Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Vai ujopissa? Hyvä kuulla etten ole ainoa. /Hannu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Vai ujopissa? Hyvä kuulla etten ole ainoa. /Hannu Juu, et tosiaankaan. Meitä on Suomessa MONTA... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Tämä ehkä hiukka huumoripitoinen kysymys, olin aamu kl.5 kylillä diplomaattitehtävissä, eli edustamassa itseäni. Nyt vaivaa tuollainen kansantauti onko tuo "vesi vanhin voitehista" vai "sillä lähtee kun tulikin" nuo pelastuksen sanat. Aamusaarnan olen jo kuunnellut. Löytyykö oikeasti jokin näppärä ruoka vai juoma tms. joka tämän poistaisi. Nimim. kaikenlaista kokeillut.Enkä tietenkään tarkoita että löytyisi ihmelääke joka kaiken hävittää, nimenomaan helpotusta ajattelin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Tämä ehkä hiukka huumoripitoinen kysymys, olin aamu kl.5 kylillä diplomaattitehtävissä, eli edustamassa itseäni. Nyt vaivaa tuollainen kansantauti onko tuo "vesi vanhin voitehista" vai "sillä lähtee kun tulikin" nuo pelastuksen sanat. Aamusaarnan olen jo kuunnellut. Löytyykö oikeasti jokin näppärä ruoka vai juoma tms. joka tämän poistaisi. Nimim. kaikenlaista kokeillut.Enkä tietenkään tarkoita että löytyisi ihmelääke joka kaiken hävittää, nimenomaan helpotusta ajattelin. Ite vannon tässä varmaankin maailman yleisimmässä taudissa luontaistuotteiden nimeen. Parempaa lääkettä tähän tautiin ei ole kuin mandariinit. Useita mandariineja sohvallamakaamisen lomassa naamariin ja olon hieman parannuttua lähin mahdollinen kännykkä käteen ja Special rullakebab lähimmästä etnisestä ravintolasta kotiinkuljetuksella. Lupaan että tällä vinkillä olo normalisoituu keskiviikkoon mennessä. Myös kylmä keskiolut auttaa tämän taudin hoidossa erittäin hyvin. Sivuvaikutuksena joissain tapauksissa esiintyy perheriitoja, yleistä ärtymystä ja nalkutusta. Onneksi sivuvaikutuksetkin tuntuvat huomattavasti mukavammalta (omasta mielestä) muutaman keskioluen jälkeen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Ite vannon tässä varmaankin maailman yleisimmässä taudissa luontaistuotteiden nimeen. Parempaa lääkettä tähän tautiin ei ole kuin mandariinit. Useita mandariineja sohvallamakaamisen lomassa naamariin ja olon hieman parannuttua lähin mahdollinen kännykkä käteen ja Special rullakebab lähimmästä etnisestä ravintolasta kotiinkuljetuksella. Lupaan että tällä vinkillä olo normalisoituu keskiviikkoon mennessä. Myös kylmä keskiolut auttaa tämän taudin hoidossa erittäin hyvin. - Se on vaan tuo korjaaminenkin hiuksenhienoa puuhaa, vähän niinkuin ripulissa piereskely. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 - Se on vaan tuo korjaaminenkin hiuksenhienoa puuhaa, vähän niinkuin ripulissa piereskely. Tai pärekaton kulottaminen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Joo tuo keskiolut on moneen kertaan kokeiltu, kebab puoli taas hiukka hankala, aikanaan tuli uusi Pizzeria kylille ja kertoivat sitten että kotiinkuljetus ilmaisena koko silloisen Sipoon alueella. Osoitteen yhteydessä kaveri sitten huomasi ettei omista venettä, ei myöskään jaksa uida näinkin kauas vaikka oli kesä ja vesi lämmintä, eli tuon voimme unohtaa. Mandariineja ei ole kotona, en myöskään viitsi pyytää vaimoa ostosmatkalle, äh ehkä juon sittenkin yhden. Nimittäin juuri tuo kotimatka tuohon aikaan aiheutti vuorisaarnan, oli kuulemma inhottavaa herätä ja lähteä veneilemään viinalle haisevaa ukonretaletta noutamaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Alkoipa naurattaa kun ajattelin Pizza Expressin pizzapojan seisovan laiturilla ja raapivan päätään että miten helkkarissa mä tän pizzan Arskalle toimitan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Joo, kyllähän tuo rapula tunnetusti lähtee sillä, millä on tullutkin. Mutta tosiaan aika säätämistä on tuon lääkkeen annostelu. Toki voi kokeilla myös hieman huonompia vaihtoehtoja, kuten Buranaa (tai Panadolia) ja lepoa. Yleensä tuosta paranee joka tapauksessa seuraavaan aamuun mennessä (ellei sitten ylikorjaa ). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Mitä ovat ojentajien kohdalla olevat näppylät käsissä?? Joskus kuullut että hiki näppyjä tms. Ja miten niistä pääsee eroon? Näkemättä vaikea sanoa, mutta veikkaisin ihan ihon omia hiki- tai talirauhasia. Ja tuskin pääset niistä eroon (jos näitä ovat), joten opettele vaan elämään niiden kanssa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Alkoipa naurattaa kun ajattelin Pizza Expressin pizzapojan seisovan laiturilla ja raapivan päätään että miten helkkarissa mä tän pizzan Arskalle toimitan... Terve Hessu, (poika) tuossa tapauksessa näitä poikia oli sitten kaksi tuolla laiturilla, käteissuoritus, ennen sitä ei pizzalaatikot veneeseen tulleet.No näinhän tuo ruoka kulkee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Tämä ehkä hiukka huumoripitoinen kysymys, olin aamu kl.5 kylillä diplomaattitehtävissä, eli edustamassa itseäni. Nyt vaivaa tuollainen kansantauti onko tuo "vesi vanhin voitehista" vai "sillä lähtee kun tulikin" nuo pelastuksen sanat. Aamusaarnan olen jo kuunnellut. Löytyykö oikeasti jokin näppärä ruoka vai juoma tms. joka tämän poistaisi. Nimim. kaikenlaista kokeillut.Enkä tietenkään tarkoita että löytyisi ihmelääke joka kaiken hävittää, nimenomaan helpotusta ajattelin. Joo,kyllähän se niin on että eikun lisää lääkettä vaan,maistuu hyvältä saarnan jälkeen. Tää säätely lääkityksessä on vaikeinta.Allekirjoittaneellä säätely onnistuu että jokaista desilitraa kohti nukkuu tunnin. Edit/desi puhdasta siis. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Joo,kyllähän se niin on että eikun lisää lääkettä vaan,maistuu hyvältä saarnan jälkeen. Mutta kuten tuossa jo aiemmin moneen kertaan todettiin.... tarkkaa annostelua noudattaen. Muuten käy kuin ennenmuinoin MopoSportin kanssa asioidessa. Tilasin korjaussarjan, siitä tulikin virityssarja...... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Minulla ei ole ollut enää aikoihin tietoa krapulasta, kun olen oppinut rajani ja kotiin rymytessä naamaan niin paljon vettä kun jaksaa ennen nukkumaanmenoa juoda. Lusikka hunajaa vielä naamaan (tämän hyödyllisyyttä en tiedä, mutta kun hunajakirja näin kehoitti.. ) ja voit unohtaa kaikki aamun huonovointisuudet. Siis otetaan kohtuudella ja kotona sitten vettä ainakin puoli litraa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Minulla ei ole ollut enää aikoihin tietoa krapulasta, kun olen oppinut rajani ja kotiin rymytessä naamaan niin paljon vettä kun jaksaa ennen nukkumaanmenoa juoda. Lusikka hunajaa vielä naamaan (tämän hyödyllisyyttä en tiedä, mutta kun hunajakirja näin kehoitti.. ) ja voit unohtaa kaikki aamun huonovointisuudet. Siis otetaan kohtuudella ja kotona sitten vettä ainakin puoli litraa. Se vesikään ei auta, jos mahassa on paljon imeytymätöntä alkomaholia. Mulla ainakin rupeaa huone pyörimään hyvin äkkiä, jos mahassa on vielä paljon kuningas-A:ta nukkumaan mennessä. Ja kaikki hölskyvä aines, oli se sitten vettä tai mitä vaan, pahentaa asiaa. Paras keino minun kohdalla on yksinkertaisesti lopettaa juominen vähintään tuntia ennen pehkuihin painumista. Kapakissakin kun juo viimeisen tunnin ajan vaikka vishyä, niin eipä pyöri huone, kun sänkyyn asti aikanaan sitten pääsee. Ja aamullakaan ei ole yhtään niin vaikeaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Nyt on pakko sanoa kuten entinen tyttö(kuten kaikki hyvät jutut)jolle ehdotettiin vettä juomaksi. "Mitä, vettä, kävinhän eilisiltana pesulla". Ollen reseptiä noudattaen nukkuisin vissiin viikon-kaks. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Nyt on pakko sanoa kuten entinen tyttö(kuten kaikki hyvät jutut)jolle ehdotettiin vettä juomaksi. "Mitä, vettä, kävinhän eilisiltana pesulla". Ollen reseptiä noudattaen nukkuisin vissiin viikon-kaks. Mutta heräisit ilman krapulaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2009 Noh, ei minulla nytkään ole. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 26, 2009 Joo, kyllähän tuo rapula tunnetusti lähtee sillä, millä on tullutkin. Mutta tosiaan aika säätämistä on tuon lääkkeen annostelu. Toki voi kokeilla myös hieman huonompia vaihtoehtoja, kuten Buranaa (tai Panadolia) ja lepoa. Yleensä tuosta paranee joka tapauksessa seuraavaan aamuun mennessä (ellei sitten ylikorjaa ). Jos kankkusessa särkee päätä niin Pronaxen on särkyyn ihan huippu tuote! Toimii ainakin mulla (Buranat ja Panadolit taas ei toimi, mulla). Mitä mieltä FSN tohtori on Pronaxenista - miksi se on muuten reseptilääke? Vieläkö Metopramia on olemassa? Ei telmi kankkuseen se, kokeilin vuosia sitten - siis niin pahaan kankkuseen, jossa meinaa laatta lentää (krt/2vuotta kohdallani). Metopram on oksennuksen estolääke - jämäyttää pahanolon kiertämään kroppaan, mutta laatta ei lennä. Pörräsin tuolloin K-raudassa tapetteja valkkaamassa ja yritin piilottaa pahan oloni vaimolta tuolla metopramilla - hyi olkoon, eikä menny edes huijaus läpi a) koska en voinut ajaa autoa, b) todellakin huojuin pitkin K-raudan käytäviä kalpeana hyllyistä tukea ottaen. Toimikoon refleksit ilman kemiaa . Teemu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 26, 2009 Heh... Joo... Kertokoon esimerkki tarinansa. Takavuosina eräällä lääkefirmamalla oli tapana viedä Pohjanmaan kesäkandeina toimivia lääkäreitä ns. Merirosvoristeilylle ts. Vaasa-Uumaja-Vaasa -reitille. Juomaa oli tarjolla enemmän, kuin yksikään edes kokenut suomalainen kestää. Porukassa sitten kokeiltiin tuota Metopramia (metoklopramidia). Silti lähes jokainen oksensi jossain vaiheessa risteilyä. Mutta... Metoklopramidi todellakin parantaa mahan ja ruokatorven välisen sulkijalihaksen toimintaa, joten sikäli ehkä toimii. Ja myös parantaa suolen normaalia eteenpäin vievää toimintaa. Silti pahoinvoinnintunnetta se ei poista. Pronaxen kuuluu samaan ryhmään, kuin Burana ja Aspirin. Joillakin toimii paremmin, toisilla ei. Mutta vaikutusmekanismi on kuitenkin sama. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 26, 2009 Näkemättä vaikea sanoa, mutta veikkaisin ihan ihon omia hiki- tai talirauhasia. Ja tuskin pääset niistä eroon (jos näitä ovat), joten opettele vaan elämään niiden kanssa. Miten Arttu- homeopaati määrittelet, ojentajien kohdaalla olevat näppylät käsissä. Elikkäs , missä tarkalleenotten nämä näppylät ovat ? Risto Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2009 Miten Arttu- homeopaati määrittelet, ojentajien kohdaalla olevat näppylät käsissä. Elikkäs , missä tarkalleenotten nämä näppylät ovat ? Risto Heh... Hetken sitä jouduin itsekin miettimään, mutta päättelin, että tarkoitetaan käsivarsissa, ojentajalihasten kohdilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2009 Heh... Hetken sitä jouduin itsekin miettimään, mutta päättelin, että tarkoitetaan käsivarsissa, ojentajalihasten kohdilla. Jep.. Saispa tuon Villen takaisin "langoille" selittämään vaivansa laatuudn/ vakavuuden ja esiintymis-kohdan. Kansantajuisestihan käsi alkka kyynespäästä. kyynärpään ja sorenpäiden väliin mahtuu monta ojentaajaa ja monta virusperäistä sekä bakteeriperäistä "ponoittavaa, verestävää, vetistä ym. näppylää ,joista saattaa päästä oikeaoppisella lääkehoidolla eroon....eikö ? Rist Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2009 Jep.. Saispa tuon Villen takaisin "langoille" selittämään vaivansa laatuudn/ vakavuuden ja esiintymis-kohdan. Kansantajuisestihan käsi alkka kyynespäästä. kyynärpään ja sorenpäiden väliin mahtuu monta ojentaajaa ja monta virusperäistä sekä bakteeriperäistä "ponoittavaa, verestävää, vetistä ym. näppylää ,joista saattaa päästä oikeaoppisella lääkehoidolla eroon....eikö ? Juu, näinhän se on. Ja kuten tuolla totesin, näkemättä on vaikea sanoa juuta tai jaata. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2009 krapula? mikä on krapula? jotain syötävää? eli en ole tähän päivään mennessä saanut vaikka kuinka on yrittänyt Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla