Guest Vertti

Keskustelua Continental Airlines lento 3407 lento-onnettomuudesta

5 viestiä aiheessa

Alustavien tietojen mukaan turman syyksi on luokiteltu erittäin kova pakkanen. Laittaakaa keskustelua asiasta, koska tämä on tietenkin surullista, että noita koneita näin kuukauden sisällä putoilee useampia.  Ja sitten pari linkki juutuubiin:

***UPDATEA: Turmassa kuoli 50 ihmistä, kukaan koneessa olleissa ei selvinnyt :(***

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Youtubessa puhutaan jo jotai 9/11:sta. Hohhoi sanon minä. Itse turma kyllä surullinen tapaus tietty, joku toinen lentokone oli ilmeisesti maininnut lj:lle jäätävät olosuhteet.

EDIT: Tuossa vielä linkki toiseen ketjuun täällä foorumilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Youtubessa puhutaan jo jotai 9/11:sta. Hohhoi sanon minä. Itse turma kyllä surullinen tapaus tietty, joku toinen lentokone oli ilmeisesti maininnut lj:lle jäätävät olosuhteet.

Juuri tulleissa uutisissa kuulin, että SAS on luopunut kokonaan kyseisestä konetyypistä lukuisien läheltäpiti ja onnettomuuksien jälkeen. 7 onnetomuutta vuoden 2000 jälkeen, 3 kertaa syynä laskuteline vika.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoa yhteys 9/11-tapahtumiin oli, etta uhrien joukossa oli WTC:ssa menehtyneen leski.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.