Jouni Haimi

ILMAN- parisuhde keskustelua

122 viestiä aiheessa

Hmm . . Hanna pystyy siis hoitelemaan teidät tarvittaessa 3,8 sekunnissa, mikäli nyt asian oikein ymmärsin.

Lisäksi hän osaa tehdä villasukkia, kokata, on kaunis, harrastaa ilmailua jne. Pistäkää nyt vauhtia niihin kosiopuuhiin sillä veikkaan että tämä mahdollisuus menee ohi tuota pikaa .

:)

jos olisin 10 vuotta nuorempi niin  ;) nyt taidan olla liian vanha  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Villasukat olla Suomen vaate.......

Kyllä ne ovat hiivatin hyvät verpaimet oikein käytettynä.

Huopatossu olla extreme työ.....

Huopatossut oli minullakin pikkupoikana usein jalassa talvisin. Kunnon tavaraa ne.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm . . Hanna pystyy siis hoitelemaan teidät tarvittaessa 3,8 sekunnissa, mikäli nyt asian oikein ymmärsin.

Tuota...

I advise you, don't mess with me, I know karate, kung fu,judo, tae kwon do, jujitsu, and 28 other dangerous words.    ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

I advise you, don't mess with me, I know karate, kung fu,judo, tae kwon do, jujitsu, and 28 other dangerous words.    ;D

Ja osaa myöskin tarvittaessa ajaa traktoria. Be afraid. Be very afraid 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm . . en osaa englantia mutta ilmeisesti valkoiset villasukat on minulle tulossa palkkioksi avustani. Kengän koko on sitten 45. Välttämättä ei tarvitse olla koristeraitoja.

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos olisin 10 vuotta nuorempi niin  ;) nyt taidan olla liian vanha  :(

Älä tarmo nyt suotta kainostele  tuolla pressaehdokas piireissä tuo ei ole mikään este jos on vanhempi kato vaikka niinintö haavisto ja lipponen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä tarmo nyt suotta kainostele  tuolla pressaehdokas piireissä tuo ei ole mikään este jos on vanhempi kato vaikka niinintö haavisto ja lipponen.

Niin, kyllähän se vanhempi mies kelpaa nuoremmalle naiselle oikein hyvin, mutta silloin pitää olla rahaa tilillä ja lompakossa ja sellaisessa duunissa missä tienaa vähintään sen 10 000 € kuukaudessa.

Mitään kolmesta edellämainituista kriteereistä en täytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heti, kun täältä on hetken poissa, olette tämmöisestä aiheesta keskustelun laittaneet...ööö....pystyyn  :thmbup:

Jos naiset on hankalia ja vaikeita, niin kyllä tuossa miestenkin kanssa elämisessä on omat oikkunsa. MITEN te voitte olla niin....miehiä?

Ja ei, ei ole tässä liitossa mustia sukkia, vain vihreitä villasellaisia. (Kokemusta on kyllä niistä toisenvärisistäkin....)

Mutta parin kaverin kanssa, siis nimenomaan NAISpuoleisen kanssa ollaan säännöllisesti perustamassa jotain nais-lapsi-koirakommuunia. Lohduttavaa siis huomata, että aika ajoin ainakin minun ympärilläni jokaisella joskus tökkii koko parisuhde. Sellainen mies-nais suhde siis.

Ja mitä tulee siihen melonin punkemiseen mistä se oli.....palstalla luuhamiseni vähentymisen syy minulla on ollut tuo pikkumies 3kk. Perheen neljäs ja ihan pieni ja mahdottoman ihana. Jonkinlainen ammattilainen (hah) sillä saralla jo olen, ja ei se nyt ole ollut yhtään kauheaa ja järkyttävä juttu. Naps kops olen sairaalaan ajellut, lapsi on maailmaan tupsahtanut ja alle vuorokauden päästä kotiin olen lähtenyt. Sitähän te kysyitte? (Juu, ei ole Usko Eevert Luttinen suosikkini  ;) )

Mutta sanoisinpa, että kaikenlaiset suhteet on välillä kovin hankalia. Ja välillä kovin ihania....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

oooo, ensinnäkin, onnittelut siitä melonista. Eikun siis uusimmasta perheen tulokkaasta!  :)

toiseksi, totta on, jokaisessa parisuhteessa on kompastuskivensä ja riitansa. Mähän saan jo itsenikin kanssa sellaisen aikaiseksi  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnittelut perheen lisäyksestä!

Millanenkös katraasi sieltä teiltä löytyy, meiltä löytyy 3 poikaa :) Eli ei sitä sekatyömiehiä olla, perheen kuopus syntyi reilu kuukausi sitten.

Jokaisen kanssa riittää tekemistä, ei ole havaittu kun keskimmäisessä pientä mustasukkaisuutta pikkuvelin suuntaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Toni & Hanna onnitteluista! Ja Tonin pesueelle myös lämpöiset onnittelut pikkukaverista!

Ja Hanna, meitä on siis kolme jotka onnistuvat saamaan konfliktin helposti aikaiseksi....sinä, minä ja meillä asuva mies! Ja mietinkin, että oikeasti joko kerään ympärilleni outoja parisuhdetuttuja, tai sitten kaikilla miehillä on sama toimintaperiaate.... hauska esimerkki naapurista viikonloppuna; reissutöitä tekevä mies oli kerrankin viikonlopun kotona ja sanoi lauantaina jotta isipäs nyt kokkaa ja ota sinä vaimo rennosti sohvalla. Kaikki meni siihen saakka hyvin, kun alettiin syömään. Vaimoparka otti pinon päälimmäisen jauhelihapihvin....ja tuli ihan järjetön kriisi! Mies oli paistanut kasan jauhelihapihvejä, pitkulaisia....ja pinon päälimmäinen oli ohut ja litteä...HÄNEN pihvinsä. Mies mökötti koko lauantai illan ja sunnuntain. Ja kyllä, sain ystävältäni puhelun, jossa sisustimme jo kommuuniamme  :D

Että ei se aina tarvitse jauhelihapihvejä kummempaa...muillakaan  8)

Ja Toni, meillä siis vipeltää 11v ja 8v pojat.....5v tyttö ja pahnanpohjimmaisena tuo 3kk pikkumies. Ja kyllä, tiimi on nyt kasassa- näillä mennään  ::)

Hannalle tsemiä hyvän yksilön "löytämiseen". Ja onneksi me pärjätään ilmankin....tsih.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mies oli paistanut kasan jauhelihapihvejä, pitkulaisia....ja pinon päälimmäinen oli ohut ja litteä...HÄNEN pihvinsä. Mies mökötti koko lauantai illan ja sunnuntain. J

Meitä näyttää riittävän moneen junaan. Joskus elämä potkii päähän ja syö pihvin, mutta ei siitä nyt pidä mököttämään ruveta.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinpä, Jukka. Selvennettäköön vielä, että heilläkin taustalla vielä lapsen allergioita, flunssaa, rikkonaisia öitä ja tunneittain univelkaa vanhemmilla. Joskushan se kärjistyy sitten jauhelihapihviin kaikki, umpiväsyneenä.

Hauska juttu, kun itse teen viikonloput öisin töitä, joten viikonlopun relaus on kaksi vuorokautta lähes putkeen valvomista...mulla se ei onneksi ilmene kiukkuamalla. Vaan minusta tulee (jos mahdollista) vielä hajamielisempi ja aivan sekoja puhuva äitihenkilö. Onneksi kanssaeläjät tulkitsee minua oikein  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mies mökötti koko lauantai illan ja sunnuntain.

MITEN te voitte olla niin....miehiä?

Tuo miesten suuttuminen ja mököttäminen aina silloin tällöin kuuluu tiettyyn vaiheeseen sitä suhdetta. Ikävä kyllä tuo vaihe kestää kymmeniä vuosia ja nuo mökötysjutut loppuvat pikkuhiljaa lähes kokonaan kun mies ylittää viidenkympin rajapyykin. Siinä vaiheessa miehen aivot ovat pikkuhiljaa nousseet sinne minne pitääkin, eikä tappeleminen naisen kanssa enään juurikaan jaksa kiinnostaa.

Naisella on ne omat juttunsa ja se nainen toimii miten toimii, ihan sama, kunhan antaa minun rauhassa harrastella omia puuhiani ja niinhän tuo antaakin. Jotenkin on tullut vuosien varrella enemmän elintilaa puolin ja toisin. Olen ollut saman naisen kanssa yli 30-vuotta, lapsia on neljä, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvennettäköön vielä, että heilläkin taustalla vielä lapsen allergioita, flunssaa, rikkonaisia öitä ja tunneittain univelkaa vanhemmilla.

Ei selityksiä. Miehen pihviin ei kosketa, **ttutana!  >:(

:laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos naiset on hankalia ja vaikeita, niin kyllä tuossa miestenkin kanssa elämisessä on omat oikkunsa. MITEN te voitte olla niin....miehiä?

Ensinnäkin onnittelut Katjalle uudesta perheenjäsenestä!

Mitä tulee tuohon kysymykseen miehistä... Olen vaimoni kanssa naisten vaateosastolla isossa tavaratalossa. Vaimoni pyytää minua pitämään käsilaukkuaan sillä aikaa kun hän käy sovituskopissa. Yhtäkkiä huomaan seisovani sovituskopin vieressä käsilaukku kädessä, ja kymmenet naiset luovat minuun merkitseviä katseita...

Otsalleni alkaa kertyä tuskanhikisiä pisaroita, kun ymmärrän miten perverssiltä näytän. Odotan milloin vartija tulee käsirautojen kanssa poimimaan minut talteen odottamaan poliisin tuloa...

Se on miehen kohtalo ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensinnäkin onnittelut Katjalle uudesta perheenjäsenestä!

Mitä tulee tuohon kysymykseen miehistä... Olen vaimoni kanssa naisten vaateosastolla isossa tavaratalossa. Vaimoni pyytää minua pitämään käsilaukkuaan sillä aikaa kun hän käy sovituskopissa. Yhtäkkiä huomaan seisovani sovituskopin vieressä käsilaukku kädessä, ja kymmenet naiset luovat minuun merkitseviä katseita...

Otsalleni alkaa kertyä tuskanhikisiä pisaroita, kun ymmärrän miten perverssiltä näytän. Odotan milloin vartija tulee käsirautojen kanssa poimimaan minut talteen odottamaan poliisin tuloa...

Se on miehen kohtalo ;)

Itse taas koitan vältellä vastaavia tilanteita, usein sillä että menen kaffelle siksi aikaa muualle kun emäntä kiertelee puljuja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miehen kohtalo...

Meillä se menee niin; ajan autoa ja eteen tulee t-risteys. Määränpäähämme pääsee kumpaakin kautta. Kysyn hyvissä ajoin ennen risteystä, kumpaa kautta mennään? Vastaus on, "sama sen väliä, päätä sinä". No, lähdempä ajamaan eteenpäin. Ei ole väliä kumpaa reittiä lähden, kohta kuuluu vierestä, "se toinen reitti olisi ollut parempi"  ;D (22 vuoden kokemuksella)

Lämpimin palloterveisin

Olli L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei sentään niinkuin eräs tuttava taannoin ohjasti repsikan paikalta, "ja tästä risteyksestä mennään sitten suoraan vasemmalle..."

miten niin? Suoraan vai vasemmalle? täh?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miehen kohtalo...

Meillä se menee niin; ajan autoa ja eteen tulee t-risteys. Määränpäähämme pääsee kumpaakin kautta. Kysyn hyvissä ajoin ennen risteystä, kumpaa kautta mennään? Vastaus on, "sama sen väliä, päätä sinä". No, lähdempä ajamaan eteenpäin. Ei ole väliä kumpaa reittiä lähden, kohta kuuluu vierestä, "se toinen reitti olisi ollut parempi"  ;D (22 vuoden kokemuksella)

Lämpimin palloterveisin

Olli L

Lauseita joita miehen tulee varoa...

Vaimo: Anttilassa olis ihana takki! (=mä haluan sen)

Minä: Niin...

Vaimo:Se on kyllä aika kallis. (=sä maksat sen)

Minä:....!?!

Vaimo: Mentäskö käymään siellä? (=sä ostat sen mulle)

Minä: Kai se on sitten mentävä...

Näin se vaan menee :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään