleiseen ilmailukeskusteluun tulee jokaisesta tälläisestä videoparista oma threadi, niin...)

Katsellaan, katsellaan. Vielä ei liene tarvetta moiselle, vaan pyritään pitämään kuvapuoli kuvapuolena. Yksittäiset random-pätkät menee tuonne videopätkäketjuun ja sitten näitä muita katsellaan vähän tilanteen mukaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Mielestäni noita voisi vähän pätkiä, joissain kohdissa ei oikein tapahdu mitään. En tietenkään mitään sekunnin välein vaihtuvaa musavideo systeemiä tarkoita, kyl sä tajuut :P

Kivasti näkyy koneen varjo sekä lentokenttäalue Schipholin nousu videossa. Siinä taisi olla joku "vastaantulijakin" mitä koitit tähystellä myös takanasi olevasta ikkunasta.

Oletko muuten huomannut insight toiminteen YouTubessa? Sillä voit (videon lataaja) katsoa mikä kohta on katselijoita eniten kiinnostanut ja missä kelailtu yli.

Musiikista: Warner Musicin robotti käy läpi videoiden ääniraitoja ja videosi saattaa joutua blokkaukseen, mikäli heidän artistinsa musiikkiraita löytyy. Tuubi kyllä tarjoaa vaihtoehto musiikkia tilalle, mutta mukana tulee videoon myös mainoksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaapas kuinka monta videota löydät tubesta laskun/nousun aikana kuvattuna?

Olen myös kurkkuani myöten täynnä tätä "kamera ei saisi olla päällä nousun/laskun aikana.."

Tietääkseni kamera ei ole yhteyksissä minnekään verkkoon joten ei paljoa linjoja häiritse!

Itsekin olen joutunut kaiken maailman valitusten keskelle jotka ovat jotkut murtaneet minut täysin näissä asioissa ymmärrän miltä Harrystä tuntui. :(

___________________________________________________________________________________

Mielestäni hyvät videot olivat kaikki 3 tsemppiä uusien videoiden tekoon äläkä kanna huolta "valittajista" (en nimeä ketään)

Hyvä! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se verkkoon kytköksissä oleminen välttämäti ole syy, miksei niitä saisi käyttää. Tosin on nykykoneissa varmasti sähkölaitteilta eristykset jo niin kehittyneitä, ettei vakavia vaaratilanteita satu jos e.g. kuvaa nousun?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se verkkoon kytköksissä oleminen välttämäti ole syy, miksei niitä saisi käyttää. Tosin on nykykoneissa varmasti sähkölaitteilta eristykset jo niin kehittyneitä, ettei vakavia vaaratilanteita satu jos e.g. kuvaa nousun?

Niimpä  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On huomattavasti helpompaa kieltää kaikilta kuin alkaa selittämään "Tällä yhtiöllä, tällä ja tällä versiolla ei saa käyttää mutta jos lennätte sillä ja sillä registerisellä koneella niin sitten saat käyttää"

Sähkölaitteet vuotaa aina säteilyä ympäristöön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään