Juha Paulavuo

Madonna-konsertin järjestäjät haluavat sulkea Jätkäsaaren ilmatilan

34 viestiä aiheessa

Pihlajasaari voisi olla myös ihan kiva paikka luonnon helmassa, varsinkin jos on tyyntä.

Tai sitten Hernesaaren laituri, jos tykkää enemmän asvaltista  :thmbup:

Nuo paikat eivät ole oikein hyviä äänentoiston kannalta. Ämyrit osoittaa suunnilleen suuntaan 240. Lauttasaaren itärannalla saadaan nauttia ilmaiskonsertista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyylitietoisethan ovat joka tapauksessa konserttialueella. Jossa he siemailevat...siis mitä?

Kabbalaa! (Vaikka en mä oikeasti tiedä millainen drinkki se on.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo paikat eivät ole oikein hyviä äänentoiston kannalta. Ämyrit osoittaa suunnilleen suuntaan 240. Lauttasaaren itärannalla saadaan nauttia ilmaiskonsertista.

Sittenpähän Veijarivuorenpuisto on mitä parhain. Samalla voi ihailla RMB 88 ITk-muistomerkkiä ja arvuutella Irja-tutkan sijoituspaikkaa  ;)

HSK:n alueen rajallahan on portti joka lienee yleensä lukossa. Blue Peterin terassi voi tosin olla kova sana  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pohjoiskaarella majailevalle serkulle mennäänkin kylään ilmaiskonserttiin. Vuosikausia tuli odotettua, että ko. täti tulisi Suomeen ja nyt kun se viimein saapuu niin ei innostanutkaan mennä ostamaan pilettejä.. Ei kauheasti innosta seisoa asvalttikentällä 80000 sopulin joukossa. Jos paikkana olisi ollut stadioni.. tai liput paaaljon halvempia, niin olisi voinut harkita. Nyt ei vaan kertakaikkiaan iske järjestely :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksei? Missään ei ollut minkäänlaista kuvauskieltoa, eikä esim. edessäni tarkastuspisteen läpi mennelle kaverille sanottu mitään kädessä olleesta videokamerasta... Ainoastaa lipussa sanotaan sama, mikä kaikissa lippupalvelun kautta ostetuissa lipuissa automaattisesti on, eli että "bla bla videolaitteiden, bla bla, kameroiden bla bla vieminen alueelle on joissain tapahtumissa kielletty. Rajoitus on tapahtumakohtainen". Tuo ei kuitenkaan kiellä vielä yhtään mitään...

Mjaa, täytyykin muistella tarkemmin... kaikilla keikoilla joilla olin viime kesänä töissä oli kielto kuvata ja tallentaa videota, mutta poikkeuksiakin toki on. Joku  mielikuva mulla oli myös tuota Maidenista...  Eikös stadionin sisäänkäynnin yhteydessä oo kamerakieltomerkit? voi olla että muistan väärin. Siis peruspokkarilla saa kuvata ihan vapaasti, mutta ns. ammattimaisten kameroiden käyttö oli lähes joka kerta kiellettyä ilman erillistä "photo-passia". ja silloinkin kuvata sai vain 3 ekaa biisiä...

No, tiedä noista ulkomaan elävistä, jotkut sallii, jotkut ei. Mun puolesta saisivat antaa kaikkien kuvata - se on ihan järjetöntä yrittää miellyttää artistia ja bongata kaikki isot kamerat veks yleisöstä... :P

Ja jos se olikin kiellettyä, eikä turvatarkastuksissa siihen puututtu, aika kädettömiä silloin kentällä järkkärit asian suhteen ovat. :D Hyvä mun oli, mä notkuin bäkkärillä töissä ;) ei tarvinnut moisella stressata, mutta siellä me ei saatu käyttää ees kännykkää, saati sellaista missä on kamera. Puhelut, jos sellaisia oli työaikana pakko hoitaa, hoidettiin tauolla ja todellakin muualla kuin bäkkäritiloissa:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta tuo järkkärikielto on ihan älytön, eturivi on ainoa paikka josta saisi kunnon kuvia. Tunnetusti se on niin ampumalla täynnä että siellä pystyy nippanappa hengittämään ja kuvauksesta  voi vaan unelmoida. Toisaalta kukaan täysipäinen ei mene sinne tuhansinen järkkärikalusto kourassa.

Avril Lavignella meni homma ns. överiksi http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Avril+Lavignen+Pohjoismaiden+konserttien+kuvauksesta+riita/1135237492688

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HSK:n alueen rajallahan on portti joka lienee yleensä lukossa.

Ja kyseisenä iltana molemmat oikein erityisen lukossa, kerrankin vapaaehtoisia vartiovuorolaisia riittävästi. :) Ai mutta harmin paikka, muistaakseni olen juuri silloin tulossa veneellä mökiltä ja laituripaikalle pitää päästä ja siitä Lindgrenin telakalle huoltoon. Onko noista mahdollisista vesialuerajauksista jossain tarkempaa tietoa?

-Rami

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko noista mahdollisista vesialuerajauksista jossain tarkempaa tietoa?

-Rami

Ei noita ole taidettu vielä edes virallisesti anoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään