Guest arttula

FSN:n nettipoliklinikka

427 viestiä aiheessa

Joo, ensiksi tuo päiväkuorsaaminen on sallittua, ellei työnantaja sitä erikseen ole kieltänyt, suoritan juuri tutkimuksia yökuorsaamisesta vaimon pyynnöstä, en kuitenkaan suosittele suun lisäksi nenän sulkemista, hiljentää toki mutta seuraukset voivat olla tosi kauaskantoisia, eli ei tätä kotona.

Ystäväni lettutieteen vihtori ehdotti kerran siirtymistä yönukkumisesta päivänukkumiseen.

Päivällä töissä oleva ystävä ei häiriinny.

No jatkan poikkitieteellistä tutkimusta ja kerron heti kun tyydyttävä ratkaisu löytyy. :thmbup:

Hyvä!! 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuota kun minä kuorsaan (yöllä) on suu auki. Laitoin kokeeksi remmin leuan alta yli päälaen (yön ajaksi vain) suu pysyi kiinni. Karjalan tyttö kuitenkin aamulla kertoi että silti olin kuorsannut. Mitä voisin tehdä, haluaisin nukkua suu kiinni ja kuorsaamatta?

Voin antaa,Arnen luvalla? vihjeen....

Älskog kaksi kertaa ilman taukoa,juuri ennen nukkumaanmenoa auttaa. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bra.

Onko minulla kuppa kun viihdyn kotona? ::)

Ei välttämäti, tuo kotonaviihtyminen voi myös johtua kodin ehtoisan emännän suusanallisesta ehdotuksesta, varmaa lausuntoa ei voi antaa ennen joulua. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä voisin tehdä, haluaisin nukkua suu kiinni ja kuorsaamatta?

Suu ei varmaan sulkeudu, mutta kuorsaus voi kadota sillä, että nukkuu pää taaksepäin taivutettuna, käytännössä tää onnistuu vain kyljellään... niin, ja asento pitää pystyä säilyttämään jossain määrin samana sen yön ajan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voin antaa,Arnen luvalla? vihjeen....

Älskog kaksi kertaa ilman taukoa,juuri ennen nukkumaanmenoa auttaa. :thmbup:

Förlot, va menar du? Älgskog -pitääkö lähteä hirvimetsälle kaksi kertaa? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suu ei varmaan sulkeudu, mutta kuorsaus voi kadota sillä, että nukkuu pää taaksepäin taivutettuna, käytännössä tää onnistuu vain kyljellään... niin, ja asento pitää pystyä säilyttämään jossain määrin samana sen yön ajan :P

Käytännössähän tuo tarkoittaa sitä että minut pitää kiinnittää köysillä sänkyyn. Ja siitä voi seurata ihan mitä vain.  Lähdenkin tästä ostamaan köysiä ja punaviiniä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Förlot, va menar du? Älgskog -pitääkö lähteä hirvimetsälle kaksi kertaa? :o

Juu,lot,voi mennä sinnekin,ehkä auttaa. :)

Fiksuna kaverina naamioin sanan,ottamalla yhden kirjaimen,joka myös liittyy asiaan,pois niin sitten selviää...... ;D

Kerro ihmeessä kokeiltuasi auttoiko.

Edit/haluan vielä kerran painottaa tämän kirjaimen tarkoittaman paikan tärkeyttä........

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis käytännössä, ystäväni Erkki, kova poika kuorsaamaan, leikattiin lääkehoidon ja tennispallo yöpaidassa hoidon jälkeen, kaikki mikä oli risaa nielussa ja lähiympäristössä, siis kita, nielu ym. pois.

Erkki kuorsaa edelleen, taisivat myös jonkun kiristysleikkauksen tehdä sinne soppatorven alkupäähän.

Lisäilmalaitteella nukkuu nyt naamari nassulla ja on kuulemma hiukka hiljaisempi. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vakavasti puhuen: CPAP-hoito!  :thmbup:

Otin vakavasti ja Googletin.

Just tuosta on ollut puhe erään valkotakkisen kanssa. Katsotaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko myös pirteämpi?

Minäkin olen kuullut, etteivät operaatiot aina kovasti auta  ???

On huomattavasti pirteämpi, tuntuu kuulemma siltä kun olisi yön nukkunut. :thmbup:

Moni leikkaus on tietty tarpeellinen mutta tehdään niitä vielä takuusti yhden ihmisen diagnoosin perusteella.

Kokeile ilman muuta Heikki tuota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tokkopa punkusta apua on,väkevämpää ostamaan siittä. ::)

Siis minä olen ihan varma siitä, että kuorsauslääkkeeksi pullollinen väkevää auttaa taatusti. Takaan, että normaalisti hiljaisempikin mies kuorsaa ja kovasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis minä olen ihan varma siitä, että kuorsauslääkkeeksi pullollinen väkevää auttaa taatusti. Takaan, että normaalisti hiljaisempikin mies kuorsaa ja kovasti.

En ole koskaan kuulut kuorsaavani pullollisen jälkeen. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja seuraavana aamuna : voi kun olis joku joka tietäis/muistais, kun ois niin paljon kysyttävää....

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuota kun minä kuorsaan (yöllä) on suu auki. Laitoin kokeeksi remmin leuan alta yli päälaen (yön ajaksi vain) suu pysyi kiinni. Karjalan tyttö kuitenkin aamulla kertoi että silti olin kuorsannut. Mitä voisin tehdä, haluaisin nukkua suu kiinni ja kuorsaamatta?

Googleen "rfta-hoito" ja lähete "korvapolille". Nimim. kokeiltu ja toimii, ainankin aluksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on kovin itsetuhoinen ja masentunut, niin missä vaiheessa kannattaa/saa soittaa 112?  :'(

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on kovin itsetuhoinen ja masentunut, niin missä vaiheessa kannattaa/saa soittaa 112?  :'(

/Hannu

Kannattaisiko jo nyt soittaa numeroon 10023?

Sitten ehkä paikalliseen terkkariin / lääkäriasemalle.

Jollekin kaverille kannattaisi avautua ja kertoa olosta.

112 on aika viimeinen numero soitettavaksi, toki varmasti koittavat auttaa parhaansa mukaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Minulla on ollut nyt vajaan viikon verran joinain aamuina vähän huono olo ja pitkin päivää syke normaalia korkeampi, onko syytä hakeutua lääkäriin vai ei?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä johtuu ns. kaljanuha? Kaljanuha on siis muutaman oluen jälkeen alkava nuha, joka on ohi seuraavana aamuna. Esiintyy sekä parin oluen illanvietossa, että parin päivän viikonlopunvietossa.

Sulla on hiiva-allergia. Kaverilla on sama, lisäksi se alkaa aivastelemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään