Kirjoitettu Elokuu 11, 2009 Kiitos vinkistä. Kokeilen sitä päivänukkumista. Jos se auttaisi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Joo, ensiksi tuo päiväkuorsaaminen on sallittua, ellei työnantaja sitä erikseen ole kieltänyt, suoritan juuri tutkimuksia yökuorsaamisesta vaimon pyynnöstä, en kuitenkaan suosittele suun lisäksi nenän sulkemista, hiljentää toki mutta seuraukset voivat olla tosi kauaskantoisia, eli ei tätä kotona. Ystäväni lettutieteen vihtori ehdotti kerran siirtymistä yönukkumisesta päivänukkumiseen. Päivällä töissä oleva ystävä ei häiriinny. No jatkan poikkitieteellistä tutkimusta ja kerron heti kun tyydyttävä ratkaisu löytyy. Hyvä!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Minä voin, kysykää mitä vain ja niin minä vastaankin. Bra. Onko minulla kuppa kun viihdyn kotona? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Niin tuota kun minä kuorsaan (yöllä) on suu auki. Laitoin kokeeksi remmin leuan alta yli päälaen (yön ajaksi vain) suu pysyi kiinni. Karjalan tyttö kuitenkin aamulla kertoi että silti olin kuorsannut. Mitä voisin tehdä, haluaisin nukkua suu kiinni ja kuorsaamatta? Voin antaa,Arnen luvalla? vihjeen.... Älskog kaksi kertaa ilman taukoa,juuri ennen nukkumaanmenoa auttaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Bra. Onko minulla kuppa kun viihdyn kotona? Ei välttämäti, tuo kotonaviihtyminen voi myös johtua kodin ehtoisan emännän suusanallisesta ehdotuksesta, varmaa lausuntoa ei voi antaa ennen joulua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Mitä voisin tehdä, haluaisin nukkua suu kiinni ja kuorsaamatta? Suu ei varmaan sulkeudu, mutta kuorsaus voi kadota sillä, että nukkuu pää taaksepäin taivutettuna, käytännössä tää onnistuu vain kyljellään... niin, ja asento pitää pystyä säilyttämään jossain määrin samana sen yön ajan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Voin antaa,Arnen luvalla? vihjeen.... Älskog kaksi kertaa ilman taukoa,juuri ennen nukkumaanmenoa auttaa. Förlot, va menar du? Älgskog -pitääkö lähteä hirvimetsälle kaksi kertaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Suu ei varmaan sulkeudu, mutta kuorsaus voi kadota sillä, että nukkuu pää taaksepäin taivutettuna, käytännössä tää onnistuu vain kyljellään... niin, ja asento pitää pystyä säilyttämään jossain määrin samana sen yön ajan Käytännössähän tuo tarkoittaa sitä että minut pitää kiinnittää köysillä sänkyyn. Ja siitä voi seurata ihan mitä vain. Lähdenkin tästä ostamaan köysiä ja punaviiniä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Nahkaruoska ja kaikkea muutakin,vie ajatuksen kuorsaamisesta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Vakavasti puhuen: CPAP-hoito! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Förlot, va menar du? Älgskog -pitääkö lähteä hirvimetsälle kaksi kertaa? Juu,lot,voi mennä sinnekin,ehkä auttaa. Fiksuna kaverina naamioin sanan,ottamalla yhden kirjaimen,joka myös liittyy asiaan,pois niin sitten selviää...... Kerro ihmeessä kokeiltuasi auttoiko. Edit/haluan vielä kerran painottaa tämän kirjaimen tarkoittaman paikan tärkeyttä........ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Siis käytännössä, ystäväni Erkki, kova poika kuorsaamaan, leikattiin lääkehoidon ja tennispallo yöpaidassa hoidon jälkeen, kaikki mikä oli risaa nielussa ja lähiympäristössä, siis kita, nielu ym. pois. Erkki kuorsaa edelleen, taisivat myös jonkun kiristysleikkauksen tehdä sinne soppatorven alkupäähän. Lisäilmalaitteella nukkuu nyt naamari nassulla ja on kuulemma hiukka hiljaisempi. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Onko myös pirteämpi? Minäkin olen kuullut, etteivät operaatiot aina kovasti auta ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Lähdenkin tästä ostamaan köysiä ja punaviiniä. Tokkopa punkusta apua on,väkevämpää ostamaan siittä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Vakavasti puhuen: CPAP-hoito! Otin vakavasti ja Googletin. Just tuosta on ollut puhe erään valkotakkisen kanssa. Katsotaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Onko myös pirteämpi? Minäkin olen kuullut, etteivät operaatiot aina kovasti auta ??? On huomattavasti pirteämpi, tuntuu kuulemma siltä kun olisi yön nukkunut. Moni leikkaus on tietty tarpeellinen mutta tehdään niitä vielä takuusti yhden ihmisen diagnoosin perusteella. Kokeile ilman muuta Heikki tuota. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Tokkopa punkusta apua on,väkevämpää ostamaan siittä. Siis minä olen ihan varma siitä, että kuorsauslääkkeeksi pullollinen väkevää auttaa taatusti. Takaan, että normaalisti hiljaisempikin mies kuorsaa ja kovasti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Siis minä olen ihan varma siitä, että kuorsauslääkkeeksi pullollinen väkevää auttaa taatusti. Takaan, että normaalisti hiljaisempikin mies kuorsaa ja kovasti. En ole koskaan kuulut kuorsaavani pullollisen jälkeen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Siis minä olen ihan varma siitä, että kuorsauslääkkeeksi pullollinen väkevää auttaa taatusti. Takaan, että normaalisti hiljaisempikin mies kuorsaa ja kovasti. Ja seuraavana aamuna : voi kun olis joku joka tietäis/muistais, kun ois niin paljon kysyttävää.... Risto Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 16, 2009 Niin tuota kun minä kuorsaan (yöllä) on suu auki. Laitoin kokeeksi remmin leuan alta yli päälaen (yön ajaksi vain) suu pysyi kiinni. Karjalan tyttö kuitenkin aamulla kertoi että silti olin kuorsannut. Mitä voisin tehdä, haluaisin nukkua suu kiinni ja kuorsaamatta? Googleen "rfta-hoito" ja lähete "korvapolille". Nimim. kokeiltu ja toimii, ainankin aluksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 9, 2009 Jos on kovin itsetuhoinen ja masentunut, niin missä vaiheessa kannattaa/saa soittaa 112? :'( /Hannu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 9, 2009 Jos on kovin itsetuhoinen ja masentunut, niin missä vaiheessa kannattaa/saa soittaa 112? :'( /Hannu Kannattaisiko jo nyt soittaa numeroon 10023? Sitten ehkä paikalliseen terkkariin / lääkäriasemalle. Jollekin kaverille kannattaisi avautua ja kertoa olosta. 112 on aika viimeinen numero soitettavaksi, toki varmasti koittavat auttaa parhaansa mukaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 11, 2010 Moi, Minulla on ollut nyt vajaan viikon verran joinain aamuina vähän huono olo ja pitkin päivää syke normaalia korkeampi, onko syytä hakeutua lääkäriin vai ei? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 11, 2010 Purjehtijoita lainaten. Jos yleensä tulee mieleen, pitäisikö? Niin silloin pitää. Heikki Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 11, 2010 Mistä johtuu ns. kaljanuha? Kaljanuha on siis muutaman oluen jälkeen alkava nuha, joka on ohi seuraavana aamuna. Esiintyy sekä parin oluen illanvietossa, että parin päivän viikonlopunvietossa. Sulla on hiiva-allergia. Kaverilla on sama, lisäksi se alkaa aivastelemaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla