Kim Tuominen

Saitek Pro Flight Yoke System?

29 viestiä aiheessa

Minä taas kysyn, onko Saitekin Yoke systeemi hankkimisen arvoinen? Meinaan mulla olis tarpeeks ylimäärästä rahaa, ja tullut mieleen josko sen hankkis. Nykyään Logitech Extreme 3D (tjsp.) Myös tulee mieleen tilan tarve, mahtaakohan mahtua pöydälleni.

On kyllä hankintansa arvoinen, ehdottomasti. :thmbup: Itse suosittelisin myös polkimia, mutta sehän on jokaisen oma valinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikset hakisi ihan paikan päältä Mikromajasta? Asustelethan Vantaalla ja Mikromaja on Helsingissä Itäkeskuksen ja Itäväylän läheisyydessä. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysytääs täällä, mistä tyypit on saitekkeja hommanneet Suomessa, pixmania on vähän aiempien kokemuksien mukaan bannissa ja verkkolutkassa odotusaika näkyisi olevan kuukausi. Mikromajasta saisi heti, tilattua nääs ;D heidän systeeminsä verkkotilauksille on varsin huijaava eikä oikein tee sieltä mieli tilata. Verkosta mielelläni tilaisin mikäli mahdollista.

Pixmaniasta on Yoke systemin ja polkimet tilannut, ja hyvin ovat tulleet. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä löysin omani Huuto.net:stä, ja vieläpä melko edullisesti. Kahdesti oli yokea käytetty, ja hintakin oli tippunut n.40% uuden hinnasta :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään