Jouni Haimi

ILMAN- parisuhde keskustelua

122 viestiä aiheessa

Miksi annat sen kuvan, että se olisi jotenkin huonojen parisuhteiden takia näitä päiviä.

Kieltämättä on oudot nuo sinun tavat, itse en pidä parempaa puolisoa itsestäänselvyytenä koskaan ja siltä osin että olisi niin täydellinen parisuhde että se ei tarvitse juhlintaa ;)

Tietääkseen tuolla ei ole mitn tekemistä parisuhteella koko naistenpäivällä, voihan sitä naista ilman parisuhdettakin palkita, esim hyvästä työstä. Itse lähinnä siitä että on hienosti ollut äitinä lapsille yms. ja vastaavaa tulee äitienpäivänä myös muistutettua.

Ei se sitä tarkoita että nämä olisi huonojen parisuhteiden päiviä, hyviä päiviähän nämä on kunhan ne naisetkin muistaa sitten tasa-arvon nimissä miestenpäivän. ;) Nämä ei vaan ole se mun juttu koska mielestäni puolison huomioiminen pitää tapahtua siinä arjessa, ei minään tiettynä päivänä mutta ehkä olenkin hieman erilainen "nuori".

Tämänkin päivän takana on ollut ihan hyvä ajatus mutta tämäkin on kaupallistettu, valitettavasti.

Heh "hyvästä työstä"  ;D

edit: Miksi ihmiset tarvii näitä tiettyjä hemmottelupäiviä kun ainakin minusta on hemmetin paljon kivempaa vetää spontaanisti ex-tempore?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, eihän noita miestenpäiviä taida olla juuri tasa-arvon mukaisesti, isänpäiväkin on isien päivä, silloin esim lapsettomat ei voi juhlia kun omaa isäänsä korkeintaan.

Naisilla taas niitä taitaa olla enemmän ja vähemmän. Tasa-arvon päivä olisi yksi ja ainut, niin varmasti muilla ei niin väliä olisikaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en pahemmin näistä naisten (enkä miestenpäivistä) välitä koska parisuhde on jo muutenkin niin hyvällä mallilla ettei näitä väkisin viihdytyspäiviä tarvi.  :P

Mä olen Virkkulan Samin kanssa samaa mieltä.

Joka päivän pitää olla sekä naisten että miestenpäivä ja arjen keskellä pitää huomioida kumppani. Hyvän parisuhteen perusta on se, että arvostaa ja kunnioittaa toista ja pitää hyvänä. Ei siihen erikoispäiviä tarvita.

Mukavaa naistenpäivää naisille, myös huomenna ja muina tulevina päivinä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

täytyy sanoa, että näin sinkkuihmisenä, sillä olis keränny aika hitosti irtopisteitä, kukkapuskalla. Mutta jotenki tuntuu että tässä sinkku/deittailuelämässä (Deittailu, jaa mitä se on???) on aika hukassa sellanen vanha kunnon ritarillisuus.

Mut eipä sitä ny kysytty. Hyvä kun kaikki piti huolta mun linjoista eikä mistään ilmestynyt suklaata. Eikä sen puoleen kukkiakaan. Normipäivä siis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

täytyy sanoa, että näin sinkkuihmisenä, sillä olis keränny aika hitosti irtopisteitä, kukkapuskalla. Mutta jotenki tuntuu että tässä sinkku/deittailuelämässä (Deittailu, jaa mitä se on???) on aika hukassa sellanen vanha kunnon ritarillisuus.

Mut eipä sitä ny kysytty. Hyvä kun kaikki piti huolta mun linjoista eikä mistään ilmestynyt suklaata. Eikä sen puoleen kukkiakaan. Normipäivä siis.

Eikö se ole naisistakin tylsää kun tietää että huomenna se äijä kantaa puoliväkisin kukkapuskaa nenän eteen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö se ole naisistakin tylsää kun tietää että huomenna se äijä kantaa puoliväkisin kukkapuskaa nenän eteen?

ei

yhtä hyvin mä parisuhteessa muistaisin niitä päiviä jolloin miehellä on jotain. Syntymäpäivä, joulu, ylennys, mahdollinen isäinpäivä, jne. Kyllähän niitä osaa odottaa. Ja silti voisi ilahduttaa yllätyksillä muinakin päivinä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja silti voisi ilahduttaa yllätyksillä muinakin päivinä

Ja sitten voisi todella yllättää kun ei naisten päivänä tuokaan niitä tulppaaneja ja suklaata.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei

yhtä hyvin mä parisuhteessa muistaisin niitä päiviä jolloin miehellä on jotain. Syntymäpäivä, joulu, ylennys, mahdollinen isäinpäivä, jne. Kyllähän niitä osaa odottaa. Ja silti voisi ilahduttaa yllätyksillä muinakin päivinä

niinpä tietenkin, naisen logiikka tuo maailman vaikein logiikka ;)

nimim. ex-logiikkakoodari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mikäs tuossa ny oli niin naisen logiikkaa? Muistaminen naistenpäivänä, ystävänpäivänä, äitienpäivänä, syntymäpäivänä ei suinkaan sulje pois sitä, etteikö muinakin päivinä voisi muistaa ja yllättää. En mä tietenkään tarkoita että joka ikinen päivä pitäis olla juhlaa.

Tosin, tässä on ehkä vähän sellasta katkeruutta ilmassa, mun exät kun ei oo olleet mitään romantiikan suurlähettiläitä...

Oh well, ehkä sitä vielä joskus  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten kun ostaa naiselle kukkia tai jotain muuta ( suklaata ), muuna kuin merkkipäivänä niin heti ruvetaan epäilemään että " mitäs se ukko nyt on tehnyt kun kukkia tuo "  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

edellisessä suhteessa olisinkin epäillyt, 8 vuoden aikana se ei tuonut kukkia ees synnärille. Siitä ehkä hieman sarkastinen asenteeni asiaan. Sitä vaan haluais kovasti uskoa että ihan kaikki  miehet ei oo samanaisia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

edellisessä suhteessa olisinkin epäillyt, 8 vuoden aikana se ei tuonut kukkia ees synnärille. Siitä ehkä hieman sarkastinen asenteeni asiaan. Sitä vaan haluais kovasti uskoa että ihan kaikki  miehet ei oo samanaisia

Ei ne kaikki ole samanlaisia, en ainakaan minä.

Meikäläiselle kävi vaan päinvastoin kuin sinulle, eli minä olin se jota ei noteerattu juuri lainkaan. Hyvä kun syntymäpäivä muistettiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omalla vaimolla meni tämän vuoden naistenpäivä synnytysosastolla ensimmäistä päiväänsä elävän tyttäremme kanssa :)

Onnea, onnea koko pesueelle  :thmbup:

Hieno juttu!

Ei meilläkään mies muistanut eilen kukkasin minua. Tänään käytiin Iskussa sohvaostoksilla ja sain myyjältä "hyvää eilistä naistenpäivää" ruusun....kaunis ele vanhemmalta herrasmieheltä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omalla vaimolla meni tämän vuoden naistenpäivä synnytysosastolla ensimmäistä päiväänsä elävän tyttäremme kanssa :)

ONNEA  :thmbup:

Kyllä ne ovat hiivatin hyvät verpaimet oikein käytettynä.

Huopatossut oli minullakin pikkupoikana usein jalassa talvisin. Kunnon tavaraa ne.  :thmbup:

:)

Minä valmistaa ystävälle tämä:

[ attachment removed / expired ]

Samaa sarjaa ja näin naisten päivän kunniaksi ilmainen lahjavinkki.

[ attachment removed / expired ]

;D

Mistä saada ostaa ja saada myös xxs-koko?

Cathy *-*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oi, Cathy, oletko itse huovuttanut nuo kissahuopikkaat? WAU! Ihan mieletön homma moisessa. Itse yritin joskus kyhätä jotain avaimenperää huovuttamalla, oli ihan hirveän isotöistä puuhaa, eikä siitä mitään tullut!

Hatunnosto sinun kenkien huovutukselle siis  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oi, Cathy, oletko itse huovuttanut nuo kissahuopikkaat? WAU! Ihan mieletön homma moisessa. Itse yritin joskus kyhätä jotain avaimenperää huovuttamalla, oli ihan hirveän isotöistä puuhaa, eikä siitä mitään tullut!

Hatunnosto sinun kenkien huovutukselle siis  :thmbup:

Kiitos kohteliaisuus ja valmistaa aidosti itse. (Valokuva olla yritys nro 4 ja Sinä katsoa "huono" laatu  :laugh:)

Aidosti tämä ei tehdä "neulatekniikka". (Only pieni esine tehdä neula...)

Minä valmistaa huopalanka kutominen ja tehdä huovutus pesukone  ;)

Aluksi kutoa 3 kertaa iso tossu. Laittaa muovi sisään ja pesukone 40c. Pesukone tehdä huopaus ja lisätä korva, silmä, viikset etc.

Ei olla vaikea kun tietä sopiva kutominen ja pesukone teho.....

Cathy *-*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään