Tero Tuominen

Crazyaviation

7 viestiä aiheessa

Whoa! :o Mikä kone tekee vstol-nousun ja laskun noissa videoissa? Joku ultra? Tiedän monta autoa joilla pysähtyminen vaatii pidemmän matkan vastaavasta nopeudesta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Whoa! :o Mikä kone tekee vstol-nousun ja laskun noissa videoissa? Joku ultra? Tiedän monta autoa joilla pysähtyminen vaatii pidemmän matkan vastaavasta nopeudesta...

Näyttäisi olevan Piper PA-11 Cub tai PA-18 Super Cub. Ainakin jälkimmäisellä on itse tullut kokeiltua lentokäsikirjan esittämiä arvoja. Pieneen vastatuuleen kone lähtee ilmaan kahden kiitotievalon matkalta eli noin 60 metrin matkalta. Todellinen hupikone.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös ole PA-18 Super Cub, kun sylinterinpäät eivät ole näkyvissä, niinkuin 'pikku' Cubissa?

Joo, Super Cubilla voisi kyllä hyvin tehdä ruokakaupan reissut, kun sillä pääsisi automarketin parkkipaikalle ihan kevyesti :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää minun laskeutumiseni FS:ssä aivan samalaiselta kuin siinä sivutuulivideossa, tosin minulla harvemmin on mitään sivutuulta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös ole PA-18 Super Cub, kun sylinterinpäät eivät ole näkyvissä, niinkuin 'pikku' Cubissa?

Äh, sekoitin J-3 Cubin ja PA-11:n. Siihen alkuperäiseen cubiin, Jii kolmoseen, tuo yllämainittu pätee. Eli voihan tuo olla PA-11 myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään