Jouni Haimi

ILMAN- parisuhde keskustelua

122 viestiä aiheessa

Lauseita joita miehen tulee varoa...

Vaimo: Anttilassa olis ihana takki! (=mä haluan sen)

Minä: Niin...

Vaimo:Se on kyllä aika kallis. (=sä maksat sen)

Minä:....!?!

Vaimo: Mentäskö käymään siellä? (=sä ostat sen mulle)

Minä: Kai se on sitten mentävä...

Näin se vaan menee :)

Osapuilleen noin, Vaimo on Pankki meidän huushollissa. Se jos tarvitsee itse jotain sijoittaa esim. vaikka autoon, anotaan sen hankintaan varat suoraan vaimolta.

Eli oma palkkani ja vaimon rahat on yhteisellä tilillä. Hyvin on toiminut järjestely jo 3 vuotta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lauseita joita miehen tulee varoa osa 2:

Ollaan lähdössä juhliin:

Vaimo: Laittasinko tämän puseron?

Minä: Joo...

Vaimo: No ei tää sovi mulle ollenkaan...!

Minä:...

Vaimo: Olisko tää parempi?

Minä: On joo.

Vaimo: Eikun se edellinen oli paljon parempi...

Minä: Niin olikin.

Vaimo: Etkö sä luota minuun ollenkaan?

Minä: ?!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Mitä sä tykkäät, jos mä laitan tän puseron...?"

"Se on hyvä!"

"Sä et ees katsonut!!"

"Luottamus on niin luja!"

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osapuilleen noin, Vaimo on Pankki meidän huushollissa. Se jos tarvitsee itse jotain sijoittaa esim. vaikka autoon, anotaan sen hankintaan varat suoraan vaimolta.

Eli oma palkkani ja vaimon rahat on yhteisellä tilillä. Hyvin on toiminut järjestely jo 3 vuotta.

Joo tuommoinen saattaa toimia hyvin, aikoinaan oli himan vastaava systeemi käytössä. Pidettiin tarkkaa kirjanpitoa johon kirjattiin kaikki tulot ja menot. Kun osti itselle jotain kivaa niin merkattiin sitten "hupi" ja nimi perään.

Loppukuussa sitten katsottiin mitä oli rahaa jäljellä ja se jaettin kahdella miinus oma kulutettu "hupi". Jotenkin noin se muistaakseni meni.

Systeemin ylläpito sitten lakkasi kun työtilanteet muuttuivat, toinen saattoi tienata välillä tuplat mitä toinen eikä homma enään tuntunut oikeudenmukaiselta. Myöhemmin tuli sitten yritystoiminta mukaan ja siinähän ei oikein koskaan tiedä paljonko saa palkkaa.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jari; jaahans, että viidenkympin hutikoilla oletettavasti mökötyspuuskat loppuu? Onneksi meillä ei siis ole kuin vajaa 9 vuotta miehellä tuohon maagiseen ikään. Osaa nimittäin tuo jääkapinkin jakava sen murjottamisen, minä en.

Noihin älä-ikinä-sano-tätä-vaimolle juttuihin myös nämä kuuluisat JOS on raskaana ja kysyy että oonks mä kauheesti lihonnu, oon mää katony takapuoltakin. Siihen EI sanota että "Voisithan sä olla paaaaljon isompikin. Eihän tuo lihominen vastaa kuin 13 kpl voipaketteja vasta". Juuri muistinkin, että osaan sittenkin mököttää!  ;)

Meillä ehdottomasti suhteen pelastava lenkki on huumori. En kertakaikkiaan jaksa enkä kestä minkäänlaista jurotusta, kaikenlainen asiallinen meininki tökkii niin pahasti. Lähes 20 vuotta kestäneessä aiemmassa suhteessa ei ollut ihan näin paljon huumormeininkiä (tai ainakin se nyt tuntuu siltä, voihan se olla että päällimäisenä on vaan ne ikävät muistot. Täytyyhän noin pitkään aikaan mahtua paljon hyvääkin.... ???) . Menin tyhmänä vastaaman neuvolan synntyksen jälkeisen masennuksen kyselyyn, tädin tentatessa suhteen hyviä puolia ja ilonaiheita, tuon huumorin. Hän kysyi että millaisille asioille yleensä nauratte ja millä jaksatte arkea. Taipumusta kun on ensin puhua ja jälkikäteen miettiä, sanoin että "joo, on meillä vähän outo huumori. Mies ihastui mtv3 säätyttöön ja hihitettiin yksi ilta sohvalla ihan vääränä, kun hän mietti vakavana että miten saa minut nätisti katoamaan, että voi aloittaa jossain penthousessa vauvan ja tämän säätytön kanssa uuden ihanan elämän. Paloittelee minut palasiksi ja syöttää palaset nöffille, häviää todistusaineisto....söisiköhän Onni sinut? Eihän koira pure sitä kättä joka ruokkii, mutta söisikö se..."

Tuli aivan hullu olo, kun meni tuollaisen neuvolassa ääneen sanomaan...varsinkin kun iltalehtienkin otsikot on mitä on, nykyään...kai ne kohta sitten on oventakana....

Ja Mikko, kyllä naapurintäti on muistanutkin kysyä joka hiivatin suupalasta, jotta KENEN tämä on, saapiko haukata....  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Mikko, kyllä naapurintäti on muistanutkin kysyä joka hiivatin suupalasta, jotta KENEN tämä on, saapiko haukata....  ;)

Sama se niille muille. Mutta se pihvi!!  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm.....Sami, ei nöffit yleensä. Meidän Onni vain on..ja ketjuun sopivasti; nainen, nainen tuoksuu nenään ja aamulla klo 04.15 herättää minut ulos. Joka hiivatin aamu. Miltähän tuollainen musta turkki näyttää tuossa takan edessä....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotkut on näköjään todella tossun alla, otan osaa...  :laugh:

Ennemmin tuss...tossun alla kun taivasalla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, kaikenmaailman luuviulut yms. luukasat ei ole enää Naisellisia.

Kyllä siinä naisessa pitää olla muotoja ja jotain josta kiinni ottaa ;) Mutta ei liikaa sitäkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo-o. Täällä mä istun kotona ja odotan kaikkia niitä kukka-, suklaa- ja lahjalähetyksiä mitä kohta tulee postin mukana ovista ja ikkunoista....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo-o. Täällä mä istun kotona ja odotan kaikkia niitä kukka-, suklaa- ja lahjalähetyksiä mitä kohta tulee postin mukana ovista ja ikkunoista....

Kai teille sopii kuorma-auto pihaan? Että posti saa tuotua kaikki lähetykset perille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa sarjaa ja näin naisten päivän kunniaksi ilmainen lahjavinkki.

Noihan olis hitsin kätevät kesähelteellä. Olisikohan tuosta olemassa myös naisille omaa, hieman kapeampaa mallia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toni, esimerkillistä toimintaa, kumpa kaikki miehet olisivat kaltaisiasi :)

Jukka, ei vissiin mahtunu kun posti toi vain dna:n laskun. Pahus.

Ja Sami! Tossahan teillä olis uus edustusasu kisoihin? Ainakin viime kesänä sitä lämpöä ja hellettä riitti tuolla maailmallakin. Jaa ei vai? No ei sitte...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mies stringit, ois aika hemasevaa porukkaa. Sillon pitäs jo harventaa karvotusta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en pahemmin näistä naisten (enkä miestenpäivistä) välitä koska parisuhde on jo muutenkin niin hyvällä mallilla ettei näitä väkisin viihdytyspäiviä tarvi.  :P

http://www.city.fi/artikkeli/Lopettakaa+naistenp%E4iv%E4/1104/

Miksi annat sen kuvan, että se olisi jotenkin huonojen parisuhteiden takia näitä päiviä.

Kieltämättä on oudot nuo sinun tavat, itse en pidä parempaa puolisoa itsestäänselvyytenä koskaan ja siltä osin että olisi niin täydellinen parisuhde että se ei tarvitse juhlintaa ;)

Tietääkseen tuolla ei ole mitn tekemistä parisuhteella koko naistenpäivällä, voihan sitä naista ilman parisuhdettakin palkita, esim hyvästä työstä. Itse lähinnä siitä että on hienosti ollut äitinä lapsille yms. ja vastaavaa tulee äitienpäivänä myös muistutettua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään