Guest helopilot1

Nordic Rotors ja kuvat??

9 viestiä aiheessa

Mulla olis pieni ongelma nordicrotors:in sivuilla olevien kuvien avautumisessa, eli en saa niitä millään näkyviin. Airlinersin yms. sivustojen kuvat kyllä näkyvät. Osaisikohan joku mahdollisesti auttaa kun oon tämmönen tumpelo näiden tietsikoiden kanssa; eli mulla on tämmönen ihan basicci Fujitsu- Siemensin läppäri jossa on XP-home käyttiksenä. Varmaan multa puuttuu joku ohjelman osa tai jotain, mutta mikä ja mistä sellaisen voisi saada??? Kiitos jo etukäteen,

Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla olis pieni ongelma nordicrotors:in sivuilla olevien kuvien avautumisessa, eli en saa niitä millään näkyviin. Airlinersin yms. sivustojen kuvat kyllä näkyvät. Osaisikohan joku mahdollisesti auttaa kun oon tämmönen tumpelo näiden tietsikoiden kanssa; eli mulla on tämmönen ihan basicci Fujitsu- Siemensin läppäri jossa on XP-home käyttiksenä. Varmaan multa puuttuu joku ohjelman osa tai jotain, mutta mikä ja mistä sellaisen voisi saada??? Kiitos jo etukäteen,

Mika

Moi!

Kävin kurkkaamassa ja toimi kyllä,käyttis on mullakin XP-Home.Outo juttu??Onkos asennettuna Windowssin tärkeät päivitykset?

Hienot sivut muuten siellä on.

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ihan hyvät sivut ne on, keskittyy kylläkin aika paljon Ruotsin kotteri-ilmailuun joten nimi sinänsä on hiukan harhaanjohtava. Mut tosiaan mulle pitäis noi windowsin päivitykset tulla automaattisesti ja oon asentanu ne kyllä aina. Mulla on ollut kyseinen ongelma jo pidemmän aikaa ???. Ainoot kuvat jotka aukeaa on ne jotka on etusivulla. Ei sillä etten ois noita värkkejä nähnyt, mutta harmittaa kun kaikki sivuilla olevat jutut/kertomukset aukeaa pelkkänä tekstinä. No mutta kiitti kuitenkin.

Mika

Kävin vielä tarkistamassa ja klikkasin 40 uusinta kuvaa. Viisi niistä aukesi, 35 taas ei. Tosi kumma juttu. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko palomuuri blokata niitä kuvia?

Paljonkin mahdollista. En vaan ollut tullut ajatelleeksi tuota aiemmin. Sitten taitavat jäädä kuvat katsomatta, kun en taida uskaltaa ottaa palomuuria pois päältä. Jännä vaan, että esim. Airlinersin kuvat aukeaa kyllä mukisematta kuten ton vakoluvafoorumin täälläkin. Varmaan niissä on sitten jotain eroa. Tänks öken.

Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
kun en taida uskaltaa ottaa palomuuria pois päältä.

Mikäli Windows on päivitetty niin kyllä sen palomuurin uskaltaa ottaa hetkeksi pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäli Windows on päivitetty niin kyllä sen palomuurin uskaltaa ottaa hetkeksi pois.

Saas nähdä josko joku päivä uskaltais kokeilla....Mut on kyllä peloteltu noilla virusjutuilla aika säikyksi. Hyvä kun uskallan laittaa tän koneen käyntiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saas nähdä josko joku päivä uskaltais kokeilla....Mut on kyllä peloteltu noilla virusjutuilla aika säikyksi. Hyvä kun uskallan laittaa tän koneen käyntiin.

Sen verran uskaltaa ainakin kokeilla, että käyttää niitä palomuurin turva-asetuksia hieman pienemmällä. Sillä on ainakin moni saanut toimimaan lataamatta jääneet kuvat. Sitten vain sen jälkeen taas palomuuria tiukemmalle, jos siltä tuntuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep,kävin koittamassa eikä auttanut. Sitten otin palomuurin kokonaan pois päältä mutta ei auttanut sekään. Jpeggi kuvia näyttäisivät kuitenkin olevan eli ihan yleinen formaatti. Mulla, tai siis mun kompuutterilla on varmaan vääränlainen karma. Heh, no kiitokset kuitenkin vinkeistä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään