Antti Niska

(Huumoria) Valuuttakauppa.com

9 viestiä aiheessa

Onko tuo Valtanen, joku Viherahon rauhallisempi reportteri kopio?

Ei ole!

Valtanen on nerokas liikemies, joka on keksinyt uuden nerokkaan tavan tehdä rahaa valuuttakaupoilla!

Aivan uskomatonta, mistä näitä kavereita oikein tulee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos otan 50 000€ lainaa ja sijoitan ne tuohon valuuttakauppa.com sivustolle, niin voitko Ville toimia takaajana.

Kun vuoden päästä olen 100 000€ rikkaampi, niin voin vaikka antaa sulle sanotaan nyt 5000€ siitä vaivasta, että toimit takajaana.

Mitään riskiähän ei tässä valuuttakaupassa ole joten olisi kyllä hyvä sijoitus.

No miten olisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos otan 50 000€ lainaa ja sijoitan ne tuohon valuuttakauppa.com sivustolle, niin voitko Ville toimia takaajana.

Kun vuoden päästä olen 100 000€ rikkaampi, niin voin vaikka antaa sulle sanotaan nyt 5000€ siitä vaivasta, että toimit takajaana.

Mitään riskiähän ei tässä valuuttakaupassa ole joten olisi kyllä hyvä sijoitus.

No miten olisi?

Kyllä se käy. Ota vaikka vähän enemmän, niin saadaan paremmin voittoa sitten vuoden päästä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaverilla on myös toinen sijoitusorientoitunut sivusto

www.elokuvasijoitus.com

paina sivun alalaidassa olevaa olevaa "seuraava sivu" -linkkiä päästäksesi eteenpäin.

Ihan huikea mahdollisuus tämäkin! Ja kun sitä rahaa rupeaa tulemaan, niin sitä sitten kanssa tulee, yleensä kasoittain!

...En enää tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa. Varmaan itkeä  :laugh:

Olen ilmeisesti vähän omituinen, kun kenenkään muun mielestä kyseisen kaverin "pisniksissä" ei ole mitään hauskaa :P

ANI

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meillä on sullekki pieni täky.. tässä sitä huumoria vasta on. http://www.youtube.com/watch?v=o7d8WGe5jCE

Aivan huikea kaveri! Kyllä nyt rupean pelaamaan LEETtiä.  :laugh:

Oon kuullut kaverista Radio Rockilla, mutta videota en ole ennen nähnyt.

God damn...että ihmiset on nykyään pihalla ???

Mulla on visio.

Tää videolla esiintyvä herrasmies, jolla on muuten uskomattoman teennäinen hymy, voisi perustaa www.urheilusijoitus.com verkkopalvelun. Vaivaisella 10 000€ sijoituksella piensijoittaja voisi päästä mukaan kehittämään uusia lajeja. Sitten kun uusi laji olisi maailman kuulu tulvisi rahaa taas ovista ja ikkunoista.

ANI

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään