Jouni Haimi

ILMAN- parisuhde keskustelua

122 viestiä aiheessa

Kieltämättä viime viikon eittämättä hauskin uutinen oli tämä Hännikäinen nimisen miehen kirja jossa hän valitti kun naiset hylkii häntäja on saanut olla selipaatissa neljä vuotta. En vielä ole lukenut tätä kirjaa ja käsitykseni asiasta muodostuu lehtihaastattelujen pohjalle mutta nidenkin pohjalta täytyy kysyä että onko se parisuhteen muodostus niin vaikeaa  kuin tämä kaaveri antaa ymmärtää. saisiko tästä aikaan keskustelua täällä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotkut ei vaan yksinkertaisesti tule toimeen naisten kanssa, kyllä tässä tapauksessa varmaan kannattaa sen Hännikäisen katsella peiliin ja löytää se vika sitä kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotkut ei vaan yksinkertaisesti tule toimeen naisten kanssa, kyllä tässä tapauksessa varmaan kannattaa sen Hännikäisen katsella peiliin ja löytää se vika sitä kautta.

Öh... Voiko yksikään mies ylipäätään tulla toimeen naisten kanssa... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi!  :thmbup:

...ja toivottavasti se valtaosalta miesväestöä onnistuu edelleenkin, muuten ihmiskunnan taru on lopussa  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voin tunnustaa, en tullut toimeen ilman naista  ;D Mutta se muu toimeentuleminen on vähän niin ja näin, jos ei muuta valituksen aihetta löydy naisella, ni vaikka siitä että miten paljon on karvalakissa karvoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi!  :thmbup:

...ja toivottavasti se valtaosalta miesväestöä onnistuu edelleenkin, muuten ihmiskunnan taru on lopussa  :P

No ei siihen lasten tekemiseen nyt ihan suhdetta tarvita... ::) Tai ehkä semmoinen parin minuutin suhde korkeintaan. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei siihen lasten tekemiseen nyt ihan suhdetta tarvita... ::) Tai ehkä semmoinen parin minuutin suhde korkeintaan. :P

Juu, mut jos jättää hommat siihen pariminuuttiseen, eikä osallistu siihen elinkautiseen jälkihoitoon, lopputulos voi olla kyseenalainen ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi voi :thmbup:

Aina ei tarvi edes ymmärtää.....

Neljä sekunttia riittää vallan mainiosti. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, mut jos jättää hommat siihen pariminuuttiseen, eikä osallistu siihen elinkautiseen jälkihoitoon, lopputulos voi olla kyseenalainen ;)

Ei ole kyseenalainen, kunhan ei koskaan tunnusta mitään... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa tässä tapauksessa olla vikaa muualla kuin neitosissa. ::)

Niin kyllä sitä naisilla on joskus ihan uskomaton tuo sietokyky miesten suhteen, kun kaikenlaisia sikoja ja naistenhakkaajia jaksavat sietää joskus kymmeniäkin vuosia. Ihmetellä täytyy...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin kyllä sitä naisilla on joskus ihan uskomaton tuo sietokyky miesten suhteen, kun kaikenlaisia sikoja ja naistenhakkaajia jaksavat sietää joskus kymmeniäkin vuosia. Ihmetellä täytyy...

Ja yleisenä syynä tuolle kestämiselle on se ehkä ettei uskalla lähteä pois suhteesta ja toinen se yksi ja ainut oikea "Rakkaus" toista kohtaan :) Tiedän monia tapauksia joilla tämä jälkimmäinen on se syy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja yleisenä syynä tuolle kestämiselle on se ehkä ettei uskalla lähteä pois suhteesta ja toinen se yksi ja ainut oikea "Rakkaus" toista kohtaan :) Tiedän monia tapauksia joilla tämä jälkimmäinen on se syy.

Joo,muutamia tapauksia läheltä seurannut ja todennut että että ei taida uskallusta puuttua.Ei vaan haluta lähteä,uskotaan ja toivotaan että ukko muuttuu.

Ei muutu,turpiintulo säännöllisin väliajoin on varmaa kun auringon nousu.

Kerran jo kerkesin ajatteleen että taitaa ehkä naisparka "haluta" turpiin,tottunut siihen.

Pitkä on pinna joillakin,venyy vuosikymmeniä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mikä olisi parasta: parisuhde vai pari suhdetta? :-[

Ennen kuin kovin synkäksi menee.....

Kovin rangaistus mitä voi saada kaksinnaimisesta?

No tietysti kaksi anoppia...... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tapahtuipa kerran, että nainen sanoi näin:

"Olen miettinyt asioita ja tullut siihen lopputulokseen, että sinä et ole koskaan rakastanutkaan minua".

Olen yrittänyt yli 20 vuotta miettiä, että millä hemmetin logiikalla se niin päätteli?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tapahtuipa kerran, että nainen sanoi näin:

"Olen miettinyt asioita ja tullut siihen lopputulokseen, että sinä et ole koskaan rakastanutkaan minua".

Olen yrittänyt yli 20 vuotta miettiä, että millä hemmetin logiikalla se niin päätteli?  ???

Oli katsonut liikaa draamaa tv:sta?  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo,muutamia tapauksia läheltä seurannut ja todennut että että ei taida uskallusta puuttua.Ei vaan haluta lähteä,uskotaan ja toivotaan että ukko muuttuu.

Ei muutu,turpiintulo säännöllisin väliajoin on varmaa kun auringon nousu.

Kerran jo kerkesin ajatteleen että taitaa ehkä naisparka "haluta" turpiin,tottunut siihen.

Pitkä on pinna joillakin,venyy vuosikymmeniä.

Kaikkihan me tiedetään että haluttiin tai ei niin jokainen meistä tykkää tietyn luoteisista ja näköisistä ihmisistä eli välttämättä sen siipan vaihtokaan ei auta.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kröhöm...

mitäs tähän nyt sanois, järkevää tai vähemmän järkevää, täällä on kumminkin enemmistö miehiä, joten pitää koittaa pitää nyt vähän meidan akkojen puolta ;) .

parinmuodostus ei oo aina ihan helppoa. Näin naisen näkökulmasta niin miehet on niinkuin pysäköintipaikkoja. Kaikki hyvät on jo varattuja.

Ite oon nyt ollut puolitoista vuotta sinkkuna ja ei, enpä oo onnistunut itelleni uutta suhdetta kehittämään, vaikka muutama kiva tuossa matkanvarrella on ollutkin. Enpä sitä niin kauheesti oo ees hakenut. Sitäpaitsi edellisessä suhteessa tuli "kiintiö täyteen", joten nyt on hyväkin olla yksin (tai tarkemmin kaksin, tyttären kanssa). Mutta kyllä sitä näkyy mitä erilaisemmat ihmiset itelleen sen vastakappaleen löytämään. varmasti jotkut on tuomittu iäkseen yksineloon, mutta kovasti haluaisin uskoa, että jokaiselle on se joku. ehkä mullekin joskus. joku. Joku joka sietää mun kummalliset harrastukset joista suurin osa on jätkäporukassa, roikkumisen ilmailuforumilla ja muut... :D

toisaalta sitten taas itekkin suhteellisen hankalan parisuhten läpikäyneenä oon varmasti syyllistynyt ainakin osaan noista  "jos se tosta muuttuis", "kyllä tää tästä" ja muihin kliseisiin. Ei muuttunut, enkä ite osannut muuttua, niin sitten ollaan näin.

Ja tosiaan - ei siihen lapsentekoon oikeesti tarvita kuin keskimäärin sellanen 3,8 sekunttia. Kivaahan se harjoittelu on, mutta koittakaas jätkät ite tunkea luumun kokoisesta reiästä ulos vesimeloonia :D...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no ei ne kaikki ookaan varattuja, mutta sit ne asuu toisella puolella suomea tai on vaan sitoutumiskammoisia :D

eikä tää nyt ollut mikään seuranhakuilmoitus vaan ihan pohdintaa aiheesta omien kokemusten kautta... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hanna's here!!!  :thmbup:

No nyt tuli sitä oikeanmerkkistä keskustelulisää tähän triidiin. Lisää daameja kehiin!

Eräs todellinen asiantuntijamaalarimestari kerran perusteli osaamistaan aika pistämättömällä tavalla: "Mä oon tässä maassa pilannut NIIN monta taloa, että kyllä tiiän!" Joo-o sanottakoon, että olen itsekin joutunut kokemaan parinkymmenen yhteisvuoden jälkeen uusintakierrokselle hakeutumisen ja vasta nyt tuntuu asiat olevan mukavasti vaaterissa - myös sen entisen kanssa :)

Tuossa aiemmin muuten, kun puhuin siitä jälkihoidosta, tarkoitin erityisesti jälkipolven hoitamista kolmattakymmentä vuotta, notta jatkuvuudella olisi passelisti onnistumisen eväitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suurimman osan elämästäni yksin eläneenä olen alkanut tottua ja hyväksyä ajatuksen, että olen sellainen erakkohenkinen tyyppi, jolle parisuhde ei vain ole "se juttu". Siitä sopivasta parista sopii haaveilla, mutta kuten Hanna kiteytti, "parhaat on jo varattuja". Elämä on. Ehkä se kumppani vielä eteen tulee, nykyään mielestäni tyyliin "hiljaa hyvä tulee", mutten ota siitä enää paineita.

Alkuperäisen aiheen Hännikäisen kirjaa en minäkään lukenut, mutta otsikoiden perusteella eka ajatukseni oli, että onpa surkuhupaisa inisijä, kun joutui olemaan peräti neljä vuotta ilman. Hakeeko tuo huomiota vai mitä? Ei elämä voi olla pelkkää seksiä joka päivä! Toisaalta tiedetään, että kun mies on kerran pimpsaa maistanut, ei kestä olla ilman...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kröhöm...

mitäs tähän nyt sanois, järkevää tai vähemmän järkevää, täällä on kumminkin enemmistö miehiä, joten pitää koittaa pitää nyt vähän meidan akkojen puolta ;) .

parinmuodostus ei oo aina ihan helppoa. Näin naisen näkökulmasta niin miehet on niinkuin pysäköintipaikkoja. Kaikki hyvät on jo varattuja.

Ite oon nyt ollut puolitoista vuotta sinkkuna ja ei, enpä oo onnistunut itelleni uutta suhdetta kehittämään, vaikka muutama kiva tuossa matkanvarrella on ollutkin. Enpä sitä niin kauheesti oo ees hakenut. Sitäpaitsi edellisessä suhteessa tuli "kiintiö täyteen", joten nyt on hyväkin olla yksin (tai tarkemmin kaksin, tyttären kanssa). Mutta kyllä sitä näkyy mitä erilaisemmat ihmiset itelleen sen vastakappaleen löytämään. varmasti jotkut on tuomittu iäkseen yksineloon, mutta kovasti haluaisin uskoa, että jokaiselle on se joku. ehkä mullekin joskus. joku. Joku joka sietää mun kummalliset harrastukset joista suurin osa on jätkäporukassa, roikkumisen ilmailuforumilla ja muut... :D

toisaalta sitten taas itekkin suhteellisen hankalan parisuhten läpikäyneenä oon varmasti syyllistynyt ainakin osaan noista  "jos se tosta muuttuis", "kyllä tää tästä" ja muihin kliseisiin. Ei muuttunut, enkä ite osannut muuttua, niin sitten ollaan näin.

Ja tosiaan - ei siihen lapsentekoon oikeesti tarvita kuin keskimäärin sellanen 3,8 sekunttia. Kivaahan se harjoittelu on, mutta koittakaas jätkät ite tunkea luumun kokoisesta reiästä ulos vesimeloonia :D...

Pidän edelleen kiinni edellisestä lausunnostani :D

Joskin harrastukset on llähteneet vielä enemmän lapasesta - joten myös ko. haaste on entistä haastavampi  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään